- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Konečně správné tempo :)
A teď ještě přidat ve středních Čechách...
Tři sjezdy pro stotisícové město? To nebude obchvat, ale zahlcovač komunikací přiléhajících ke sjezdům!
Super, EUROVIA na scéně, to zas bude kvalita díla
Doufám, že sjezdy u ČB nechají všechny, když už vyhazovat, tak Hodějovický a místo něj postavit východní část Jižní tangenty. Celá dálnice splňuje normy až na jeden úsek, který je zároveň obchvatem města, a který má i tak nadstandardní parametry oproti jiným českým dálnicím.
Např. Pražský okruh:
Vzdálenost křižovatky s R4 a nedostavěné křižovatky pro připojení Komořan: 700 m
Vzdálenost MÚK Slivenec a MÚK Pod Lochkovem: 1000 m
Vzdálenost MÚK Písnice a počátku Vestecké spojky: 1100 m
Pražský okruh přitom je a bude zatížen více než D3 u ČB, nevím tedy, proč jim to tak vadí.
PS: Doufám, že nějakého trotla nenapadne ty MÚK na R1 zavřít (i když se některé zatím ani neotevřely)
tomu říkám optimismus - za 2 roky po novém v dubnu se začne stavět a tak v červnu očekávám první komplikace, která protáhne stavbu +/- o 5 let. samozřejmě za patřičné vícenáklady
Myslím, že není potřeba tolik pesimismu . Současná silnice I/3 u Veselího je už od stavby připravená na dálnici, mosty nad ní jsou široké, silnice je rovná :) Pokud jí povedou v trase sočasné trojky, věřím, že to stihnou ++++- pár měsíců v termínu...
D3 přes středočeský kraj je příběh sám pro sebe (CHKO Posázaví) viz. ekofašismus ...
a co od Mezna na sever? to je, oč tu běží...
Tak tam to fakt nebezi! To se spis uz par let bude "behat" po R3 a S10 do Lince, az se zacne D3 ve strednich Cechach vubec stavet.