Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Po silnici se řítí zebra. Škoda u Malont testuje závodní fabii

Tovární tým Škoda Motorsport testoval u Malont na Českokrumlovsku nový závodní speciál Škoda Fabia R5. Po zablácených cestách řídil maskovanou fabii Belgičan Loix.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P68e49t21r 91H36e54j19h11a93l 4741724278677

R5 nebo RS? - Není to chybná interpretace nějakého typu písma?

0/0
2.4.2015 12:44

J97a12n 90E77t44t76l 3879464170120

R5, je to nová kategorie která nahrazuje S2000

0/0
2.4.2015 15:19

J15a26n 91K25a59r98e80l 78N51o78v85a46k 5186764378506

doporucuji projit si youtube.. pripadne se projet po R10.. budete z toho mit vetsi zazitek nez to sledovat z "redakcnich zaberu" na idnesu...

+2/0
2.4.2015 9:04

D82a86v76i26d 95R48y25c55h67e22t51s79k50ý 9896151910610

1.0 MPI? ;-D

+2/−5
1.4.2015 19:54
Foto

R46o16b74e43r38t 59B11o22u95k31a48l 4814605920

Pokus o vtip .... ??

+1/0
1.4.2015 20:49

J23a49r93o93s10l69a89v 16O66h10a45n57k47a 1574116372608

0.8 HTP

+1/0
2.4.2015 8:25

J72a93n 83K71o70n62v16a53l37i74n14k98a 5260761731165

Třeba udělají speciál o objemu 0,6 a bude to triturbo ;-D

0/0
2.4.2015 10:39

J28i37ř40í 56S95c15h32w70a40c48h 8738964798216

i ta tebou vymyšlená 0.6 by byla šlechta oproti tvému šestiválcovému sazometu.... protože bude prostě na BENZÍN! :-P

0/0
2.4.2015 16:00
Foto

I53v21o 67P70e74t86e75r31k51a 4866865497729

1.6 TSI s 32mm restriktorem v sání. (WRC mají stejný objem, ale 34mm restriktor v sání)

0/0
2.4.2015 9:30

M93a85r16t50i33n 70V51o28j30á70č80e64k 9673717231416

WRC jsem sledoval do roku 2010 kdy ještě měli grády to byli dvoulitry....od tý doby co se v tom vrtali a udělali z toho 1,6 je to stejně o ničem jako úpravy v F1

0/−1
3.4.2015 16:15

M31a87r19t72i25n 31B91í41c55a 1119863397969

Zajímavý, že to jede rychleji, než ty dvoulitry co? Ale pro tebe nuda.

0/0
6.4.2015 10:30

T84o53m68á56š 41J37u83r33e97č50k35a 3383922339503

Když to nemá objem jde všechno stranou a je to nuda, to že je to rychlejší a má i lepší zvuk(nepočítám staré WRC 2005 a třídu A a B) to už je fuk. Stejně tak F1 kde se akorát vrátili k původnímu konceptu motorů z poloviny 80.let. Nehledě na to, že ta 1.6TSi je spolehlivější. WRC je poslednední dobou nuda, protože širokostopáři a bokojezdci jsou už pryč a všichni dnes jezdí čistou stopu bez emocí a trochy té rozevlátosti.

0/0
7.4.2015 8:50

M86a15r17t25i62n 89B30í97c77a 1759573727939

Nevidim jedinej důvod, proč by to měla bejt nuda, pokud to nemá objem. Že se vám to zdá nudný nebude motorem, ale podvozkem a transmisema.

0/0
8.4.2015 20:37

T74o93m31á83š 21J30u44r27e21č18k35a 3443382179333

Vy jste vůbec ale vůbec nepochopil co jsem napsal, že ano? přečtěte si můj komentář ještě jednou a pak mi odepište.

0/0
9.4.2015 6:16

T47o83m44á31š 96J51u54r49e93č71k76a 3173642549903

Kdyby to bylo aspoň vtipné, ale je to jen trapné.

0/0
2.4.2015 9:50

J79a82n 63K89o57n13v29a50l26i72n87k33a 5740961801795

Jaj. Někdo si udělal srandu ze Škodovky. Hned je trapný.Rv

0/0
2.4.2015 10:40

J33i81ř95í 60S93c41h36w74a51c29h 8548374228446

ano je to takový ubohý vtip na auto, co je několik let na absolutní špičce své třídy....

+2/0
2.4.2015 15:55

M23a78r71t30i37n 52S79v47o58b29o28d42a 2276588190272

Jó 1. dubna... já se na to nechytím...

0/−1
1.4.2015 17:52

T79o51m22á90š 52J34u67r93e96č48k56a 3873472389583

Tato Fabia R5 byla představena bez kamufláže už někdy na konci ledna, takže to Apríl není.

0/0
2.4.2015 9:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.