Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tři sjezdy musí na obchvatu Budějovic stačit, stavět se může příští rok

Ministr dopravy Dan Ťok ukončil dohady kolem dálničního obchvatu Českých Budějovic. Postaví k němu tři přivaděče. Na další dva se možná dostane až v budoucnosti, pozemky pod nimi ale budou vykoupené.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M58a41r87i90a64n 36T92i81š73e58r 1504371516

Klidně i jeden sjezd by stačil, ale už chci jezdit do Prahy a do Lince po dálnici. Tohle je taková ostuda..

+6/0
21.4.2015 11:57

I90v79a97n20a 13P66e59t47e51r42k58o54v79á 2587836826773

Tak s úsekem Pha - Mezno počítejte realisticky až po r. 2030 ;-€, Mezno - ČB budete mít tak za 2, 3 roky kompletní, do r. 2020 to vypadá, že se stihne i Třebonín - státní hranice. Poslední z jihočeské části bude dálnice kolem ČB

0/0
21.4.2015 12:15
Foto

M94a46r67i41a92n 15T52i67š35e32r 1894981236

Já to četl, katastrofální. Když vidíte, jak Rakušani postupují rychle od Lince a do toho část dálnice ješte stihnou zahrabat do země. Když pak se přejedou hranice od nich k nám, ostuda. To nemluvím o propojení na Plzeň a Brno.

+1/0
21.4.2015 12:25

I28v37a34n61a 49P78e83t47e84r38k77o94v26á 2827436206163

Jak jezdíte na Brno? Od zprovoznění VnL - TA je rozhodně vyplatí cesta ČB - TA - HU(D1)- Brno a s každým dalším kilometrem D3 mezi VnL a ČB to bude lepší. Samozřejmě opruz je I/19, ale tak i tam by se mohlo ještě do 2020 zablýskat na lepší časy - alespoň obchvatem Chýnova a Kamene.

0/0
21.4.2015 12:29
Foto

M52a19r14i78a22n 82T94i57š84e36r 1394841806

Také jezdím směr Tábor a pak Chýnov, okolo JH mne vadí. Teď konečně mají začít obchvat Borku, tak nám tam ubude aut. Jen nevím, kde bude sjezd..

0/0
21.4.2015 12:47

I75v60a34n33a 14P33e91t39e79r10k44o91v65á 2687716256203

Sjezd bude na křížení se silnicí I/34 (to je výpadovka na Třeboň).  Někdy si všimněte, že na úrovni cca Úsilného je tam most to je již několik let rozestavěná MÚK s D3 (vzhldem k tomu, že od té její restavění došlo ke změně projektu, tak její dostavba bude vypadat tak, že se to zbourá a postaví znova). Pokud jste z Borku tak se Vám možná vyplatí sjíždět už na křížení s II/146 u Lhotic a pak dojet na Borek po souběžné komunikaci II/603.

0/0
21.4.2015 13:00
Foto

M71a41r61i81a22n 85T30i11š45e41r 1764761236

To jste hodná, děkuji za info. Toho mostu jsem si ještě nevšimnul..

0/0
21.4.2015 13:13

M48i98r66o18s77l52a71v 21T58r50e79s35t52i74k 4218225523201

Pomohou peníze z únie, které tam předtím vláda poslala a část se jich při tom cestování ztratila a další část se ještě ztratí.

+1/−2
21.4.2015 10:25

I79v46a22n93a 77P12e67t89e40r33k86o72v56á 2257266416103

EIA kolem ČB je na tři sjezdy nebo na pět sjezdů? přeci jenom ty zátěže se změní :-( ŘSD si zadělává na budoucí problém.  ;-€

0/−2
21.4.2015 7:18
Foto

I76v83a87n 25K98o14p61t31a 5617362391467

Problém? Pulmilionova města v Německu mají tri sjezdy. Hradec Králové bude mít dva a nikdo nic nenamítá.

+2/−1
21.4.2015 9:35

I73v17a57n34a 60P40e63t28e69r95k97o27v47á 2297846476123

Problém máte asi Vy se čtením nebo chápáním textu. Mně nevadí, že by měly být jen tři sjezdy. Naopak celou dobu tuhle variantu podporuji. Jen upozorňuji na to, že ŘSD si zadělává na problém, když chce postupovat tak jak chce postupovat - tím, že teď zažádají o stavební povolení s jinými parametry než na co mají EIA (a ÚR, ale to by nevadilo) dávají do ruky zbraň odpůrcům. Až jim to správní soud nebo NSS za pár let shodí a vrátí na začátek a oni se dostanou do situace, že nestihnou stavět do 2021, bude po dálnici -  pak už totiž nebudou evropské peníze. Chápete? Příště než něco napíšete pečlivě čtěte, zhluboka dýchejte a pokud tomu nerozumíte tak se raději nevyjadřujte. Pěkný den! ;-D

+1/0
21.4.2015 10:53

J34a62n 92C51t96i37b34o37r 4215755846903

celá ta EIA je stejně jen šaškárna, vždyť to dostane kdeco, bez ohledu na vliv na přírodu (viz třeba zóna u Bavorovic)

0/0
21.4.2015 11:02

I42v51a71n30a 26P32e74t61e21r26k60o97v70á 2137786656493

No to je sice možné, ale to nic nemění na tom, že pokud ji bude ŘSD ignorovat, tak dospěje do stavu, kdy nebude žádná D3 kolem ČB. Pořád si myslím, že by bylo lepší celou věc řádně připravit, než se snažit vše klohnit narychlo a pak nestavět nic. Myslím, že z Běchovic, či z Jihomoravského kraje by už mohlo být nějaké poučení.

0/0
21.4.2015 11:04
Foto

I94v23a65n 59K95o97p42t87a 5497452811307

Můžete mi vysvětlit proč by to nějaký ochranář shodil když to nepostaví tak velké, tedy s tak velkým zásahem do přírody než měli původně schválené.

S prominutím, to postrádá elementární logiku.

protože pokud by to někdo shodil, tak to shodí všechno tedy všech pět sjezdů, mají jednu EIA. A jestli už mají SP a nikdo neprotestuje, tak tím spíš.

0/0
21.4.2015 22:52

I23v84a54n72a 84P28e34t76e11r24k54o32v36á 2857736646323

SP nemají. Změna počtu sjezdů samozřejmě změní rozložení zátěží - hlukových,prachových atd.,  (přečtěte si někdy jak vypadá EIA, evidentně nemáte ani elementární znalosti). A díky takto neodbornému hurá přístupu dává investor skvělou zbraň do ruky komukoliv, kdo to bude chtít v budoucnu sestřelit, a že těch subjektů nebude jistě málo (stačí si jen přečíst co se nyní ozývá z Roudného apod.) Pokud to stále nechápete nebo nevěříte, pak se omlouvám, ale mám pocit, že chyba není mojí straně....;-D

0/0
22.4.2015 6:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.