- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Koukám, že hjundé je ještě nebezpečnější než felicie...a to už jen málokteré auto...
tato nehoda ocividne neni velice prizniva pro vozidla hjundeeee
Auto na hadry, ještě k tomu na střeše a škoda na obou autech JEN 50.000? To nejsou tříkolky, ale starší auta!
Podekujte Skode simply clever, ze v te dobe vyrabela uz na tu dobu krap bez posilovace rizeni, ktery v te dobe mela vsechna zahranicni auta v danem segmentu. Vyjimka byly Felicie vyrabene pro nemecko v posledni fazi vyroby. Ty mely posilovace, cili auto slo konecne v nebezpecnych situacich udrzet na silnici tam, kde ma bejt
Někteří řidiči by neměli vyjíždět bez posilovače mozku.
Mladej pitomec ve vesnickým tuningu. Pánové zákonodárci by měli seriózně zapracovat na zvýšení věkové hranice pro udělní řidičského oprávnění na 25 let, probační oprávnění na jeden rok pro vozidlo s objemem do 1 litru bez nehody, pak udělení regulérního řidičáku na jakékoliv. Neustále je v médiích "mladý řidič/řidička nezvládl/nepřizpůsobil"!
A k čemu by byla hranice 25 let? Znám i starší imb-ecily, co si myslí, že jsou páni všeho tvorstva a že je vlastně úplně v pořádku hnát se do zatáček jako v ralley, nebo sednout za volant pod vlivem. O věku to není... Bohužel o inteligenci ano!!!
Dáti si na Felicii rally doplňky, Impreza z něj nikdy nebude
Mám řidičské zkušenosti z Balkánu (Černá Hora u hranic s Albánii). Oči na "šťopkách" a řídit naprosto defenzivně. Myslím, že naše republika by měla být na vyšší úrovni a ochránit své řádné a zodpovědné občany. Podle mne dělá republika pro to ještě málo (nedivme se, když vidíme "starosti" našich poslanců).
50 tis škoda?...podle mě minimálně 2x tolik Hjandé si už jen tak nezajezdí
Super litá kola... Fakt bomba
A neztratil jsi při té nehodě kšiltovku?
Prostě b.b