Diskuze

Miliardový tendr na šumavské lokálky je v ohrožení. Soutěž řeší ÚOHS

U antimonopolního úřadu leží soutěž na obsluhu tří jihočeských železničních tratí za 2,25 miliardy korun. Řízení napadly České dráhy. Vlaky mají například jezdit 100 kilometrů v hodině, koleje přitom na takovou rychlost nejsou vůbec stavěné.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

J58i30ř11í 74J93o49z44a

23. 6. 2015 4:44

GW train regio patri do skupiny CSAD Jihotrans. CSAD Jihotrans patri znamemu podnikateli Krigarovi, ktery ma vekmi nadstandartni vztahy s Krajskym uradem. Proto to take nejspis GW train regio tuto zakazku vyhrala. Staci se jen podivat co CSAD Jihotrans posila na autobusove linky. Do dnes nema ani jeden autobus Jihotransu digitalni smerove tabule. Podle Jihotransu je to drahe a zbytecne. Navic dopravni politika Jihoceskeho kraje je vsude setrit. Pak se jen clovek divi, ze nikde nic nejezdi (katastrofa jsou vikendy), protoze byla zrusena hromada spoju. Do nekterych jizdnich radu se nezasahlo pomalu pres 15 let a ty neodpovidaji dnesnim pozadavkum. Prikladem muze byt relace Ceske Budejovice - Tyn nad Vltavou atd. bych mohl pokracovat. Proste verejna doprava u nas na Jihu stoji za prd.

4 0
možnosti
VK

České dráhy by  především  měly držet hubu a  modernizovat modernizovat a modernzovat. Stále je to více muzeum než doprava.

1 5
možnosti

tak doufám, že jako dańový poplatník bude taky držek hubu a platit daně, až úředníci budou chtít auto minimálně střední třídy, maximální rychlost minimálně 220 km/h a zrychlení z nuly na 100 pod 4 s

1 0
možnosti
JJ

J16a25n 94J67e75m67e25l97k48a

22. 6. 2015 22:59

Me by zajimalo, zda soutez resi, jakou cenu bude platit zakaznik. Je sice hezke, ze kraj usetri, ale co zakaznik.

0 0
možnosti

Stačí se podívat na ceník GWTR:

jednotlivé jízdné více méně v ceně autobusu (na krátké vzdálenosti tedy dražší než stávající jízdné vlaku, na delší srovnatelné)

neexistence zpátečního jízdného (resp. zpáteční jízdné existuje, ale stojí 2x tolik, co jednosměrné)

neexistence skupinové slevy (pojedu-li např. se studenty, podstatně se to prodraží)

měsíční jízdenka sice existuje, je ale vázána na nějakou kartu dopravce a moc velkou slevu neposkytuje (na trati, kde jezdím do práce, to odpovídá +25 % zdražení)

pokud pojedete s přestupem na jinou trať (typicky Vodňany - ČB), sice existuje tzv. lomené jízdné, ale to je prostým součtem jízdného u obou dopravců, což znamená proti stávajícímu stavu výrazné zdražení (na trase Vodňany - ČB o 10 Kč, tedy opět cca 25 %).

2 0
možnosti
TJ

T66o55m 70J17u72r12e71č35k81a

22. 6. 2015 18:31

"Přísné požadavky by však mohly dostat na šumavské lokálky soupravy srovnatelné například s moderními RegioPantery. To ale ukáže až případný úspěch celého tendru."

Za 95 Kč/km to nová vozidla nebudou ani omylem. Už jen vzhledem k tomu, jak malý denní kilometrický proběh ty soupravy díky pomalým tratím a navrhovanému JŘ mají mít. Navíc se stačí podívat, co si začal ze GW Train Regio dovážet ze Slovenska :

http://nabidkastart.rajce.idnes.cz/Soupravy_na_provoz_sumavskych_lokalek/

3 1
možnosti
BK

Bohužel. Luxus šedesátých let, ergonomicky dokonalé a pohodlné vozy s měkkou koženkou a otvíracími okny, se asi už nevrátí. Místo toho už jsou dnes všude fakírská sedadla, člověk nemá kam dát nohy ani ramena, a neprůhledná neotvírací okna, pokud člověk místo do okna nekouká do sloupku mezi okny.

1 1
možnosti

no požadovat rychlost vlaků 100km/h, když 99% tratě má maximálku 60 km/h nebo nižší, to si o podání na ÚOHS přímo říká

8 0
možnosti
BK

Taky si myslím, že v takovém případě měl být výkon vozidel v zadávacích podmínkách formulován spíš jako schopnost akcelerace.

5 0
možnosti