- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
GW train regio patri do skupiny CSAD Jihotrans. CSAD Jihotrans patri znamemu podnikateli Krigarovi, ktery ma vekmi nadstandartni vztahy s Krajskym uradem. Proto to take nejspis GW train regio tuto zakazku vyhrala. Staci se jen podivat co CSAD Jihotrans posila na autobusove linky. Do dnes nema ani jeden autobus Jihotransu digitalni smerove tabule. Podle Jihotransu je to drahe a zbytecne. Navic dopravni politika Jihoceskeho kraje je vsude setrit. Pak se jen clovek divi, ze nikde nic nejezdi (katastrofa jsou vikendy), protoze byla zrusena hromada spoju. Do nekterych jizdnich radu se nezasahlo pomalu pres 15 let a ty neodpovidaji dnesnim pozadavkum. Prikladem muze byt relace Ceske Budejovice - Tyn nad Vltavou atd. bych mohl pokracovat. Proste verejna doprava u nas na Jihu stoji za prd.
České dráhy by především měly držet hubu a modernizovat modernizovat a modernzovat. Stále je to více muzeum než doprava.
tak doufám, že jako dańový poplatník bude taky držek hubu a platit daně, až úředníci budou chtít auto minimálně střední třídy, maximální rychlost minimálně 220 km/h a zrychlení z nuly na 100 pod 4 s
Me by zajimalo, zda soutez resi, jakou cenu bude platit zakaznik. Je sice hezke, ze kraj usetri, ale co zakaznik.
Stačí se podívat na ceník GWTR:
jednotlivé jízdné více méně v ceně autobusu (na krátké vzdálenosti tedy dražší než stávající jízdné vlaku, na delší srovnatelné)
neexistence zpátečního jízdného (resp. zpáteční jízdné existuje, ale stojí 2x tolik, co jednosměrné)
neexistence skupinové slevy (pojedu-li např. se studenty, podstatně se to prodraží)
měsíční jízdenka sice existuje, je ale vázána na nějakou kartu dopravce a moc velkou slevu neposkytuje (na trati, kde jezdím do práce, to odpovídá +25 % zdražení)
pokud pojedete s přestupem na jinou trať (typicky Vodňany - ČB), sice existuje tzv. lomené jízdné, ale to je prostým součtem jízdného u obou dopravců, což znamená proti stávajícímu stavu výrazné zdražení (na trase Vodňany - ČB o 10 Kč, tedy opět cca 25 %).
"Přísné požadavky by však mohly dostat na šumavské lokálky soupravy srovnatelné například s moderními RegioPantery. To ale ukáže až případný úspěch celého tendru."
Za 95 Kč/km to nová vozidla nebudou ani omylem. Už jen vzhledem k tomu, jak malý denní kilometrický proběh ty soupravy díky pomalým tratím a navrhovanému JŘ mají mít. Navíc se stačí podívat, co si začal ze GW Train Regio dovážet ze Slovenska :
http://nabidkastart.rajce.idnes.cz/Soupravy_na_provoz_sumavskych_lokalek/
Bohužel. Luxus šedesátých let, ergonomicky dokonalé a pohodlné vozy s měkkou koženkou a otvíracími okny, se asi už nevrátí. Místo toho už jsou dnes všude fakírská sedadla, člověk nemá kam dát nohy ani ramena, a neprůhledná neotvírací okna, pokud člověk místo do okna nekouká do sloupku mezi okny.
no požadovat rychlost vlaků 100km/h, když 99% tratě má maximálku 60 km/h nebo nižší, to si o podání na ÚOHS přímo říká
Taky si myslím, že v takovém případě měl být výkon vozidel v zadávacích podmínkách formulován spíš jako schopnost akcelerace.