Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

S otcem staví hausbóty. Prodává je i do zahraničí a půjčuje na Vltavě

Od dětství měl Radek Šíma rád lodě a plachtění. Brázdil Lipenskou přehradu, později se vydal i na moře. V roce 2004 s otcem postavil hausbót. Podařilo se jim to tak dobře, že ho prodali jednomu zájemci. Pak udělali další a opět našli kupce. Dnes otce a syna Šímovy výroba hausbótů živí. Od loňského roku provozují v Hluboké nad Vltavou i půjčovnu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P40a41v28e29l 77J82o57s57e47f 48M36ö69r56t80l 9539981702987

Ti diskutéři pode mnou mi přijdou jako mírně mimo.  Melou tu o tunelech a politicích a ono jde zatím o stavbu a provozování hausbótů. Pro české vodní toky. Znám to z Baťova kanálu a je to bezva. Myslím, že otec Šíma má už nějaké dřívější zkušenosti s lodní dopravou na Vltavě. Držím jim palce, asi si časem také nějaký hausbót půjčím[>-]

0/0
11.7.2015 22:04

M44a36r63e57k 33Š58n57o10b58r 9700215320944

Víte co, jejich podnikání je fajn a osobně jim držím palce. Tady jde ale podle mého o něco jinačího. Najdou se peníze na splavnění Vltavy, což ale není pro JČ kraj nijak zásadní dopravní stavba. Na druhé straně jsou tady pro JČ kraj dle mého mnohem důležitější stavby, zejména D3 a R4, které rostou tempem pomalým. Když si vezmu, kolik už bylo různých plánů a že podle těch původních se z Prahy na hranice mělo jezdit po dálnici už nyní a porovnám to se současným stavem, kdy o celistvosti dálnice nemůže být ani řeč, horko těžko se vykupují pozemky, mezi ČB a Dolním Dvořištěm v podstatě není kopnuto (na místě tragické nehody u Nažidel se od té nehody nezměnilo prakticky nic = to místo je nebezpečné stále stejně), ve středních Čechách se vedou diskuze o variantách tras, tak je mi smutno. O to víc, když si třeba přečtu, že na nějakém úseku, kde už podle původních plánů měla dálnice dávno stát, dojde k tragické dopravní nehodě při předjíždění.  

Nedávám to za vinu pánům stavitelům hausbótů a fakt jim úspěch přeju, ale tak trochu nechápu, jak jsou nastaveny v našem státě/v našem kraji priority v oblasti dopravních staveb.

+1/0
11.7.2015 23:07

B53o17h34u23m26i16r 31M93a55l36ý 6942596697792

Teď si představte tu krásu na kanálu Dunaj, Odra, Labe.   http://www.d-o-l.cz/

Hezký den

0/0
11.7.2015 9:46

L43i18b20o54r 70J56a53n75e58č59e70k 4835465745771

U nas by tu byl tunel Odra-Dunaj-Labe.:-)

+2/0
11.7.2015 12:20

J21a57r22o20s84l77a46v 97D33r53o50b10n87ý 6216408207497

za 250 let dostavěný, ale těch darmožroutů politiků co by se na něm uživilo ;-D

0/0
11.7.2015 12:32

P97e44t40r 93M36a75r64š94o10u93n 5465548796186

Tak kanal v tunelu (pro lode) by pak nenarusoval raz prirody. To by mohlo pres ekologisty projit :)

Vystavba tunelu s vodou uz se testuje v Praze :D

0/0
11.7.2015 14:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.