Diskuze
Proměna Žižkovy třídy v Budějovicích je začátek, nastanou i změny u nádraží
Děkujeme za pochopení.
J36a74n 88Z59i63e86g56l85e57r
Preference MHD je dobrým řešením, protože aut nemůže přibývat donekonečna, tak je nutné, udělat taková opatření, která budou upřednostňovat trolejbusy a autobusy před auty. To je celosvětový trend, který se osvědčil a bylo by nerozumné, kdyby České Budějovice chystaly nějakou vlastní cestu. Takže zřízení preferenčních pruhů pro MHD v Husově ulici a případně i jinde, je krok správným směrem.
J31a63n 40Z60i62e59g98l22e43r
Vznik nových zastávek městské dopravy pomůže jejímu zatraktivnění. Přesun zastávek před nádražní budovu také pomůže tisícům lidí,, kteří denně do ČB přijíždějí vlakem a pak pokračují MHD. kteří nebudou muset chodit až před železniční polikliniku. Náhradní autobusová doprava za vlaky je výjimečnou záležitostí, a bude ještě výjimečnější až SŽDC do tří let dokončí IV. železniční koridor mezi Veselím nad Lužnicí a Českými Budějovicemi. Také si myslím, že zastávky MHD a náhradní doprava za vlaky mohou být v symbióze, tedy, že si nebudou překážet..
B89o46h24u10s91l74a27v 88K85u13b19e66š
1.) Myslím, že nevyužití bezpečných míst k přechodu na druhou stranu silnice, jako je u nádraží v Č.B. by mělo být na odpovědnost jednotlivce. Je to stejné, jako vstupovat do zakázaných míst, kde hrozí lavinové nebezpečí. Ustupovat lenivcům, znamená jen vytvářet riskantní řešení, které povede k nárůstu střetů na silnici.
2.) Vyhrazení pruhů pro autobusové trasy je skvělým řešením pro bezpečnost a zrychlení tras.
3.) Co se týká autobusových zastávek MHD u nádraží, zřejmě se počítá s tím, že již nikdy nebudou výluky na železničních tratích. Nedokážu si představit, kde jinde by měly stát náhradní autobusové spoje drážních cestujících, než před nádražím.
J42a12n 22K29o65t12i14l
já myslím že se tu pořád jen ustupuje lidské lenosti a bezohlednosti. takovému nebo investorovi nějakého obch. centra se vždy vyjde vstříc....ale všechny změny z posledních let vedou jen ko tomu, aby auta a autobusy v městě nejely ale poskakovaly od semaforu k semaforu... jen se podívejte: Strakonická, Nádražní - vnitřní městký okruh a co je na nich semaforů, Zanádražní kom. - totéž, Na Dlouhé Louce - nové semafory u OMV a předtím u Tesca, Dobrovodská - nové smeafory na vlečce s Plynární, nyní nově Husova - nové semafory na křižovatce s Haškovou, a do budoucna také tahle změna u Nádraží centrum města už není kudy ne projet, ale objet!!! Tohle není nikde na světě. Neznám jiné město, kde by bylo tolik semaforem řízených křižovatek na 1km délky komunikací... v ČB jsou tak blízko sebe, že když je větší provoz, tak je město absolutně neprůjezdné jen díky tomu, že auta nejedou - semafory nejsou synchronizované, protože to v tom množství už ani synchronizovat nejde...
M35i94c81h16a34l 96P54a61v70l94á16t
Co se tyce destrukce dopravniho systemu jsou CB asi "nejpokrokovejsi" ceske mesto.
Kdyby prislovecna lidska hloupost opravdu nadnasela, budou se budejicti radni vznaset jeste o nekolik letovych hladin nad temi prazskymi. A to uz je co rict!
J19i61ř26í 49J27o64z12a
Tak to by me zajimalo odkud jste, kdyz jste tak chytry... vase znalost o doprave v Budejcich je tak minimalni, ze bud si hrajete na chytryho, ale to asi nebudete, kdyz jste s zadnym kloudnym resenim neprisel nebo sichcete jen rejpnout...
J47i29n24d28ř50i20c93h 60Š54k73o27p61e83k
Logika made in ČR
CHodci přebíhají silnici kde nesmí, uděláme jim tam přechod
Řidiči jezdí na červenou přes přejezdy, budeme investovat do mimoúrovňových křížení
Už je mi zcela jasné, proč je ČR i EU v háji
J27i54ř40í 13J32o82z75a
No hura... konecne! MHD dostava prednost pred individualni dopravou, kdyz to jde na Zapade ci v Praze tak to muze fungovat i v Budejcich. Bylo jen otazkou casu, kdy tento trend se dostane i k nam. Zkusenosti z jinych statu ukazuji, ze je to cesta spravnym smerem: narusta pocet cestujicich v MHD a klesa pocet aut ve mestech...
J91i26ř25í 46S20o84u65č39e43k
Není mi jasných pár věcí.
1. U zábradlí před Mercury přecházeli ti lidé, kteří vystupovali z MHD u drážní polikliniky a potřebovali na autobusové nádraží (nebo prostě do Mercury). Poblíž zastávky MHD u polikliniky žádný vstup do podchodu není (nejbližší je až u vlakového nádraží a při jeho využití musí člověk ujít 2x delší trasu než když přechází přímo). Jenže pokud se zastávka u polikliniky zruší, pak výrazně opadne počet lidí, kteří tam mají potřebu přecházet. Tudíž je přechod zbytečností (to říkám jako chodec).
2. „Třetí zastávka bude na konci Novohradské za odbočkou z Průmyslové ulice ve směru do centra.“ - Nějak si to nedovedu představit. Pokud se autobusy z Průmyslové odkloní do Žižkovy, proč u křižovatky Průmyslová / Novohradská vznikne zastávka, když by tudy, chápu-li dobře, už autobusy neměly jezdit?
3. Od prvních zmínek stavby Mercury se mluvilo o lávce spojující autobusové nádraží na střeše přímo s budovou vlakového nádraží. Počítá se s tím ještě? Bylo by poměrně kuriózní, kdyby jednou tyto dva body spojoval zároveň podchod, přechod i nadchod...
J57i21ř43í 86J19o77z14a
Ad 2) Tudy jezdi bus 11. Ten dle meho nazoru bude i nadale jezdit ulici Prumyslovou.
Ad 3) problem s lavkou mely Ceske Drahy ci SZDC... jinak y uz tam davn stala...
J76o43s60e45f 44Z63e65m15a47n
no přece v budějkách vše pro cikány uděláme jim přímý bus na náměstí a teď jim uděláme i přechod u Mercury, aby nemuseli po schodech, já jich tam vidím trajdat nejvíc
T13o95m48á85š 10C41h54r12u98d81i40m34s37k30ý
tak Máj už je zrekonstuovaný...musí se začít zas někde jinde :)
T95o12m49á50š 88C36h87r32u39d17i37m60s20k98ý
Bože proč tam na té Nádražní neudělají lávku, jako je to u Mobelixu.....? Jestli tam dají světla, tak už to bude ucpané totál a že je to často ucpané i tak.
Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci
Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...
Za smrt narkomanky žádá rodina přes milion. Je to nemorální, řekl obhájce
Nemorální, ostudné. Takovými slovy označil obhájce ve své závěrečné řeči finanční nároky příbuzných...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Popsané zdi a špína. Chatka byla odříznutá od města, o dětech v ní nikdo nevěděl
Popsané zdi a napůl rozbitá okna, pár matrací na spaní a jedna malá kamna s hrncem na plotně....
U Budějovic boural autobus s lidmi. Řidička byla pod vlivem omamných látek
U Lišova na Českobudějovicku dnes odpoledne havaroval autobus, když jeho řidička sjela ze zatím...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sníh zasypal Šumavu. Na Lipensku uvázla nákladní auta, silnice byla nesjízdná
Šumavu v noci na čtvrtek zasypal sníh, který komplikoval dopravu. V jihočeské i západočeské části...
Začala přestavba Žižkových kasáren, bude z nich justiční areál za 600 milionů
Po dlouhých letech jednání a příprav začala v Českých Budějovicích proměna bývalých Žižkových...
Zaměstnanci letiště dávají výpovědi kvůli šikaně. Nezvládli tempo, řekl Kuba
Už deset zaměstnanců společnosti Jihočeského letiště České Budějovice podalo v posledních týdnech...
Obchody a park ve Vimperku postaví na místě, kde původně parkovaly autobusy
Ve Vimperku na Prachaticku ladili podobu retail parku, aby nevyčníval ze zástavby. Budovu s obchody...
Rozvoj jaderné energetiky může na jih Čech přilákat stovky nových pracovníků
Zástupci skupiny ČEZ očekávají, že s dostavbou bloků v Temelíně a Dukovanech i s vybudováním...
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...