Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Čelní střet u Tábora nepřežila řidička, která vjela do protisměru

V neděli odpoledne se na obchvatu Tábora stala tragická nehoda. Řidička přejela do protisměru, kde se čelně střetla s protijedoucím autem. Svým zraněním podlehla na místě, dva lidé z druhého vozu skončili v nemocnici. Na jihočeských silnicích tak za víkend zemřeli tři lidé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O74n44d69r37a 96Z79d14r53a11h90a80l 4545790725611

Nedávno tu někdo psal, že se nediví, když při střetu dvou Hyundai někdo umře. Ale že u kvalitních aut, třeba Škodovek, by se to nestalo. Yeah...

0/0
14.9.2015 15:11

D67u20š64a59n 55M58a72t97o28u19š64e79k 7703470530535

To byl asi nějaký škoda fan 

Nevím proč by značka škoda měla být automaticky zárukou nesmrtelnosti nebo kvality.

U některých modelů by se to spíš dalo považovat za dobrý vtip...

0/0
14.9.2015 15:29

D89u60š18a94n 73M30a15t37o47u71š24e14k 7733150700985

Popravdě mi ta oktávka nepřipadá až tak fatálně zdemolovaná,by to řidič nepřežil,kabina vypadá víceméně v pořádku-možná pasy

0/0
14.9.2015 14:24

J50a10r78o98s71l62a32v 72K25a87d21l63e97c 5611949872301

Vypadá to, že to dopadlo po zásluze.

0/0
14.9.2015 11:51

Z30d42e10n35ě82k 10M59o24r89á38v50e31k 5357358138143

Těžko říct, co si kdo zasloužil, ale taky tak nějak beru jako lepší výsledek, když jsou horší následky u viníka než u postiženého, i když to někdy může být kruté (mladí lidé/děti proti důchodcům). Nicméně podle stavu vozidel to mohli přežít všichni, patrně ta mrtvá nebyla připoutaná.

+1/0
14.9.2015 13:18

J90a73n 98N47o13v53á21k 9617462427507

Takže modrý oktávky jsou bezpečnější než stříbrný. To je dobrý vědět... ;-)

+2/0
14.9.2015 11:44

Z56d88e48n35ě17k 25M52o78r26á49v77e17k 5107528268703

Patrně šlo o vtip, ale tady jde o souboj generací. Podle stavu vozidel to ale vychází víceméně nerozhodně.

0/0
14.9.2015 13:24

J13a17k81u85b 47B88r38i71n58e89r 6967552312941

Jel jsem kolem..stribrna ochcavka jela asi moc rychle na sjezdu z dalnice=vyneslo ji to do protismeru.Kazdopadne neprijemny

0/0
14.9.2015 9:38
Foto

P71a48v23e81l 48P80o60k82o98r28n86ý 2606214570582

Na fotkách vidím pouze airbacky u té modré, kde utrpěli menší zranění. Jak je to s airbacky u  Octavie, když řidič není připoutaný, nafouknou se v případě srážky? Ale bez pásů při nárazu pak airbacky spíše zabíjejí...

0/0
14.9.2015 9:30

J68a95n 52M67i45n74a38ř42í74k 1134105466783

AirbaG ;-)

+3/0
14.9.2015 9:35

M53i93l87o28s92l56a21v 13K70a54n32t89o35r43e14k 1859167391539

;-D;-D;-DR^R^R^R^

+1/−1
14.9.2015 11:17

J70a38n 85M97i71n35a10ř38í13k 1134475536163

A jinak řidičův airbag se nafukuje v případě srážky vždy, nehledě na připoutání nebo nepřipoutání řidiče. Airbag spolujezdce se dá v některých autech deaktivovat.

+3/0
14.9.2015 9:37

A16d57a81m 62V48a43r66m32u38ž64a 8225837496959

Zajímavý "souboj" generací aut ..

+1/0
14.9.2015 9:02

J89i51ř48í 17F40i97š23e39r 3494981327

Vzhledem k následkům to zní dost cynicky, ale přiznám se, že mě ten rozdíl v následcích nehody viditelný na první pohled také překvapil....

+1/0
14.9.2015 9:09

V58á42c94l84a85v 13S41v50o29b51o80d37a 3971389340750

třeba nebyla připoutaná, kdo ví

0/0
14.9.2015 9:20

M15a37r71e62k 68V16o23k25á88l 1166224955149

asi. Vzpomněl jsem si na letitý vtip kreslíře Lachmana ... kdy nad po čelní srážce zcela rozdílně zdemolovaným staršími škodovkami říká řidič jednoho, vpředu zcela zdemolovaného .. "máme stejná auta, stejný rok výroby, jeli jsme prakticky stejnou rychlostí ... já mám doktorát z fyziky, publikoval jsem řadu článků z oblasti setrvačnosti těles .. ale tohle asi nepochopím" ... a druhý řídič, jehož auto je skoro netknuté odpověděl ..  " no ono jestli to nebude tím, že na chalupu vezu plnej kufr cihel ... "" ;-D;-D

+3/0
14.9.2015 9:31

J97i74ř58í 67M32r98á44z 6448734957699

to byly ještě kufry vpředu, že jo?

+2/0
14.9.2015 11:10

M36a97r45e64k 49V32o96k35á13l 1106834145729

jj, proto jsem napsal starší škodovka, možná to Lochman nakreslil jako nějaký západní auto, nicméně samozřejmě i ty měly vpředu kufr ... :-)

0/0
14.9.2015 11:17

M92i94l86o78s35l77a71v 86K52a43n17t55o76r38e32k 1799667531169

Zdá se, že vás ten "fyzikální doktorand" fyziky ji asi  učil. I průměrně vzdělaný organgután by věděl, že ty cihly, co v kufru či kombíku vezl, by ho asi pěkně počochnily, neb ty přepážky, co má osobáky mezi kufrem, nejsou na "cihly" projektovány

0/−2
14.9.2015 11:23

M92a37r88e72k 46V85o27k52á51l 1716724175719

od člověka Vašeho jména bych neočekával, že budete tímto způsobem pitvat třicet let starý kreslený vtip z Dikobrazu ... no ale koukám, že jsem se zmýlil.

+1/0
14.9.2015 12:09

M70i58l82o27s35l50a48v 85K26a43n58t35o58r21e16k 1259517581749

Ač "Dikobraz" včetně jeho magazínů patřili mezi mé oblíbené čtivo, tak tento vtip si nepamatují. Ale mezi námi, tenkrát měli škodovky kufr ve předu, takže cihly by posádku moc, tedy vlastně vůbec, nepočochnily:-)

0/0
14.9.2015 13:56

M76i14r47o29s86l11a59v 89B62u41d85a 9682982907442

Musí se brát v potaz řada faktorů, například i kondice řidiče a schopnost čelit zraněním. Někdo ta "géčka" přečká bez úhony a jiného zabijí. Jinak v deformaci aut různých generací stejného výrobce nevidím zásadní rozdíl, deformační zóny jsou zcela správně zdeformované a kabiny v pořádku včetně "A" sloupku a střechy!

+2/0
14.9.2015 9:39

Z81d68e66n61ě31k 83M35o79r51á87v12e55k 5127378918933

Přesně tak - deformační zóny první generace zafungovaly naprosto správně a daly posádce šanci. V ochraně posádky tak první generace za druhou nijak nezaostala. Škoda, že se nedozvíme ten rozhodující faktor, ale vidím praskliny v čelním skle na straně řidiče, tak to asi byly ty nezapnuté pásy. Škoda, s nimi mohla žít.

+1/0
14.9.2015 11:00

J40i65ř57í 65Z22ý95k80a 9779793161620

je otázkou jestli byla připoutána. Nezdá se mi, že by kabina té starší generace byla nějak výrazně poškozená.

+1/0
14.9.2015 9:19

D46u36š36a79n 26M49a88t22o24u79š68e88k 7183250820635

aha stejný komentář,víceméně

0/0
14.9.2015 14:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.