- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nedávno tu někdo psal, že se nediví, když při střetu dvou Hyundai někdo umře. Ale že u kvalitních aut, třeba Škodovek, by se to nestalo. Yeah...
To byl asi nějaký škoda fan
Nevím proč by značka škoda měla být automaticky zárukou nesmrtelnosti nebo kvality.
U některých modelů by se to spíš dalo považovat za dobrý vtip...
Popravdě mi ta oktávka nepřipadá až tak fatálně zdemolovaná,by to řidič nepřežil,kabina vypadá víceméně v pořádku-možná pasy
Vypadá to, že to dopadlo po zásluze.
Těžko říct, co si kdo zasloužil, ale taky tak nějak beru jako lepší výsledek, když jsou horší následky u viníka než u postiženého, i když to někdy může být kruté (mladí lidé/děti proti důchodcům). Nicméně podle stavu vozidel to mohli přežít všichni, patrně ta mrtvá nebyla připoutaná.
Takže modrý oktávky jsou bezpečnější než stříbrný. To je dobrý vědět...
Patrně šlo o vtip, ale tady jde o souboj generací. Podle stavu vozidel to ale vychází víceméně nerozhodně.
Jel jsem kolem..stribrna ochcavka jela asi moc rychle na sjezdu z dalnice=vyneslo ji to do protismeru.Kazdopadne neprijemny
Na fotkách vidím pouze airbacky u té modré, kde utrpěli menší zranění. Jak je to s airbacky u Octavie, když řidič není připoutaný, nafouknou se v případě srážky? Ale bez pásů při nárazu pak airbacky spíše zabíjejí...
Vzhledem k následkům to zní dost cynicky, ale přiznám se, že mě ten rozdíl v následcích nehody viditelný na první pohled také překvapil....