- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vlaky z Budějovic do Prahy zrychlují. Konečně začnou dohánět autobusy...
titulek by mě znít... vlaky na delší trati s více zastávkami budou stejně rychlé jako autobusy na kratší cestě a s jednou zastávkou...
To by ten titulek musel psát šotouš, jako jsi ty.
Ještě by se měly dohnat v cenách jízdného.
diskutujici by si meli uvedomit,ze dost tezko muzete srovnavat rychlost autobusu a vlaku,kdyz vlak ma delsi trasu a vice zastavek.
proč by se to nemělo srovnávat? Sednu do toho v ČB a zajímá mě, kdy budu moci vylézt v Praze. Trať mě jako klienta nezajímá.
V roce 2015 jeden vlak vzdálenost cca 148 km 2:33 minut... Slušná bída
vlak 169 km šest zastávek, autobus 153 km a jedna zastávka z toho pak plyne že když vlak by měl též jednu zastávku tak je rychlejší než ten autobus který má kratší cestu
Ten koridor se staví, jako, když sere a maluje.
p.Souček: autobus SA cena 165Kč a ČD 165Kč tudíž autobus není levnější
Mno ono je to stou cenou u ČD teď takový dost podivný. Páč je to tak že maj určitěj počet jízdenek právě za tu cenu 165,- ( nebo i 159 ,- z akterou jsem te´d kupoval já na neděli ), ale ve chvíli kdy se vyčerpaj tak se ten zbytek stojí přes dvě stovky . Nebo spíš by to tak podle jejich stránek mělo bejt.
Železnice zrychluje. Ale někteří s tím nejsou spokojení.
Bohužel ale nemůžou ničím argumentovat. O kolik se snížila jízdní doba na stejné trase po silnici za tu dobu, co dálnice D3 existuje? O kolik se snížila na trase Praha - Brno za dobu existence D1? Je možné stejného času dosáhnout v každé denní době a za každých okolností? Ve všech případech jsou odpovědi nulové nebo negativní.
Vynikající zrychlení ..135km za 2,5 hodiny = průměrná rychlost vlaku 45km/hod na trati projektované na 160km/hod
Na silnici je to podobne. Pominu-li fragmenty dalnice, tak jak rychle pojedete od Benesova k D1? Ctyricitkou? A na D1 pak v nekterych casech ani tou ne.
Úžasné. Čas, za který spoje zvládají trasu Budějovice - Praha, se po rozsáhlých a drahých modernizacích začíná blížit času, za který jej běžně zvládaly před 15 lety. Tehdy jezdily zhruba 2:20 a to nejen expres Budvar, ale i třeba R630/631 (Primátor Zenkl)... Dokud to autobus zvládá rychleji, levněji, s vyšším komfortem (a nepotřebuje na to ani dálnici, natož úseky s povolenou rychlostí 160 km/h), pak nevidím důvod dávat prioritu vlaku.
Zajímalo by mě, s čím pánové Votava, Stuchlík a Koukolík nesouhlasí. Rychlost spojů před 15 lety i fakt, že autobusy zvládají trasu ČB-Pha rychleji, si snadno každý může vyhledat online. Neškodilo by použít mozek a třeba i něco napsat, než jen klikat na mínus Takhle to vypadá, že sem opět naběhla tlupa nemyslících dráhofilů...
Ještě aby kromě rychlosti dohnaly dráhy autobusy i v ceně......
Az socialisti dovoli konkurenci, bude lepsi cena i lepsi kvalita. Ale kdy to bude (kdyz odbory jsou vlastne soucasti jejich partaje a realne ridi CD)..