Diskuze

Vlaky z Budějovic do Prahy zrychlují. Konečně začnou dohánět autobusy

Dalších 10 minut ušetří vlaky na trase z Českých Budějovic do Prahy. V pondělí skončila úprava dalšího úseku železnice u Soběslavi a České dráhy díky tomu chystají s novými jízdními řády zrychlení.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J58a43n 84V42a60l73a46l66í75k

16. 9. 2015 14:09

Vlaky z Budějovic do Prahy zrychlují. Konečně začnou dohánět autobusy...

titulek by mě znít... vlaky na delší trati s více zastávkami budou stejně rychlé jako autobusy na kratší cestě a s jednou zastávkou...

4 0
možnosti

J22a10n 64J33e88ž62e87k

16. 9. 2015 22:59

To by ten titulek musel psát šotouš, jako jsi ty.

0 0
možnosti

Ještě by se měly dohnat v cenách jízdného.

0 3
možnosti
Foto

J30a14n 52V33a11l59a67l67í21k

16. 9. 2015 13:11

cena 165Kč bus i vlak

1 0
možnosti

diskutujici by si meli uvedomit,ze dost tezko muzete srovnavat rychlost autobusu a vlaku,kdyz vlak ma delsi trasu a vice zastavek.

2 0
možnosti

proč by se to nemělo srovnávat? Sednu do toho v ČB a zajímá mě, kdy budu moci vylézt v Praze. Trať mě jako klienta nezajímá.

2 0
možnosti

V21í10t 86H12r30a88d31i71l

16. 9. 2015 11:25

V roce 2015 jeden vlak vzdálenost cca 148 km 2:33 minut... Slušná bídaRv

1 1
možnosti
Foto

J78a84n 10V61a22l84a48l15í10k

16. 9. 2015 11:34

vlak 169 km šest zastávek, autobus 153 km a jedna zastávka z toho pak plyne že když vlak by měl též jednu zastávku tak je rychlejší než ten autobus který má kratší cestu:-P

2 0
možnosti

P89e16t41r 50R91u88d25o80l97f

16. 9. 2015 11:06

Ten koridor se staví, jako, když sere a maluje.

0 0
možnosti
Foto

J63a12n 20V43a37l47a21l17í41k

16. 9. 2015 11:16

a to je jak? rychle nebo pomalu ;-D

0 0
možnosti
Foto

J30a42n 16V55a66l90a80l58í84k

16. 9. 2015 10:37

p.Souček: autobus SA cena 165Kč a ČD 165Kč tudíž autobus není levnější

2 0
možnosti

P25e55t27r 69M54i98k57e28š

16. 9. 2015 10:46

Mno ono je to stou cenou u ČD teď takový dost podivný. Páč je to tak že maj určitěj počet jízdenek právě za tu cenu 165,- ( nebo i 159 ,- z akterou jsem te´d kupoval já na neděli ), ale ve chvíli kdy se vyčerpaj tak se ten zbytek stojí přes dvě stovky . Nebo spíš by to tak podle jejich stránek mělo bejt.

0 1
možnosti

Železnice zrychluje. Ale někteří s tím nejsou spokojení.

Bohužel ale nemůžou ničím argumentovat. O kolik se snížila jízdní doba na stejné trase po silnici za tu dobu, co dálnice D3 existuje? O kolik se snížila na trase Praha - Brno za dobu existence D1? Je možné stejného času dosáhnout v každé denní době a za každých okolností? Ve všech případech jsou odpovědi nulové nebo negativní.

2 0
možnosti

Vynikající zrychlení ..135km za 2,5 hodiny = průměrná rychlost vlaku 45km/hod na trati projektované na 160km/hod

4 4
možnosti

Na silnici je to podobne. Pominu-li fragmenty dalnice, tak jak rychle pojedete od Benesova k D1? Ctyricitkou? A na D1 pak v nekterych casech ani tou ne.

2 0
možnosti

Úžasné. Čas, za který spoje zvládají trasu Budějovice - Praha, se po rozsáhlých a drahých modernizacích začíná blížit času, za který jej běžně zvládaly před 15 lety. Tehdy jezdily zhruba 2:20 a to nejen expres Budvar, ale i třeba R630/631 (Primátor Zenkl)... Dokud to autobus zvládá rychleji, levněji, s vyšším komfortem (a nepotřebuje na to ani dálnici, natož úseky s povolenou rychlostí 160 km/h), pak nevidím důvod dávat prioritu vlaku.

5 5
možnosti

Zajímalo by mě, s čím pánové Votava, Stuchlík a Koukolík nesouhlasí. Rychlost spojů před 15 lety i fakt, že autobusy zvládají trasu ČB-Pha rychleji, si snadno každý může vyhledat online. Neškodilo by použít mozek a třeba i něco napsat, než jen klikat na mínus :-) Takhle to vypadá, že sem opět naběhla tlupa nemyslících dráhofilů...

4 2
možnosti

Ještě aby kromě rychlosti dohnaly dráhy autobusy i v ceně......

5 3
možnosti

Az socialisti dovoli konkurenci, bude lepsi cena i lepsi kvalita. Ale kdy to bude (kdyz odbory jsou vlastne soucasti jejich partaje a realne ridi CD)..

1 5
možnosti