- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vše jde za současnou vládou/vedením ŘSD.
O znovuzpracovávání či potvrzování EIA se vědělo dlouho dopředu, jen lidé na patřičných místech dělali jako by se jich to netýkalo.
Nyní pláčou na svém vlastním hrobě
Dnes platí nižší limity hluku i prachu. Postupovat podle propadlých posouzení nedává smysl. Bylo by to obcházení zákona.
Tak, zdá se že ta dálnice D3 do roku 2002 opravdu hotová nebude. Taková trapnost více než deset let po termínu.
Kdo z těch slaboduchých břídilů v pozici toho úředního šimla to dostane k úhradě se nikdy nedozvíme.
To znamená nová dokumentace nová EIA, nové stavební řízení.
Při rozpočtu 50mld cca 1-2% na projekty
Takže malá domů za 500mil až 1mld pro firmu, která to měla pohlídat. No ta salámová metoda rozdělení stavby na úseky viditelně nefunguje.
Ale Zimola by nemohl každý čtvrtrok někde mlátit kladivem a klapačko.
Ten raut pro každé zahájení je dobrý jak pro občerstvení, tak zviditelnění. Teď by za to měl vzít odpovědnost, ale toho se těžko dočkáme.
A pak že Rakousko je etalonem byrokratů.........
nj, to je holt riziko postupu vyřídit povolení a nezačít stavět