Diskuze

Tendr na šumavské lokálky za dvě miliardy se zadrhl. Hrozí zdržení o rok

Kvůli boji dopravců o lukrativní zakázku na provoz vlaků na třech pošumavských tratích se oddaluje podpis smlouvy s vítězem soutěže. Jihočeský kraj zatím marně čeká na rozhodnutí antimonopolního úřadu, u kterého se brání České dráhy. Moderněji vybavené vozy tak vyrazí na koleje nejdříve v polovině roku 2017.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kraj by ušetřené peníze použil na zlepšení dopravní obslužnosti??? Opravdu? A proč návrhový jízdní řád pro tyto tratě (který byl přílohou výběrového řízení) obsahuje nové čtyřhodinové díry, rušení prvních a posledních vlaků (doprava na ranní směny a z odpoledních směn) a stále neobsahuje hodinový takt do Krumlova, který už by v dopravně pokročilejším kraji byl dávno? Ti krajští úředníci si fakt nevidí do úst.Rv

1 0
možnosti
JK

J32o15s50e23f 14K97u11b72e73š

15. 12. 2015 18:02

Taková prasárna jižních Čech. Je úplně jedno, který dopravce tam bude jezdit, ale díky velmi spatnému jízdnímu řádu tam stejně nikdo jezdit nebude... :/

0 0
možnosti
JJ

J96i88ř48í 53J50o37z82a

14. 12. 2015 17:46

Oni potrebuji na pripravu noveho dopravce 18mesicu az dva roky? Na co?

0 0
možnosti
PN

V článu je to jinak - PŘEPRAVCE potřebuje 18 měsíců na přípravu. Je to celkem logické. Copak nějaké firma má někde ve skadu připravených tolik vlaků (+ personálu), aby mohla vyjet hned zítra?

0 0
možnosti