Diskuze

Internet a více pohodlí. Na Šumavu se chystají vyjet soukromé vlaky

Antimonopolní úřad zamítl námitky Českých drah, které napadly výsledky miliardového tendru na provoz pošumavských lokálek. Pokud se dráhy znovu neodvolají, Jihočeský kraj může v únoru uzavřít smlouvu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vzpomeňte čím slíbil jezdit GWT(včetně předchůdce) mezi Karlovými Vary a Mariánskými Lázněmi a čím skutečně jezdil. A nechalo se to být.;-)

3 0
možnosti

Dělá si Študlar legraci?

1) Zrychlení je naprosto nezávislé na zvoleném dopravci, protože i po zrychlení trati jsou rychlosti nižší než je maximální rychlost všech smysluplných vozidel v motorové trakci u nás provozovaných.

2) Součástí výběrového řízení byl návrhový jízdní řád, který obsahoval mj. další škrty u ranních a večerních spojů a čtyřhodinové díry o víkendech. Tento jízdní řád nebyl nijak projednán s obcemi (se kterými se jinak standardně projednávají běžné roční úpravy jízdních řádů). Takže tenhle návrhový jízdní řád platit nebude (pak ale na jaký rozsah spojů a obraty dopravci počítali svoji nabídku?) nebo bude, čímž ale dojde k razantnímu omezení dopravy, a to i na trase ČB - ČK, kde s ohledem na intenzitu dopravy už by dávno měl být aspoň ve špičkách hodinový takt?

3) Pochybuji, že Jikord bude řešit tarifní integraci, když jí nebyl schopen vyřešit dosud a integrovaný dopravní systém je považován za příliš drahý a nepotřebný. Následkem toho dojde k masivnímu zdražení na přestupech (typicky např. Praha - ČK, ČB - Vodňany), ale pokud vítěz výběrového řízení nezavede nějaké věrnostní slevy, tak i u jednorázových a měsíčních jízdenek (např. v mém případě mne stojí měsíční 294 Kč, ekvivalentní vzdálenost dle ceníku GWTR je 530 Kč, to je nárůst skoro o 100 % - je sice pravda, že mám In Kartu, ale ta se mi jaksi na tomto rozdílu vrátí za 4 měsíce a platí přitom 3 roky).

4) Nevím, jak bude řešeno nárazové posilování o letních prázdninách, víkendech v květnu, červnu a září, v době kájovské pouti, 17.11., školní výlety apod. Tohle mají ČD prostě zmáklé.

6 0
možnosti
PB

P89e44t10r 88B97ü53r12g83e89r

27. 1. 2016 14:57

Tak já už se moc těším, hlavně na to zrychlení, co přijde v prosinci 2017 - tedy ani ne za dva roky po zmíněné modernizaci tratě! Pamatuji ještě páru, a cestu z Českých Budějovic do Českého Krumlova (to je na trati ČB - Černý Kříž) Tenkrát se těch 25 km jezdilo za krásný čas 1hod 10 minut. Už teď je to výrazně lepší: inu - pokrok nezastavíš! :-)

4 0
možnosti
FM

Take jsem se na teto trati neco najezdil a ta para to bylo super, prohrabnul po kotlem a z komina vyrazil sloup husteho dymu a jisker. Ono to tam v tech zatackach z Trisova do Zlate Koruny moc rychle nejde. To je a byval vlak na vylet kdyz nejde o cas, do dnesni doby se snad ani nehodi. V letech 1959 az 1965 mi vsak dobre poslouzil.:-)

0 0
možnosti
JK

"Koordinátor" dopravy v JČ kraji je znám tím, že je neschopný. A pokud si kraj objedná odjezd osobáku z Budějovic na jih pět minut před příjezdem pražského rychlíku, tak nepomůže ani svěcená voda.

6 0
možnosti
JJ

J33i46ř24í 43J16o80z32a

27. 1. 2016 16:02

Ano přesně tak... nejneschopnější koordinátor v ČR! Na JIKORDu (koordinátor veřejné dopravy v Jihočeském kraji) pracují samí neschopní lidé.

2 0
možnosti