Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Maškary ovládly Milevsko. Pití alkoholu je v pořádku, hlásal gumový Zeman

Zombie, pirát Jack Sparrow i gumový Miloš Zeman bavili v sobotu v Milevsku tisíce účastníků masopustního průvodu. Na 154. ročník dorazil dvojnásobek maškar než před pěti lety, odkdy akce drží rekord jako nejstarší a největší doložená masopustní tradice v jižních Čechách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M86a30r46t17i72n 37Ž43e81l92i42n71s61k77ý 9798919509602

Tak samozrejme pata kolona vlastizradcu si nemuze odpustit jakoukoliv prilezitost k zesmesneni prezidenta. Jsem zvedav, jak dlouho ji jeste budou obcane republiky trpet, nez jejich trpelivost pretece.

0/−2
7.2.2016 18:47

V74e35n95d59a 27B70e90n64d96o11v75á 4492767267

kolik taková pátá kolona čítá lidí prosím? a kolik čítají občané republiky? kdo to jsou občané republiky? myslíte voliče zemana? A co 45 % co volilo K.S ? A co 40 % lidí co nevolilo vůbec???8-o

0/0
7.2.2016 18:59

M89a44r10t95i63n 69Ž37e53l40i48n16s57k86ý 9948349499112

Vy jste ze statistickeho uradu? Pata kolona podle vysledku ve volbach a poslednich pruzkumu muze delat asi max. 15-25% ... . 45% volicu pro Schwarzenbera verim urcite neschvalovalo jeho 80 000 uprchliku pro nasi zemi. ... jinak tohle ma byt nejake decentni, demokraticke chovani, zesmesnovat prezidenta zvoleneho vetsinou? Jestli vam vyhovuje primitivizmus a buranstvi ... tak to spolu s kamarady nemate duvod vycitat Zemanovi, ne? :-P

0/0
7.2.2016 19:09

V55e51n22d63a 12B37e77n60d34o86v88á 4122457777

já nereagovala vůbec na zemana ale na váš komentář....:-( to je přesně ono, to nálepkování, které je sice nejjednodušší co se dá udělat, ale ne úplně nejchytřejší... když řeknu že se mi nelíbí buranství nadávky a sprostota nikoho, asi mi věřit nebudete...a už vůbec ne zesměšňování kohokoliv....tu skupinu lidí neznám, proto nekomentuji, jen mě zajímala vaše definice občanů republiky, kdo to je, kdo není občanem apod. ono žít v demokracii nerovná se se s každým shodnout....a nevím jestli má někdo kohokoliv s jiným názorem (nevím uplně jakým, páč to nevyjadřujete) právo osočovat z vlastizradců.....

0/0
7.2.2016 19:31

M83a91r65t32i83n 61Ž89e57l50i63n20s65k67ý 9158869319842

Obcan republiky je podle me demokrat - cti nazory druhych, volby i viteze z nich vzesle. Ma zajmy jeho zeme pred zajmy druhych zemi. Lide co vulgarne napadaji Zemana podle me demokracii necti a podle meho pozorovani jsou to vetsinou multikulturaliste a lide, co uprednostnuji zajmy USA pred temi nasi zeme, cili necti narok obcanu teto zeme na jejich kulturu a jeji ochranu a demokracii pokud nezvitezi kandidat loajalni cizim zajmum. A to nazyvam vlastizradnym chovanim.

0/−1
7.2.2016 19:55

L17u19k16a50s 98S75u69c47h32a45n93e35k 5906767293520

Kdyby volbu lidé nectili, tak by za prezidenta považovali někoho jiného a MZ neuznávali. Takové chování jsem ale nezaregistroval. Legraci si z politiků a prezidentů dělal lid této země i ze všech předchozích politiků a prezidentů ... navíc, tohle byla legrace spíš k pousmání, než dehonestující a k MZ nebývale vlídná.

Nevím o nikom, kdo by upřednostňoval zájmy jiné země nad zájmy země vlastní (zde je dokonce na místě zahloubat nad tím, co jsou zájmy země vlastní a kdo je definuje, neb každý je může cítit jinak a jste-li demokrat podle vlastní definice, pak jistě ctíte názory druhých ... a jak definovat zájmy země cizi - opět je na místě kdo ty zájmy definuje/vyhlašuje).

"Zájmy USA" poněkud zavání rétorikou z dob před 60 lety ... to už snad máme dávno za sebou ne?

0/0
7.2.2016 20:38

M59a13r21t19i21n 42Ž83e78l71i89n32s16k61ý 9738679939652

Asi vam unikla kauza, kde urcita skupjna politiku a jejich stoupencu ... ale co to .. zaroven odpurcu Zemana a propagatoru multikulti, kritizuje Ceskou republiku za vymenu 1 tzv. teroristy za nasich 5 lidi, ze jsem zklamali USA, protoze dulezitejsi je dat nekoho k vyslechu nez zachranit nasich 5 lidi. (a neni ani dulezite jak to nakonec bylo)

0/0
7.2.2016 22:15

V81e11n79d60a 70B73e85n25d32o17v90á 4512357157

Jak to souvisí s těma maškarama? :) Jinak koukněte na fotky, jsou tam také parodie merkelové a uprchlíků...takže to nebylo jednostranné :) já si myslím, že politiku bych klidně během maškar vynechala, má to být především zábava!!!!!

ad zachráněná pětice: průser je, že to může opravdu být návod pro únosce, aby unášeli naše občany kdekoliv můžou...jestli z toho nebude nakonec víc škody než užitku!

ale tady každá rada drahá, opravdu bych o tom nechtěla rozhodovat!

a ještě na závěr- kritik zemana nerovná se multikulti podporovatel a podporovatel usa...:) to by se pak dalo říct že příznivec zemana (vy předpokládám) proti jakémukoliv pohybu osob (i češi za prací a zahraniční kapacity v čr..) a podporovatel ruska! a to snad ne...

+1/0
7.2.2016 22:25

M69a83r74t90i84n 43Ž71e81l94i10n93s17k25ý 9968979579102

Zeman ac pro me jinak nevolitelna osoba je v dnesni dobe asi to nejlepsi co tam mohlo byt ... tolik asi k nemu A mladi by se mozna mohli naucit bavit jinak nez jako burani, jestli to teda nemelo byt vyjadreni nazoru.

0/0
7.2.2016 22:40

V39e42n61d33a 81B62e70n57d32o60v47á 4462567687

Přiznám se, že vůbec nechápu "nadlišťování" nikoho, natož úředníků státu (protože ať se to někomu líbí nebo ne, tak prezident je pouhý úředník žijící z našich daní). A jeho vyjadřování a chování přeci nemůžeme srovnávat s jednáním řadového občana...:) (I když se zesměšňováním nesouhlasím ani u řadového občana...:) ) No a u toho úředníka- měla by tam být nějaká úroveň, kterou já přeci mít nemusím, pokud dělám v soukromé sféře a nesloužím lidu....Podle mě směšujete uznávání výsledků nezávislých demokratických voleb s bezmezným uctíváním a nemožností kritiky....a ti lidé tam přeci zesměšňovali chování toho člověka, a ne jeho voličů.....Jinak s tím usa- znám lidi nekriticky hodnotící usa, znám lidi nekriticky hodnotící rusko. obojí dle mě špatně...ale jesi v té skupince recesistů vidíte posluhovače usa, nepříde vám to jako velké zjednodušení?? Aneb hodí se mi to je onálepkovat a nezamyslet se nad tím, že je to možná jen parta lidí, kteří si dělají "prdel" z některých výroků a chování prezidenta?

0/0
7.2.2016 20:58

M55a63r97t79i79n 55Ž14e82l29i73n95s67k17ý 9778749729902

Prominte, ale vytahovat stary pripad s korunnimi klenotami asi po dvou letech opravdu nevnimam jako demokraticke a statotvorne jednani, at si napisete kolik slov chcete a budete se snazit jak chcete omluvit vasi podporu vulgarit a nerespektu k autoritam. Je rozdil mit nazor, i kriticky, od verejneho zesmesnovani. Navic v dobe, kdy zeme zaziva dost silne tlaky na zmenu jeji kultury a demografie, by mohli byt mladi trosku citlivejsi k tematu jejich zabavek, pokud teda ty zmeny sami nepodporuji ... navic zesmesnovat cloveka, co zikal vetsinu hlasu ve volbach ... zadna empatie k vetsine volicu?

0/−1
7.2.2016 22:31

V17e16n19d92a 93B35e75n37d32o50v19á 4312717247

Ale já vám rozumim, že se vám nelíbí výstup té party. Ale nerozuměla jsem slovům "pátá kolona" "vlastizrádci" apod. Proto jsem se ptala :) Jo a bacha, to že někdo dá někomu hlas přeci nesouhlasí se vším co ten člověk poté udělá....jak píšete o zesměšňování voličl. To by se nesměl kritizovat ani Rath, abychom nezesmesnili jeho voliče... Ano, je to případ ad absurdum, ale úplně stejný princip! Přeci nikdy nevím, co bude dělat politik po zvolení. Ani Zeman, ani Sobotka ani Babiš. A mám právo kritizovat, od toho ta demokracie je. A rozhodně nekončí u voleb a pak držet hubu a krok...Aspoň můj názor.. :)

0/0
7.2.2016 22:35

M58a44r62t57i60n 56Ž50e43l58i29n58s85k57ý 9498619889732

Tak nevim jestli nevidite, kde jsou hranice legitimni, slusne, konstruktivni kritiky a kde uz zacina nekonstruktivni, ucelove napadani a hulvatstvi .. nebo spis mzlite ... co bych videl jako pravdepodobnejsi. Nikdo tady oti netvrdi,, ze ma byt nekdo obdivovan, nekritizovan ... a zase zopakuji, Zemana jsem uz davno odepsal jako pro politiku nepouzitelneho ... vratil se s pro zemi duleitym odkazem, tak jej v tom podporim ... ale nelibilo by se mi ani kdyby byl napadan Klaus, nebo Schwarzenberg v dobe prezidentovani ... prosto tento styl neberu. Protivnik jde setrit argumenty.

0/0
7.2.2016 22:47

V88e24n81d71a 73B65e60n49d53o15v85á 4542797757

S tím souhlasím!!!! Právě proto jsem reagovala na váš první příspěvek, protože "pata kolona vlastizradcu", jak nazýváte tu skupinku na maškarách, podle mě není dostatečně vyargumentováno. Já je neznám, se klidně přiznám. Jestli vy ty lidi znáte, víte víc než já, tak ok, beru zpět. Jinak je to jen iracionální nepodložená nálepka.

0/0
7.2.2016 22:59

M60a77r64t73i94n 92Ž29e40l19i43n56s59k67ý 9588459159262

Ale uznam, ze ja ty lidi take neznam ... vypadaji na mladochy, kteri zmanipulovani soucasnou moralkou se bavi podle vzoru ve spolecnosti. 100% nemohu potvrdit jestli jsou myslenkami vlastizradci, nebo se jen bavi. Je potreba ale vedet co a koho zesmesnuji, a na kterou stranu se tim ve spolecnosti stavi. Ja jsem jejich cin ohodnotil jako podporu vlastizradneho chovani casti populace, kdy jde v teto zemi o mnohe ... opravdu nechci, aby tady nejaci "ekonomicti migranti" znasilnovali a zabijeli me spoluobcany jako na Zapade, jak tomu mame diky teto vlade vazne nakroceno, a pak, aby tady jeste zustali natrvalo, takze napadani prezidenta, co dastal na rozdil od politiku vetsinu hlasu obcanu, mi neprijde zrovna vlastenecke chovani. Ala rikam, celkove tento styl neuznavam u jakehokoliv prezidenta, ten ma byt rozdrcen slusnymi argumenty, ktere si nekdo muze dat na transparent klidne demonstrace.

0/0
8.2.2016 5:51

L50u73k10a56s 42S97u35c43h61a89n82e94k 5946117893520

Jaké naše země zažívá tlaky na změnu kultury a demografie? Myslíte těch 3500 uprchlíků co nám sem chtěla poslat EU? I kdyby to měli být lidojedi co mají každý den spořádat člověka tak to potrvá věky než tu změní kulturu a demografii :)

Pořád, znovu a dokola musím opakovat, že naše země je suverenní v tom, komu azyl udělí a komu ne. Pořád nerozumím tomu strachu a hysterii. Lidi tak snad máte hlavu abyste si to racionálně zvážili ne? Někdo sem přijde ... buď požádá o azyl (a pak bude zařazen do procedury) nebo ne ... a pak bude vyhoštěn. Bude-li zařazen do azylové procedury, tak bude mimo veřejnost, pokud vím, azylanti jsou internováni do skončení procedury. Pokud azyl dostane, pak se pravděpodobně bude pohybovat volně - někde se usídlí a začne žít. Děti do školy, on do práce ... pokud to bude možné. Bez znalosti jazyka se nehne, pomalu ani nenakoupí, u lékaře toho moc nezvládne, takže se bude muset snažit. Respektovat druhé bude muset, protože jinak bude mít problém. Pokud spáchá nějaký prohřešek, bude se tím zabývat policie. Žádný policista ani náčelník nad tím nemávne rukou se slovy "dyť je to uprchlík" ... podobně nevidím ani důvod, proč by státní zástupce nebo soudce měl postupovat jinak. Naše zákony platí pro všechny - pro našince i cizince. Azyl nedostane někdo, kdo spáchal trestný čin. Po udělení azylu a spáchání trestného činu bych čekal, že o azyl přijde a bude vyhoštěn. Bude-li nějaký urpchlík se Xkrát denně klanět k nějaké světové straně, je to jeho věc, která mi nevadí ... když mě bude přesvědčovat, že se mám klanět taky, pošlu ho do háje. Vy byste udělal to samé, tak z čeho mít strach? Co by muselo přimět některého z představitelů moci jednat jinak - proti duchu zákona? Proč by měl někdo mít potřebu jednat proti zákonu, když je tam proto, aby jej chránil?

0/0
8.2.2016 7:59

M43a13r15t80i88n 82Ž33e98l92i31n62s41k63ý 9318149899842

Vy to podle me vidite prilis naivne optimisticky, jakobyste nevidel ty tanecky kolem islamizace. Letos 3000 priste dalsi 3000, rodiny, a za chvili tady mame 50 000 muslimu, kteri terorizuji sve okoli za kritiky Zapadu, pokud nase organy jednaji ... tak to funguje na Zapade .. to tady proste nechcem a je potreba to zarazit hned na zacatku.

0/0
8.2.2016 8:40

M56a50r49t62i35n 85H76a17l41á96š66e84k 2770282598604

;-DR^R^R^R^;-D

+5/−1
7.2.2016 11:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.