Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V Táboře plánují z města vytlačit stará auta. Cílem je lepší vzduch

Druhé největší město v Jihočeském kraji zvažuje zavedení nízkoemisních zón. Znamenalo by to zákaz vjezdu vozidel, která nesplňují ekologické limity. V Českých Budějovicích se zatím drží zpátky, nevědí, zda by omezení pomohlo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I95r88e73n85a 59P28l26a50c88h29e13t85k34o96v93á 1726984536290

pekny kecy, taborska radnice v cele s tunel betonovym starostou fiserem totalne pojeEUli rekonstrukci klicovy krizovatky v centru tabora, takze prujezd timhle osklivym mestem se rovna pulhodinovy eskapade. certuzel tudy jezdim 2x denne ;-€ted ty vokurky hledaj vsemozny zpusoby jak ulevit doprave. ale jediny co se jim dari je totalne prudit lidi. jestli v nejakym meste dojde k defenestraci, tak tohle mesto bude prvni

0/0
12.2.2016 21:56

M49i73r60o73s78l56a22v 14T47r30e22s37t46i17k 4168425703921

V Táboře pěkně kecaj. Jde jen o další omezování lidí bez výsledku. Kdyby chtěli táborští opravdu čistší vzduch, pak povolí ve města vyšší rychlost než 50, případně na některých místech 30.

+1/0
11.2.2016 21:08

A73u18g95u78s21t 16F27o54r60m21á63n27e41k 6905149550256

Když mi dají dotace na nové auto, jako to teď dávají některým domkářům, pak si koupím. Jinak mi můžou políbit pr . . .

0/0
11.2.2016 15:33

D63a32n20i26e72l 55D79r95n37e60c 6821959786912

Je to k ničemu, ekologická pozitiva to nemá, akorát to bude lidem otravovat život a omezovat výhled z vozidla. Je zajímavé, jak se v rámci šetření na dopravním značení a jeho omezování za účelem "zpřehlednění" situace nahrazují značky hlavní a vedlejší silnice předností zprava, ale značky typu těch, co vymezují NEZ, se přidávají další a další, přitom jsou pro provoz, na rozdíl od těch upravujících přednost, nepodstatné ;-€

+1/0
11.2.2016 14:15

F36r11a98n90t57i50š38e67k 42K28l28í44m58a 2853168384184

Máte jednu ulici a to je Budějcká a s tou neuděláte stejně nic, vždyť jste nezvládli ani ten Křižíkáč...:-P

+1/0
11.2.2016 10:56

P80e30t52r 83N32i53v29n28i38c10k50ý 3592334305757

Tak nejdříve je chtějí vytlačit stará auta a hned chtějí vydávat výjimky (pro místní obyvatele)? Kocourkov.

+1/0
11.2.2016 10:53

J67i84n62d28ř50i43c62h 27Š57k30o13p90e80k 4245681720675

jaksi nejde zakázat lidem co v Táboře bydlí, aby jezdili domů autem :-)

+1/0
11.2.2016 17:26
Foto

Z28b78y61n53ě93k 69M81e80l80i62c57h98a77r 9435227525599

přeložka Tesco – Slapy je co? o tom čtu poprvé, existují o tom nějaké informace? dokumenty? (ím, že tady mi nikdo neodpoví)

0/0
11.2.2016 10:47
Foto

Z59b95y66n65ě93k 55M63e72l31i80c40h71a14r 9585647425329

už jsem to našel (https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=5&ved=0ahUKEwiEgs6zt-_KAhVG7BQKHeWEA5oQFggzMAQ&url=http%3A%2F%2Fportal.cenia.cz%2Feiasea%2Fdownload%2FRUlBX0pIQzE4OV9vem5hbWVuaURPQ18xLmRvYw%2FJHC189_oznameni.doc&usg=AFQjCNE2N_ZO7azKQsNAj6HSaXE8lMaMFQ&cad=rja)

opravdu zajímavé:

Předpokládaný termínzahájení realizace záměru a jeho dokončení

Zahájení: 2008

Dokončení 2010

Uvedenído provozu 2011

0/0
11.2.2016 10:54

P80a71v76e81l 97Ř13a80p47e87k 7852636499235

Je potřeba vytlačit VŠECHNA auta! Tak jako byl masový automobilismus násilím zaveden, musí být zase zredukován na racionální a morálně přijatelnou úroveň.

+1/−1
11.2.2016 9:04

K18a60r41e31l 28P11e17t72ř72í25k 3875329228387

Relativně by se dalo souhlasit s tím že některá auta asi jezdí zbytečně. Ale co je "morální" úproveň? Co obslužnost míst míst kam nejezdí (anebo dost omezeně) hromadná doprava? Jak se má dostat k zákazníkovi třeba takový malíř pokojů který potřebuje štafle, barvy atd....Blbost je jet přes celou Prahu (resp. tedy přes město obecně) z domova do práce, tam auto odstavit a odpoledne jet domů.

0/0
11.2.2016 9:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.