- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je mi líto toho podchodu. Kdysi tam bylo několik obchůdků, včetně trafiky. Dnes tam zůstává asi jen jeden. V Praze se podnikatelé perou o prodejní prostory v podchodech metra. U nás radnice vyžene lidi z podchodu, takže kdo by tam chtěl něco prodávat....
Když už se jednou podchod vybudoval, tak by se měl používat. A VYUŽÍVAT. Ať tam stojí babky a prodávají kytky. Ať je tam pán včelař a prodává svůj med. Neprší tam. Stačí trochu snahy a ten podchod může žít plným životem. Vždyť i do Mercury ten podchod vede.
Nemělo se po celou dobu plánování opravy konat????
http://www.topspeed.sk/kolko-trva-vymena-mosta-v-cine-43-hodin-/9570
Ty přechody u nádraží jsou pěkný nesmysl. Podchod za desítky miliónů můžete rovnou zasypat. Ten už nepoužije nikdo.
A neplánoval se nový most přes Vltavu od papíren směrem do Litvínovického kruháče? Kdyby se jen nemluvilo a stavělo, tak dneska můžete Litvínovický most zavřít a opravit.
Jako občan ČB je hrubě nespokojen s dopravní situací ve městě. (např. už 20let plánovaná spojovačka z Máje na Vltavu...20let !!!
Přechod jako takový bych chápal, jenže zdůvodnění je naprosto absurdní: Důvodem má být, že mezi drážní poliklinikou a Mercury přecházejí chodci. Jenže jedním dechem se dodává, že součástí úprav bude přesunutí zastávky, která je u drážní polikliniky, do prostoru před vlakové nádraží. Bohužel už nikomu nedocvaklo, že ti stávající chodci jsou lidé vystupující z autobusů na zastávce před drážní poliklinikou. Pokud zastávka zanikne, nebude tam nikdo mít důvod přecházet a přechod bude zcela zbytečný...
Souhlasím se spojením sídlišť, jen mám dojem, že bylo plánované už před revolucí, v 80. letech společně s návrhem Máje. Proto je Milady Horákové tak široká.