Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Budějovice uvažují o elektrobusech, cestující by dovezly až na náměstí

České Budějovice a dopravní podnik plánují zásadní změnu MHD. Pokud získají dotaci, nakoupí jedenáct menších autobusů na elektrický pohon za 130 milionů korun. Cestující dovezou až na hlavní náměstí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J47i57ř71í 35J77o28z76a 3468483840421

Jeee... to uz vim davno. Vzdyt je to v dokumentu Generel mestske hromadne dopravy v Ceskych Budejovicich, ktery je dostupny na webu Dopravniho podniku mesta Ceske Budejovice - www.dpmcb.cz

0/0
8.3.2016 18:18

J84a97n 33Z66i74e80g66l17e36r 1761176781548

Záchytná parkoviště v Evropě úspěšně fungují i v menších městech, než jsou České Budějovice. Takže není důvod, proč by nemělo být úspěšné i v Budějcích. A Jírovcovka je k tomu předurčená, protože v místech, kde má parkoviště vzniknout, parkují auta už teď. V ulicích ČB je už tak hodně aut a toto je osvědčená metoda, jak je omezit, přespolní zaparkují na okraji a dál pojedou elektrobusy, které nevypouštějí škodlivé emise. A v minulém roce zřízení pokusných elektrobusových linek na náměstí ukázalo, že lidé o ně mají zájem.

+2/0
8.3.2016 12:14

M44a11r18e23k 63K30o30s65t12e61l50e45c24k81ý 6403256188

Ekologický elektrobus?!

A čím se v tom drahém bezemisním neekonomickém, ale ekologickém elektrobuse topí? No samozřejmě, že naftou! Takže v zimě, když je ovzduší zamořeno smogem, se k tomu smogu z okolí přidají ještě emise z ekologického elektrobusu!

Hlavně, že to pořídíme ZA DOTACE!

Takže my všichni daňoví poplatníci vám na to přispějeme! A při přerozdělování v bruseli se ještě bohatě nažerou nejrůznější agentury a Úředníci.

V Českých Budějovicích by chtěl žít každý...

0/−2
8.3.2016 10:33

P33e97t41r 16S64e58j23k 3563242694473

V Jihočeské tak před týdnem byl podrobnější článek, topení i klima je na elektriku, jen to dává zabrat baterkám a snižuje dojezd. Ale primárně byto topilo / chladilo při stání na konečné.

+3/0
8.3.2016 11:22

T95o64m20a80s 50N44o58v69o49t32n11y 1461764286315

Jo, tak se to dělá. Napřed zcela zničíme centrum vytvořením nesmyslných zákazů vjezdu a tvorbou předražených cyklostezek (dotace). A pak za násobně větší dotace budeme zavádět MHD, aby se do toho centra vůbec dalo dostat. Hlavně když to z dotací sype do správných kapes. K tomu zbytečné záchytné parkoviště, to taky něco hodí. Jenom to pak dopadne jako všude, že "záchytná" parkoviště nikoho nezachytávají, protože v ČR mají smysl tak možná v Praze na metru a ne v kdejaké krajském maloměstě, kam turisti co by do toho centra mířili ve velkém, prostě nejezdí a těch pár o víkendech v pohodě zaparkuje někde blíž (když už jim radní zakazuje centrum). Ještě v té naivní vizi "bez aut" chybí něco o bikesharingu aby to bylo kompletní ;-D;-D

+1/−3
8.3.2016 10:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.