- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Budou volby, je třeba na to myslet a nenechat se opít u volební urny koblihou nebo čapím hnízdem.
Takže dojíždějící budou mít nově o 4 800 Kč vyšší roční výdaje, hezké. Oni zde sice neodvádí daň z nemovitosti, ale jejich zaměstnavatelé a ti, pro které jsou dojíždějící zákazníky, už ano.
Je taky pěkné, že jsou jen dvě možnost, buď zóny a elektrobusy, nebo jenom zóny. Varianta elektrobusů bez zón byla zavrhnuta. Ono by dost možná ani nebylo potřeba zavádět parkovací zóny, aby lidé využívali záchytná parkoviště (parkuje se tam už dnes, ale většinou místní). Stačilo by, kdyby na těch záchytných parkovištích bylo něco navíc, třeba by auta stála pod přístřešky a byla by chráněna kamerovým systémem.
Prostor pro nová parkovací místa zde je, navíc by město mohlo občas zakoupit nějaký pozemek po strženém domu, které se zde vyskytují, a udělat na jeho místě několik parkovacích stání. Taky by nebylo od věci poskytovat příspěvek na vybudování parkovacího místa ve dvoře domu.
„Takže dojíždějící budou mít nově o 4 800 Kč vyšší roční výdaje, hezké.“
Neviděl bych to tak černobíle. Pokud se místní stáhnou na hromadná parkoviště, uvolní to logicky některá parkovací místa v ulicích. Spíš mi chybí docela zásadní informace a to definice slova „místní“. Za místního je považovaný obyvatel města? Nebo obyvatel městské části, na které se parkoviště nachází? Nebo obyvatel čtvrti, ve které je parkoviště?