- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To čeho jsem se obával je tady. Dávkují nám to po troškách, aby to nebylo najednou ale prostě to tak je. Bohouš se ohýbá jak Merkelová a EK chce a je mu to k ničemu. Vyjímku nedostaneme tak se stavby opět o pár let posunou. Jestli námi zvolení politici jsou to nejlepší co máme tak tedy nic moc.
Zde vice:
Holt když se s každými volbami v minulosti měnil úřednický aparát, tak to takhle dopadlo. Než se někdo zaběhl, tak byli další volby a změna na postech...Lidi, kteří fakticky dělají na ministerstvech nemohou být závislí na momentální politické reprezentaci, čili zákon o státní službě - kdypak ho Česká republika přijala ? A kdy že jsme vlezli do EU?
Ach to je zase ostuda. Takhle kdyby stavěly třeba v Alpách v Rakousku tak tam dodneška jezděj snad na koních.
Ja ci ostatni lide udelat takove diletanstvi v praci tak letim na hodinu....
Řešení je jednoduché. Stavme si dálnice za své! A čerpejme na jiné, novější projekty, připravené řádně. Diletantství státního aparátu je nekonečné.
Je to postavené tak, že pokud nebudeme stavět v souladu s evropskou legislativou, nebudeme moci přijímat dotace z EU obecně (nebo možná minimálně v rámci OPD II, ale pokud vím, spíš obecně). Ne, že bych úplně rozuměl, proč takové omezení dává smysl.
Ten samy problem jako HK - Jaromer. Skvele urednici!
A my nemáme peníze na to za 30 let postavit jednu pos.anou dálnici, která by čtvrtinu našeho území spojila s okolním světem?
Ono je toho víc - třeba na kanálu Dunaj-Odra-Labe dodneška taky není kopnuto!
Hovadiny pořád dokola. Stejně tam ta dálnice prostě jednou povede, tak k čemu další posudky. Stavbu už nikdy nikdo nezruší, takže jde jen o to kdy. :-)
Legislativa. Zdá se, že zákony se nedají jen tak obcházet:) Buď upravit zákony nebo je dodržovat
Vloni se v ČR postavilo neuvěřitelných 45 km dálnic, v Polsku 600 km!! Někde to hold jde a někde jsou na příslušných místech nekompetentní politické figurky a podle toho to pak vypadá
Mýto nevyřešeno, EIA se neřeší, ale zase máme novou úpravu zákazu vjezdu pro náklaďáky, takže platí i pro N1 a pro kruhový objezd tak, že nejde v podstatě legálně projet, pokud na něj nepřidá x značek s hlavní silnicí nebo ho neucpe tím, že su bude dávat přednost zprava až odmontuje dej přednost v jízdě/stopku
Fakt bravo