Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Potíže u Budějovic. Lidem vadí kruhová křižovatka v kráteru u Včelné

Nová silnice má pomoci řidičům mířícím do Českých Budějovic od rakouských hranic a Krumlova. Nyní padlo na stavbu takzvané jižní tangenty územní rozhodnutí, to znamená, že povolení je otázkou několika měsíců.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P94e61t38r 40B50ü43r41g50e36r 4577396457330

a což takhle, milá redakce, přidat alespoň jeden obrázek? Pro představu, víte...

+2/0
31.3.2016 10:33

M59i46l67a29n 95W86e38l91s16e55r 5652288278971

pěkný nadpis: "lidem vadi kruhová křižovatka...." která ještě neexistuje.

0/0
31.3.2016 9:50

L47u54k90á65š 91Š36t87ě63t33i95n68a 7732705600118

A nebude kruhová, ale elipsovitá... :-)

0/0
1.4.2016 10:18

M30i58c77h95a73l 25M34r55a45z40i19k 6877747874160

No jo, dalnici vsichni chteji, jen kdyby nevedla kolem nich... pokud je dalnice potreba, tak se nekde take musi napojit, to je celkem logicke. A tento usek je plny nehod, pokud se podari snizit jejich pocet, tak jedine dobre...

+3/0
30.3.2016 17:26

J71i22ř32í 44S93o95u44č91e46k 5196457949229

Se vším, co píšete, souhlasím. Našel jsem si ale návrhy, jak to má vypadat a málem my vypadly oči z důlků. Vypadá to neskutečně předimenzovaně a megalomansky - udělat gigantický kruhový objezd tak, aby ho uprostřed protínaly koleje a musely jen kvůli tomu vzniknout dva železniční mosty navíc(!), je opravdu zhůvěřilost. Vycházejí desítky článků na téma Babiš a Čapí hnízdo, kde se řeší zbytečně vydaných 50 milionů, ale že padne 900 milionů na vlhký sen nějakého architekta, iDNES prezentuje jako „lidé dělají potíže, brzdí tím zlepšení dopravní situace“.

Ať si každý udělá představu sám:

http://www.vcelna.cz/images/documents/uredni-deska/2015-04-28_krizovatka_tangenta_nova.pdf

http://www.vcelna.cz/images/documents/uredni-deska/2015-04-28_krizovatka_tangenta_3D_1.pdf

o čem se mluvilo původně:

http://www.vcelna.cz/images/documents/uredni-deska/2015-04-28_krizovatka_tangenta_puvodni.pdf

0/0
30.3.2016 19:48

M70i60c32h26a76l 90M84r95a87z31i53k 6827227974550

Ja Vam rozumim, ale berme v uvahu kolik smrtaku se tam jiz stalo i na tom prejezdu, ktery tam aktualne je. Soudle dle obrazku, to zase tak predimenzovane neni - jsou to jen male mostky, ktere se stavi v podstate z bloku a jsou nejlevnejsi reseni. Navic 900 milionu sezere cely ten usek dalnice a napojeni na R3 a kousek R3, ktery je toho soucasti, ne jen tato jedna krizovatka. V porovnani napriklad se zeleznicnim koridorem mezi Taborem a Benesovem je toto troskareni, tam stoji 1km trati pres 1 miliardu a je to v podstate asi nejdrazsi zeleznice v cele Evrope... tam megalomansky naplanovali silene mosty a tunely atd. Navic reseni navrhovane mestem vytvari krizovatku T, coz je v dnesni dobe pri sjezdu z dalnice/rychlostni silnice asi nejhorsi reseni, protoze se tam musi natvrdo zastavit... ten velky kruh je podstatne bezpecnejsi, musi se take uvazovat s tim ze tam auta budou sjizdet a to z rychlosti 140km/h...

+3/0
30.3.2016 20:03

T35o82m48á22š 75S27y33s 2554509350663

Problém Budějovic je ten, že se mohutně staví a až potom se řeší doprava. Takže nakonec se přivede doprava do hustě zastavěných a zalidněných oblastí. Tady je to samá koncepce a antikoncepce.

0/0
31.3.2016 7:14

M15i85c66h40a86l 38M29r22a84z84i17k 6917207834120

jo tim zrejme narazite na puvodni obchvat, ktery dnes vede kolem vsech obchodaku a oddeluje sidliste od stredu mesta... no to byl take genialni napad sveho druhu... ao jiz tehdy meli resit obchvat skutecne okolo mesta, ale v tom nejsou Budejovice ani zdaleka jedine...

0/0
31.3.2016 8:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.