- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud si řidiči o kontrole řeknou a přes Vodňany nepojedou, tak to přece pomáhá. Říká se tomu prevence.
Nebo si pan Kodádek myslí, že hlavní úkolem policie je vybírat pokuty?
Jaké to překvapení, že u Vodňan je podmáčené podloží. To může překvapit pouze blba.
Vsadím se, že tam nemakaji 24/7. Takže bych dal firmě za každý den prodloužení opravy takový flastr, že by to raději stihli a příště drželi hubu, nebo makali hned od začátku uzavírky. A urednici, kteří toto nezvládají ohlídat by se hlásili na ÚP.
A co slibovaná penále za nedodržení termínů dopravních staveb...???
Proč to rovnou nezavřou na půl roku, otevřou to po pěti měsících a všichni je budou chválit, jak to stihli dříve. V ČR jsem snad nezažil situaci, kdy nějaký úsek silnice otevřou včas.
No, kamiony jezdí tam, kde to na ně není stavěné (viděl jsem kamion objíždět tu uzavírku na silničce jižně od Vodňan, která normálně slouží tak pro dvacet aut denně), takže v druhém kole se budou opravovat ty silnice, které takhle poničí. (Jeden naložený kamion odpovídá několika tisícům osobáků.) Nezaplatí to ale ani řidiči, ani spediční firmy, ale daňový poplatník.
Ať se nám to líbí nebo ne, stejně se v nedaleké budoucnosti přeprava většiny nákladů z návěsů kamionů vrátí-přesune (z mnoha základních důvodů) na záměrně opomíjenou a zatím neefektivní železnici. Už aby to bylo...
Loni na podzim se udělalo hrozně málo, muselo být jasné, že se to do konce června nedá stihnout. Ale kdyby se alespoň pustil provoz od ČB na křižovatku u Újezda, kde se jezdí po jedné polovině, hned by to bylo lepší.
Jako že by plný obousměrný plný provoz vedl přes Újezd? Dokážete si představit, jak by to tam vypadalo? Proto je dnes objížďka rozdělená do dvou větví, jinak by v Újezdě nastal úplný kolaps.