- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jen pro ilustraci, jak lze taky za víkend postavit tunel pod dálnicí.. https://youtu.be/DEa9jrkQm0c
Myslel jsem, že ten termín 2019 je počítán v případě nutnosti opakovat EIA a ono ne, takže pokud se bude muset EIA opakovat celá, bude to ještě o několik let později. A to to před půlrokem vypadalo, že se na podzim (nebo v roce 2017) začne stavět... Akorát nevím, jestli nám v roce 202X bude ještě k něčemu dobré, že jsme to kvůli dotacím opakovali, když kvůli zpoždění už žádné nedostaneme...
v případě opakování EIA by v 2019 začalo stavební řízení
Aneb, ohneme si zákony jak se zrovna nám a teď hodí.
Po všech vlnách emigrací, středověkem počínaje jsme tu zbyli jen ...
Osobně věřím názoru, že stavba D3 je zpomalována úmyslně. Představa hotové D3 na hranice a napojení na rakouskou dálnici, a to vše bez hotového obchvatu Prahy, je přímo apokalyptická....
Naprosto nezajímavý článek ! Dálnice a železniční koridory mělý být už deset let v provozu ! Ted ́se už měly řešit jedničky a dvojky. A ve výstavbě už měly být VRT.
Jsme zaostalý stát a to hlavně morálně, politiky počínaje !
Ročně se někam odkloní cca 100 mld Kč. Tato informace tu proběhla v médiích před pár lety. Nikdo ji nedementoval a tehdy nově nastupující politické strany jí víceméně i potvrdily. Jak se ta zpráva objevila, tak rychle zmizela. Od té doby je ticho a nikdo nic neřeší. Takže každý měsíc jedna nová dálnice v pr... Nebo v Karibiku?