Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Přelom na dálnici D3. Obchvat Budějovic dostal v Bruselu výjimku

Obchvat kolem Českých Budějovic nebude potřebovat nový posudek dopadů stavby na životní prostředí. Příprava tak může naplno pokračovat. Dálnice D3 slaví 25 let od zprovoznění prvního tříkilometrového úseku u Tábora.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T11o34m92á29š 36S29y74s 2454649490613

"odlehčí dopravě na Borku, a pak také Pražské třídě v Budějovicích"

na jednom místě odlehčí, dalším přitíží

0/0
30.6.2016 13:11

M49a33r68t16i66n 65V53l40á22š18e93k 2332671760881

Mezitím Poláci postavili polovičku A3 k Baltu a druhou stavěj. V kuse, ano 200 km v kuse...

+2/0
30.6.2016 12:52

M52a80r84t19i61n 86V88l95á85š74e75k 2842891960851

Minulej týden jsme jeli do Poznaně. Tam jsme zvolili cestu přes Wroclaw a zpět přes Legnici. Z Wroclawi až do Rawicze a potom od Leszna do Poznaně se staví dálnice v jednom kuse. Na zpáteční cestě od Glogowa až do Legnice to samý, nejvíc mě překvapilo, že 30 km od našich hranic už staví v poli dálniční most. Před 5 lety nebyl ani kousek dálnice k Baltu a do 5 let bude hotovo skoro až na naše hranice. Proč to u nás takhle nejde???

+2/0
30.6.2016 12:50

J81a52n84a 95D19o36k73s30a75n47s76k43á 7823150684254

Stát zaspal.....Mají toho holt moc a nikdo ve finále nenese za nic zodpovědnost. To se stat v jiné profesi!

+1/0
30.6.2016 12:13

A74u84g30u39s93t 36F75o56r16m95á91n55e96k 6725419840636

Hlavně, že se musíme pořád ptát v Bruselu, co smíme a co ne.

+1/0
30.6.2016 12:05

L32a65c23o 47K57a24j12a62b83a 7985446850113

..šaškové počmáraní

+1/0
30.6.2016 6:27

J98i97ř10í 92K32o10c92u87r58e18k 6325184585418

Půl železnice a půl dálnice. :( Kéž by bylo aspoň jedno a celé. Takhle je nanic obojí.

+1/0
29.6.2016 22:47

O92n89d25r16e31j 12K57o62d74a74d 8881973381237

Ubohost! :'(

0/0
29.6.2016 20:35

O43n12d79ř77e82j 74N20o38v33á40k 9597934369489

No, ona ta EIA neni platna nejen podle Bruselskych smernic, ale ani podke ceskych zakonu ... oni ji panove totiz pred lety - v dobe, kdy se vydavala jen na 2 roky - zapomneli prodlouzit ... ale porusovani ceskych zakonu ceskym urednikum nijak nevadi ...

0/0
29.6.2016 19:12

J29o12s38e48f 23J37ů11z63a 1858978513637

Ano, možná máte pravdu. Ale po faktické stránce posouzení řádně proběhlo a zdržování nemá věcné důvody, ale pociťoval bych ho jako byrokratické průtahy. To, co vidím jako špatné doopravdy, je obcházení podmínek stanoviska EIA (třeba u prodloužení metra A v Praze) nebo celého procesu (tunelový komplex Blanka v Praze).

0/0
30.6.2016 6:53

J11a15k19u50b 84K10o90r44e55c 6654270161123

Ve schvalovacim procesu je novy zakon, kt÷ry tohle řeší, v rozporu se zakonem rak nic nebude

0/0
30.6.2016 9:25

K37a38r44e36l 49B41a42m13b29u49l40a 4713189297549

Příprava může naplno pokračovat....a stavba začale před 25 lety...

+5/0
29.6.2016 19:10

P48e32t73r 56P47r33o79t83i88v14í37n31s54k23ý 6217280484519

To je skoro na zápis do Guinessovy knihy rekordů, rychlost stavby českých dálnic...

+7/0
29.6.2016 19:01

A49d70a73m 10H58o75u56b66a62ř 2199708625847

Hlavně okolo ty babisovy bilboardy na kterých je slogan dálnice dálnice a pak potkáte nula nic pracovniku na km, i tam kde to není ten pozemek.

+2/−1
29.6.2016 18:33

V66l92a88d17i27m31í90r 65P69r93í34k25a85z19s68k34ý 4833733118188

Šetříme práci i pro naše vnuky???

+5/0
29.6.2016 18:21

H97e60r81b30e67r48t 84M52a19c12h34á69n76ě 1844880786

To je rychlost...

+3/0
29.6.2016 18:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.