- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ještě tak před 6-7 lety proběhlo médii jak úředníci jednoho města toho času v bývalé NDR jezdili stále Trabantem. Jinak běžně v Německu či Francii, jezdí v přes 10 let starých Astrách, Focusech, P306, Clio atp. Nevím na co si úředníci ve chudší zemi ve středu Evropy hrají.
Taky jsem si ho koupila. Díky odpisum alespoň nezbývá tolik na daních pro termity z ouradu.
Pokud starostové mají poznatky, že levnější auta jsou nebezpečná, tak by je měli poskytnout patřičným orgánům a předběžným opatřením je okamžitě stáhnout z trhu, co na to ochrana spotřebitele nebo neuředníci mohou jezdit v nebezpečných autech
Jenom mě napadá. Pořád platí to omezení, že podnikatel si do nákládů může dát auto max. za nějakých 700tis,-Kč?
To rozhodně neplatí.... znám lidi co tam mají auto za 900 tisíc
Chtělo by to zvýšit daně, aby ne to měli!
Pokud chtějí takto argumentovat, tak statisticky je nejbezpečnější Fabia.
Tak to jsem netušil, že Octavia je jen na pojížďky po městě a nehodí se delší cesty. Přitom ji Škodovka vydává za rodinné auto a prezentuje ji jako super vůz na dovolenou. Někde se asi stala chyba - buď v marketingu Škodovky nebo v hlavě pana starosty!
Na jaké delší cesty? Ze Strakonic do Prahy se dá dojet i Fábií, natož Octavií.