Diskuze

Když řidiči zdržují, delší zelená nepomůže, říká správce semaforů

Stovky řidičů v Českých Budějovicích v minulých dnech bojovali s uzavírkou ulice Na Sadech, kudy běžně projede až 18 tisíc vozidel za den. Kvůli omezení bylo nutné upravit provoz na osmi křižovatkách a semaforech. Jejich řízení má ve městě už přes 12 let na starost společnost Swarco Traffic CZ.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MH

M91i39c30h25a82l 69H47a32u18f

15. 8. 2016 18:13

Řidiči zdržují...proč to nenapíšete rovnou, řidiči se na semaforech neumí rozjíždět. Na mnoha místech v ČR je to vyloženě tragédie.

3 0
možnosti
JJ

J53i77ř51í 96J88o65z16a

15. 8. 2016 15:07

Jeden z problemu je fakt, ze chybi zachytna parkoviste P+R (park and ride)... moji kamaradi z Jizni Moravy by ho radi vyuzili, ale nemohou...

0 0
možnosti
JZ

J40i12ř31í 33Z59ý41k88a

15. 8. 2016 10:25

docela mě zaujala tato odpověď na vhodnost kruháků "Určitě však není vhodný v místech, kde hned za ním přecházejí chodci. To ztrácí na významu, protože se ruší plynulost". A hned mě napadá proč je tedy spousta kruháků po ČR naprojektována právě tak, že hned za nimi je přechod pro chodce. Dle mého názoru je to nebezpečné jak pro řidiče pohybující se na kruhovém objezdu, tak pro chodce - řidič si jej přes silný A sloupek automobilu nemusí vůbec všimnout. A pak je tu ona plynulost. Stačí dvě auta jedoucí stejným směrem, která musí čekat na chodce a stojí celý kruhový objezd.

4 0
možnosti
KZ

Např. u Kauflandu... a až se zastaví i ta louka Na Sádkách (u JU, kde se nyní pasou koně), tak to teprve bude masakr... a to bude velice brzy.

0 0
možnosti
JN

J54a67n 43N47o83v20á51k

15. 8. 2016 10:08

"A jsme městem semaforů? Tak bych to neřekl."

-

Já bych to tak řekl. To, co je kolem Koh-i-Nooru a cpaní dalších a dalších semaforů do už tak tragicky rozkouskovaného okruhu (aktuálně třeba u nádraží), mluví celkem jasně.

3 0
možnosti
RP

Jednoduché... Kde jaké pseudosdružení bere semafory jako spásu, firma nic neřekne, protože čím víc semaforů, tím větší bakšiš a radnice? Ta to dá jako, že zvyšuje bezpečnost...

0 0
možnosti
MR

U nás jsou na semaforech čidla pohybu, takže když není provoz, projedu město na zelenou bez zastavení. Zdá se mi to lepší než najižděcí čidla. V provozu semafory mají časové nastavení.

0 0
možnosti
ML

Veškerou dopravu táhnout městem po světelných křižovatkách a pořád se vymlouvat na chybějící dálnici... Budějice zkrátka zaspaly, v dopravním řešení jsou sto let za opicema.

7 0
možnosti
JN

J48a48n 89N85o27v55á81k

15. 8. 2016 10:09

Dopravní řešení zřejmě v současnosti spočívá zejména v tom, že na hlavním tahu bude semafor každých padesát metrů.

1 0
možnosti
AO

v mnoha zemích jsou u semaforů odpočty časů, jen v ČR se to už dva či tři roky teprve testuje....

1 0
možnosti
KW

Odpočty časů jsem viděl už hodně dávno, tuším v Klatovech.

0 0
možnosti