Diskuze

Trať z Budějovic do Volar opravili za miliardu. Je nejbezpečnější v Česku

Pět nových mostů, moderní nástupiště i bezpečnější přejezdy. Obnova železniční trati z Českých Budějovic přes Krumlov, Lipensko až do Volar je po dvou a půl roce hotová. Stála více než 1,6 miliardy korun bez DPH. Přes 1,2 miliardy tvoří schválený příspěvek Evropské unie.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

J94a87n 86J48e90m22e21l46k15a

18. 9. 2016 18:15

Je to srandovní Zimola by měl být jako socan levičák. Přitom vesele likviduje státního dopravce.

2 0
možnosti
FM

Trat CK-Budejovice je prima v lete, koukat na rybnicky a nahoru na Klet. Nejlepsi pro babicku s vnouckem kdyz jedou navstivit teticku v CB.:-)R^!!

1 0
možnosti

P91a58v79e60l 59Ř13a74p19e72k

16. 9. 2016 14:17

Cestu ČB - Volary nelze srovnávat, protože v Č. Kříži je úvrať, přepřah lokomotivy atd. S moderní lehkou vlakovou jednotkou by se to dalo stihnout pod 2 hodiny. Klíčové je, že kdo umí plánovat a uspořádat si život, ten nepotřebuje honit každou minutu. A kdo to neumí, tomu ani automobil víc klidu nepřinese. Já se rád pokochám výhledem z okénka vlaku.

2 1
možnosti
VK

s Čekám Dlouho si modernizace nikdo nevšimne, možná bude místo 30min spoždění jenom 25, když to budou mít kde dohnat. Nejlepší bylo že při výlukách jel průvodčí jen jedním busem a v druhým nikdo nekasíroval.

1 1
možnosti
PV

P94e48t86r 26V31i27n31a96ř

16. 9. 2016 13:32

Vtip dne:

"Teď bude záležet na Českých drahách (ČD), zda připraví nový jízdní řád tak, že budou vlaky místem skutečně rychleji jezdit."

takže vlastně neskutečně hodně peněz utracených naprosto zbytečně..

0 2
možnosti
MK

Já bych se tou nejbezpečnější tratí moc nechlubil.

Určitě se brzy najde nějaký kamioňák nebo sebevrah, který dokáže opak!

0 0
možnosti
FS

Peníze se utratily a o nic jiného nešlo...

2 1
možnosti

P90a80v53e71l 63Ř38a42p80e77k

16. 9. 2016 14:18

Ta trať byla místy v takovém stavu, že reko by se musela tak jako tak udělat. Tak proč ne rovnou na vyšší rychlost.

1 0
možnosti

J49a25n 26Č89e69k24a72l

16. 9. 2016 12:43

Dokud není jízdní dobou i nadále konkurenceschopná, tak jsou to vyhozené peníze. To mohli za ty peníze radši zmodernizovat kratší úsek, ale od podlahy. Modernizovat z 50 na 70 fakt nemá smysl...

2 1
možnosti

P75a27v12e43l 80Ř60a10p41e19k

16. 9. 2016 14:28

Pište jen o tom, čemu rozumíte.

1 2
možnosti
MN

Tak se vynaložilo 1,6 miliardy na to, aby to byla nejbezpečnější trať, kde se všade dá jet rychlostí 75km/hodinu, zatímco předtím někde 70km/hodinu. Cesta trvá dvakrát tak dlouho než cesta autem a tak SŽDC doufá, že si trať své cestující najde.... Zatím potěší ty současné stovky přepravovaných za rok ;-D

4 1
možnosti

P90a59v79e83l 88Ř90a38p48e92k

16. 9. 2016 14:20

Bez zásadní změny trasování vyšší rychlost neuděláte kvůli poloměru oblouků. Ale pak byste byla na o více než jeden řád vyšší ceně.

3 0
možnosti
JK

J17á60n 29K23o85t46ú62č

16. 9. 2016 12:34

Modernizáciu vítam, ale nedozvedel som sa nič o tom, prečo by táto trať mala byť najbezpečnejšia v ČR. O podrobnostiach článok mlčí. Nepíše sa tam nič o zavedení ETCS, čo je najlepší traťový zabezpečovačí systém, a koridorové trate v ČR ho na mnohých úsekoch majú. Takže nechápem prečo by táto trať mala byť bezpečnejšia než koridory.

Okrem toho, najbezpečnejšia trať je taká, ktorá nemá žiadne úrovňové kríženia. Samozrejme, že na takejto lokálke sa rušiť všetky priecestia neoplatí, ale kým tam sú, tak to nikdy celkom bezpečné nebude. Kamioňák môže vbehnúť pod vlak bez ohľadu na to, aký dokonalý zabezpečovač od AŽD je tam namontovaný.

4 0
možnosti
JJ

J76a62n 62J68e35m21e40l67k38a

18. 9. 2016 18:18

Nemyslím si, že by měla ani bodový zabezpečovací systém jako Němci již 30 let.

1 0
možnosti