- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to srandovní Zimola by měl být jako socan levičák. Přitom vesele likviduje státního dopravce.
Trat CK-Budejovice je prima v lete, koukat na rybnicky a nahoru na Klet. Nejlepsi pro babicku s vnouckem kdyz jedou navstivit teticku v CB.
Cestu ČB - Volary nelze srovnávat, protože v Č. Kříži je úvrať, přepřah lokomotivy atd. S moderní lehkou vlakovou jednotkou by se to dalo stihnout pod 2 hodiny. Klíčové je, že kdo umí plánovat a uspořádat si život, ten nepotřebuje honit každou minutu. A kdo to neumí, tomu ani automobil víc klidu nepřinese. Já se rád pokochám výhledem z okénka vlaku.
s Čekám Dlouho si modernizace nikdo nevšimne, možná bude místo 30min spoždění jenom 25, když to budou mít kde dohnat. Nejlepší bylo že při výlukách jel průvodčí jen jedním busem a v druhým nikdo nekasíroval.
Vtip dne:
"Teď bude záležet na Českých drahách (ČD), zda připraví nový jízdní řád tak, že budou vlaky místem skutečně rychleji jezdit."
takže vlastně neskutečně hodně peněz utracených naprosto zbytečně..
Já bych se tou nejbezpečnější tratí moc nechlubil.
Určitě se brzy najde nějaký kamioňák nebo sebevrah, který dokáže opak!
Peníze se utratily a o nic jiného nešlo...
Ta trať byla místy v takovém stavu, že reko by se musela tak jako tak udělat. Tak proč ne rovnou na vyšší rychlost.
Dokud není jízdní dobou i nadále konkurenceschopná, tak jsou to vyhozené peníze. To mohli za ty peníze radši zmodernizovat kratší úsek, ale od podlahy. Modernizovat z 50 na 70 fakt nemá smysl...
Tak se vynaložilo 1,6 miliardy na to, aby to byla nejbezpečnější trať, kde se všade dá jet rychlostí 75km/hodinu, zatímco předtím někde 70km/hodinu. Cesta trvá dvakrát tak dlouho než cesta autem a tak SŽDC doufá, že si trať své cestující najde.... Zatím potěší ty současné stovky přepravovaných za rok
Bez zásadní změny trasování vyšší rychlost neuděláte kvůli poloměru oblouků. Ale pak byste byla na o více než jeden řád vyšší ceně.
Modernizáciu vítam, ale nedozvedel som sa nič o tom, prečo by táto trať mala byť najbezpečnejšia v ČR. O podrobnostiach článok mlčí. Nepíše sa tam nič o zavedení ETCS, čo je najlepší traťový zabezpečovačí systém, a koridorové trate v ČR ho na mnohých úsekoch majú. Takže nechápem prečo by táto trať mala byť bezpečnejšia než koridory.
Okrem toho, najbezpečnejšia trať je taká, ktorá nemá žiadne úrovňové kríženia. Samozrejme, že na takejto lokálke sa rušiť všetky priecestia neoplatí, ale kým tam sú, tak to nikdy celkom bezpečné nebude. Kamioňák môže vbehnúť pod vlak bez ohľadu na to, aký dokonalý zabezpečovač od AŽD je tam namontovaný.
Nemyslím si, že by měla ani bodový zabezpečovací systém jako Němci již 30 let.