Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jančura se pustil do hejtmana Zimoly. Kraj chce omezit žluté autobusy

Po billboardovém útoku na jihomoravského hejtmana Michala Haška spustil majitel Student Agency Radim Jančura kampaň i proti jihočeskému hejtmanovi Jiřímu Zimolovi. Do schránek Jihočechů nechal rozeslat 100 tisíc letáků, kde ho obviňuje z klientelismu. Zimola kvůli tomu podává trestní oznámení pro pomluvu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J92a46n 49Z98i67e56g29l27e71r 1921506561588

Žluté autobusy patří k neoblíbenějším v České republice, což dokazuje jejich vysoká obsazenost a to platí i pro linku Český Krumlov - České Budějovice - Praha. Navíc tato linka jezdí bez dotací. Dost dobře nechápu logiku Odboru dopravy Krajského úřadu Jihočeského kraje, že na této lince přibyly dotované spoje a porto Student Agency nedostane licenci. To je příšerné. Ano linkový autobus mezi ČB a ČK jezdí za 32 Kč a RegioJet za 40 Kč. Já si však rád připlatím za kvalitu. Já v tom cítím snahu o likvidaci nepohodlné konkurence.

0/0
7.10.2016 12:15

J42i13ř34í 71J13o35z37a 3368193390681

Vyjdářit se můžete hejtmanovi e-mailem, jeho přímá adresa je hejtman@kr-jihocesky.cz

0/0
5.10.2016 9:58

J75i49ř55í 83J18o46z48a 3788533870841

pardon: hejtman@kraj-jihocesky.cz

0/0
5.10.2016 10:02

M56i88c39h44a77l 85T98o45m52i22n51s50k19ý 9571795457184

problém je, že vaše emaily vyřizuje a maže, chudák sekretářka.:-/

0/0
5.10.2016 10:49

J46i38ř38í 67J19o22z89a 3388873530761

ne, ne.. ten je přímo jeho..

0/0
5.10.2016 11:07

P26e18t41r 19N20i62v58n46i85c56k45ý 3962904405537

Jeho ano, ale beztak mu je předžvýkává sekretářka.

0/0
5.10.2016 12:21

V68l39a95s42t42i67m36i89l 97K17o79c48u28r60e71k 4356643950704

My bychom potřebovali tady inteligentního hejtmana (bez ohledu na partaj), který by měl již nějaké životní zkušenosti, měl by také zkušenosti z nějaké předchozí práce, vážil si práce odborníků- vědců (viz NP Šumava, kde ukázal pravý opak) a to stejné platí i nyní. Ať to provozuje třeba čert, nebo RJ je to kvalitní, daleko lepší a rychlejší. Takže reakce Zimoly je proti lidem, proti komfortu cestování. Bohužel náš mladý hejtman dopláci na nedostatek zkušeností, nejde hloubky všcí a téměř ve všech ddůležitějších věcech sy mýlí i zásluhou neschopných podradců, cči neschopných a neeinteligentních úředníků, resp ostatních ne přiliš fundovaných zzastupitelů.

Kdyby tonu tak nebylo, nemohly by vycházet od něj takovétřesky, plesky, dokonce se mi to štítí opakovat.

A teď ho zvolíme, aby dělal ty stejné chyby společně s celoutou zastupitelskou a úřednickou klikou. Tento člověk není schopný dělat hejtmana. Mě, by s vrátit ke své půvofní praáci, kterou určitě dělěl dobře.

+2/0
5.10.2016 8:45
Foto

M56a97r44e34k 41Z77i47m69m81e58l 4109510814324

Když jsem byl v sobotu dopoledne na autobusovém nádraží v ČB, tak jediné autobusy, které tam co chvíli jezdily, byly ty od REGIOJETu (jaká potom konkurence GW busu?). Rychlá spojení využívají turisté tak z 1/4, zbytek jsou normální lidé, kteří chtějí komfort. Plahočit se nějakýma pomalýma GW busama je taky zážitek...

+2/−1
5.10.2016 7:56
Foto

J22a31n 58V84a28l24a80l82í75k 6736829290636

Ten "pomalý " spoj jezdí kvůli dopravní obslužnosti aby se i cestující dostali do míst kde vyžírka nestaví a tudíž ty dopravce obírá o peníze.

+1/−3
5.10.2016 8:14

J51i66ř47í 37P84l35a65v75s56k97ý 9810976961179

kdo chce jezdit pomalymi busy dotovane dopravni obsluznosti, klidne muze ... a kdo che jezdit rychlymi, primymi spoji, at si jimi taky klidne jezdi. kde je problem ?

+4/−2
5.10.2016 8:20

J35i58ř52í 38J35o30z47a 3758783490221

Pardon, omylem jsem klikl na - na místo +

0/0
5.10.2016 9:03

J43a47n 85J38e83m63e50l65k14a 1645490

Ano, ovšem všechny normální cestující s autem vyžene do aut.

+1/0
5.10.2016 9:39
Foto

M27a17r43e14k 53Z46i85m64m82e37l 4309410814844

to by bohužel nemohla být ta dotovaná přeprava v našem kraji v tak tristním stavu. O víkendech vlak co 4 hodiny, bus dvakrát za den. Regiojet jezdí i v tyto dny co hodinu - o víkendech zejména pro turisty z Prahy. Není tedy žádnou konkurencí pro GW busy, které "obsluhují" vesnice po cestě - těmi jezdí pouze lokální pasažéři.

+1/0
5.10.2016 13:25

J67i48ř34í 76J35o26z45a 3988603150851

Zkuste to vzít z pohledu turisty, který přijede veřejnou dopravou na prodloužený víkend (pátek - neděle) do Krumlova. V pátek proběhne Krumlov, někdě přespí a v sobotu ráno bude chtít cestovat na Lipno, buď do Frymburka nebo do Lipna n. Vlt. a tramtadadá: v sobotu mu jede jen jediný spoj z CK! a to v 13:35 hod. , existuje však ještě jedna možnost a to drsná realita jihočeské regionální dopravy zajížďkou a přestupem přes Budějce, podle spojení idos.cz bude chtě nechtě náš turisita NUCEN POUŽÍT SPOJ REGIOJETU v 09:00 hod. z Krumlova do Budějc příj. 09:40 hod., aby stihl přestup v Budějcích na vlak odj. 10:02 hod. směr Rybník a dále na Lipno příj.: 11:43 hod.Celkový čas 2 hod 43 min, vzdálenost 97 km na místo 42 km a jízdní doby 1 hod. 11 min. Náš turista by pak rád, v sobotu, pokračoval veřejnou dopravou do Horní Plané, a jéje... přímé spojení není, jediná nabídka je, že z těch přímých 26 kilometrů se mu na idosu stane 124 - 140 km, neboť cesta vede opět přes Budějce, v jednom případě (odj. z Lipna OS 18861 v 16:14 hod.) by musel opět použít spoj z Budějc do CK, tramtadadá společnosti REGIOJET! A takhle by jsme tu mohli sedět celé dny a psát si co jak kde a kudy jede... všem zainteresovaným to už zde popisovat nemusím, ten koho to bude zajímat použije známým vyhledávač spojení www.idos.cz... turistům z jiných krajů ČR přeji pevné nervy ve vyhledávání přijatelného spojení po Jihočeském kraji. Mám pro vás však dobrou zprávu hejtman Zimola buduje za několik miliónů na místě bývalého vojenského letiště České Budějovice, letiště mezinárodní... tak budete moci k nám zaletět, ale jak se pak z toho letiště dostane např. do onoho Krumlova bůh ví...

+1/0
5.10.2016 16:07

F52r41a19n22t53i23s43e66k 68M53i86k87e17s 8233147710342

Ja budu letat z Prahy do Budejc, potom z letiste vlakem do Borsova a z Borsova do Zlate Koruny a mam zabavu na cely den;-DRv!!!!

0/0
5.10.2016 22:44

J12i36ř78í 64P57l17a52v80s64k97ý 9650396721919

rumplcimprcampr, proc by soukroma firma nemohla vozit zakazniky z mista x do mista y, kdyz za to nechce od statu ani od kraje zaplatit ? az si otevru pekarnu, mam se dojit zeptat nejakeho narudleho tajtrdlika, jestli muzu housky prodavat krome pepicka a marenky taky jeste frantovi ?

+5/−1
5.10.2016 7:06
Foto

J90a96n 14V91a41l10a21l50í27k 6186869680516

Rohlíky a doprava je úplně něco jiného blbé přirovnání.

+1/−4
5.10.2016 7:54

J11i78ř79í 88P46l18a31v93s88k80ý 9830266621549

pokud se byznys provozuje bez dotaci, je naprosto jedno, v jakem oboru podnikate ...

+4/0
5.10.2016 7:56
Foto

J63a45n 70V61a11l70a87l57í24k 6246329160676

Bez dotací jezdí i ty regionální dopravci.

+1/−2
5.10.2016 7:59

J41a70n 35D66ě23d 8396989643221

Ale no tak!

0/0
5.10.2016 13:22
Foto

J23a95n 85V59a83l54a81l75í19k 6136599260936

Ty regionální dopravci kteří jezdí i přes ty vesnice po trase také nemají dotace.

0/−2
5.10.2016 8:03

J87i72ř54í 50J96o88z10a 3188913410311

ALE, ale pane chytrý... mají dotace, dotuje je kraj ze svých rozpočtů, říká se tomu prokazatelná ztráta z jízdného... tak nám tu zas nelžete!

+1/−1
5.10.2016 8:12
Foto

J93a97n 87V31a48l23a89l94í40k 6336469150486

Pane chytrý když si objednáte někoho aby vám jezdil z bodu A do bodu B a aby jste stavěl i v různých obcích po cestě tak mu platíte za SLUŽBU kterou pro vás dělá. Tudíž to NENÍ dotace.

0/−2
5.10.2016 8:18

J86i73ř11í 96P40l68a50v40s57k38ý 9200196711359

nu, a jancurovi neplati vubec nic ... takze jim muze byt dosti u zadele, kde jancura jezdi.

+2/0
5.10.2016 8:22
Foto

J66a54n 23V24a33l95a77l67í52k 6336869770316

To je právě to co nechápete. Vyžírka nezajišťuje dopravní obslužnost. Tudíž ten dopravce který jezdí v dopravní obslužnosti tak díky vyžírkovi se ocitá ve ztrátě a tudíž jeho služba pak musí být dražší

+1/−1
5.10.2016 8:34

J81i21ř12í 14J91o41z30a 3148913500221

Kdyby to nebyla dotace, tak to nikdo nepojede, protože to nezaplatí náklady na provoz...

0/0
5.10.2016 8:56

J43i89ř43í 90J34o56z56a 3728193130801

Institut pro dopravní ekonomii, geografii a politiku uvádí v příspěvku, který byl přednesen na konferenci Rozvoj systémů osobní dopravy z hlediska respektování požadavků uživatele na Dopravní fakultě Jana Pernera Univerzity Pardubice a publikovaný ve sborníku následující:

V současné době je dotován provoz vlaků kategorie R a Ex z rozpočtu Ministerstva dopravy České republiky. Na provoz osobních a spěšných vlaků přispívají krajské úřady. (Existuje několik ojedinělých případů, kdy jsou dotovány vlaky kategorie R krajskými úřady např. R na úseku Olomouc – Jeseník.) Na Slovensku uzavírá Ministerstvo dopravy a pošt Slovenské republiky smlouvu s dopravcem, společností Železničná spoločnost Slovensko, a. s. na všechny vlaky (EC, IC, Ex, R, Sp a Os). Na následující tabulce si ukážeme vývoj financování osobní železniční dopravy v obou státech za posledních 7 let.

Výše dotací do osobní železniční dopravy vzrostla v roce 2006 oproti roku 2000 o více než 22 % na Slovensku, v České republice výše finančních prostředků určených na provoz vlaků osobní železniční dopravy za stejné období stagnoval. Toto zjištění je však, jak uvádíme výše, způsobenou změnou metodiky započítávaní dotací do osobní železniční dopravy před rokem 2003 (transformací ČD). Fakticky tedy došlo také k nárůstu úhrady prokazatelné ztráty za vlaky veřejné drážní osobní dopravy mezi roky 2000 a 2006. (Pokud zohledníme současné nastavení vztahu ČD a SŽDC, přibližně 5,5 mld. Kč je další tok veřejných prostředků za řízení a udržení provozuschopnosti dráhy. Pokud by jsme předpokládali, že v roce 2000, by tato položka činila 4,8 mil. Kč a třetina, z těchto dotací připadla osobní dopravě ČD, tak by výše úhrady prokazatelné ztráty činila v roce 2000 přibližně 6 mld. Kč.) (podrobněji viz TOMEŠ, POSPÍŠIL 2006, str. 20)

TAKŽE PANE CHYTRÝ VALÍKU JE TO DOTACE A VY TO FAKT NEZMĚNÍTE..

0/−1
5.10.2016 9:26
Foto

J32a15n 66V90a90l33a63l77í32k 6396879450626

No vidíte někdo tomu stále říká dotace a přitom je to platba za službu.

+1/−1
5.10.2016 10:09
Foto

J61a35n 56V97a16l67a43l34í33k 6196329820826

Bez dotací jezdí i ty dopravci co jezdí i přes ty vesnice.

0/−3
5.10.2016 8:05

J44i76ř18í 41P62l30a73v18s11k98ý 9320686361639

to klidne muzou ... ale proc by zaroven s nima nemohl jezdit i jancura ?

+1/−1
5.10.2016 8:07

J22i10ř26í 58J65o66z13a 3128873920931

Vy mě dojímáte, jak se dostanou lidé z vesnic v okruhu od Budějovic vzdálených cca. 10 km, to vás také zajímá? A PROČ do níže uvedených obcí nejede o víkendu v rámci dopravní obslužnosti ani jeden spoj nám můžete nějak vysvětlit, když jak zde tvrdíte do vesnic jezdí dopravci bez dotací? Z toho dokonce i jedna obec nemá zajištěnu dopravní obslužnost vůbec!?

Z Lipí do ČB, 12 km, obec obluhována je jednou linkou a to číslo 320110 Čakovec - České Budějovice: spoje jezdí ze zastávky Lipí směr ČB v těchto časech: 04:45 - jede jen prac.dny, 05:50 - jede jen v prac. dny, 07:03 - jede jen v prac. dny, 09:19 - nejezdí v době školních prázdnin, 13:08 - jede o školních prázninách, 13:13 - nejede o školních prázninách, 14:53 - nejede o školních prázninách, 16:02 - jede o školních prázninách, 17:11, 17:28 - jede jen 22. 7. 2016

a dál bych mohl obdobně v onom okruhu pokračovat, pro výtah uvádím:

z Doudleb: spoje jezdí jen ve všední dny

ze Zalin: spoje jezdí jen ve všední dny

ze Zvíkova: spoje jezdí jen ve všední dny

z Libníče: spoje jezdí jen ve všední dny

Obec Závraty je do dnes bez veřejné dopravy, nejbližší zastávka je Homole, Nové Homole, Korosecký dvůr vzdálena od obce 1,3 km.

+2/0
5.10.2016 9:48
Foto

M47a62r14e73k 64Z71i41m67m81e11l 4809930874614

protože v našem kraji je jedna z nejhorších obslužností v ČR. Nedávno jsem byl na vesnici na Šluknovksu. Nechápal jsem, jak je možné, že tam co hodinu jel autobus...

0/0
5.10.2016 13:33

J78i14ř10í 41J60o47z95a 3168443730961

Ano to je... Ústecký kraj to je jiná bašta... vy máte na mysli nespíš linku 410 Varnsdorf - Rumburk - Šluknov - Lobendava, na ní je zajištěn provoz cca. od 04:30 do 00:45 hod. v pracovní dny jede každou hodinu (nepočítaje vložené tzv školní spoje) a o víkendech pak jede jednou za dvě hodiny... ano, i mě tato skutečnost tenkrát zarazila...o tom si ale můžeme na relaci CB - CK nechat jet zdát...

0/0
5.10.2016 15:33
Foto

J69a95n 32V66a34l78a20l14í38k 6736369780696

Bez dotací jezdí také ti dopravci co jezdí přes ty vesnice

0/−1
5.10.2016 8:09

J48i94ř58í 14J64o31z54a 3288243770701

Pane Plavský, je zbytečné komunikovat s Valíkem. Valík si pojede pořád stejnou písničku o regionálních spojích, které jsou dnes již v relaci CB - CK, zejména v sedle a o víkendech dost omezené. Absolutně není zasvěcen do problematiky veřejné dopravy na území Jihočeského kraje a nejspíše si tu lečí jen své ego a nedokáže pochopit ani takovou hloupost, že ztráta z jízdného je vlastně dotace od kraje, resp. státu

0/0
5.10.2016 9:21

M77a51r33e83k 92Š62n85o24b18r 9660295960434

Založíte si firmu zabývající se přepravou osob. Které trasy pro svoji firmu budete vyhledávat? Ty zajímavé a ziskové, o kterých se ví, že je o ně zájem nebo ty, na kterých téměř nikdo nejezdí a pro jakýs takýs finanční balanc musí být dotovány z veřejných zdrojů?

Jančura si vybírá logicky a pokud na jeho podnikání nedoplácí kraj ani korunu, pokud jsou cestující spokojeni a pokud i kvůli němu museli kvalitu služeb zlepšit i konkurenti, tak s tím nemám sebemenší problém.

+2/0
4.10.2016 23:16

M96a84r77e23k 68Š19n50o73b74r 9350155800764

Pardon, to má být reakce na příspěvek pana Friči.

0/0
4.10.2016 23:17

P57e21t85r 68M42a48r51š14o51u56n 5175418626156

jenže on na takovouto organizaci dopravy kraj doplácí. nepřímo. protože pak linky "krajské" - jezdící po vesničkách- nejsou naplněny lidmi cestujícími přímo. A tedy objednávaná doprava má nižší obsazenost, ač ji lidé po kraji samozřejmě vyžadovat budou (v rámci dopravní obslužnosti)...

+4/0
4.10.2016 23:24

D89a43v26i83d 33P85e90t84r 7660866570425

Jenže, stát musí zajistit dopravní obslužnost i těch malých obcí a míst, kde "lišky dávají dobrou noc", pak to lze trochu kompenzovat z atraktivních tras a když Vám někdo atraktivní trasy "vyzobe", pak jsou ztráty z těch malých obcí zdánlivě obrovské.

+2/−1
5.10.2016 5:44

J46i63ř12í 68P10l58a19v66s57k14ý 9460606541429

ja ale jako cestujici nechci nikomu nic kompemzovat ... ja se chci dostat z mista a do mista b, co nejlevneji a co nejrychleji. jestli se chce nekam dostat taky lojza ze samoty u tri vlku, necht si zaplati trzni jizdne, stejne, jako ho platim ja.

+1/−1
5.10.2016 7:07
Foto

J38a11n 58V43a73l71a22l11í19k 6216689450716

Když budete bydlet na samotě u tří vlků budete mluvit jinak. Dopravní obslužnost je právě pro tyto účely. A ne že si přijde nějaký Lojza vezme si jen hlavní tah a ten dopravce který pak jezdí i přes ty vesnice kvůli dopravní obslužnosti přijde o peníze a pak ten dopravce bude prodělávat a tudíž musí být ta cenna vyšší.

0/−2
5.10.2016 7:52

J64i92ř33í 35P93l83a75v60s93k70ý 9150926151729

to je na rozhodnuti kazdeho jednotlivce, jakemu bydleni da prednost ... bydleni na samote u tri vlku ma mnoho vyhod, napriklad cenu nemovitosti, ciste ovzzdusi, prirodu hned za barakem ... a take holt par nevyhod, jako napriklad zhorsena dopravni obsluznost. kazdy at si vybere, jake vyhody a nevyhody u nej prevazuji ...

to, ze si nekdo vybere tu prirodu a levnejsi bydleni jeste v zadnem pripade neznamena, ze mu maji vsichni ostatni dotovat i levnejsi jizdne. jizdne ma zohlednovat skutecne naklady na prepravu, a ano, muze to znamenat i to, ze deset kilometru ze samoty u tri vlku do cerne zakopane bude stat vice penez, nez cesta z budejovic do krumlova. trh se tomu tusim rika ...

+2/0
5.10.2016 8:06
Foto

J62a56n 79V75a68l78a85l35í46k 6516389850976

Když nechapete co je dopravní obslužnost za to já nemohu

0/−1
5.10.2016 8:21

J98i71ř90í 89P66l90a46v50s31k85ý 9490536361299

nechapu, proc bych mel nekomu sponzorovat levnejsi jizdne z bodu x do bodu y ... kdo tyto spoje podporovat chce, necht jimi klidne jezdi, kdo se chce pouze dostat co nejrychleji z bodu a do bodu b, necht si jezdi s konkurenci.

+1/0
5.10.2016 8:25

I47v53a 35K97a48i13s66e28r95o45v58a 6218651944958

Ať stát řeší obslužnost malých vesniček, dotuje místní - polostátní dopravce, ale ať nechá žít i soukromníky, kteří jezdí po kraji a nutně nemusí stavět v každé vesnici ... Silnice je veřejný prostor ...

0/0
5.10.2016 9:22

J24i46ř98í 57J41o46z73a 3948703420111

Hezky to řekl Jančura: „Nikdy jsem nekomunikoval vaši podezřelou podporu pana Krigara z GW." GW je myšlena dopravní společnost GW BUS (dříve ČSAD Jihotrans), spadající pod skupinu JIHOTRANS... o velmi nadstandardních vzatích mezi krajem a GW BUS by se daly popsat stohy papíru...

+3/0
4.10.2016 21:44

J25a15n 70J20e39m54e81l39k42a 1975260

Špatně je to, že regionální politici od roku 2008 mohou omezovat volný autobusový trh. Je to zákon proti inovaci. Oni stejně nedělali použitelné produkty. Navíc je to stojí peníze. A to spolu podle mě souvisí.

Srandovní, že Zimola (levičák, ČSSD) vesele vypral ČD ze Šumavy.

Tvrdí se, že vlaky v jeho kraji nejezdí zrovna často. A nyní tvrdí, jak mu jde o veřejnou dopravu.

+1/−1
4.10.2016 21:43

P14e83t60r 10N60e68c34h70a70n54i87c39k64ý 7893536398890

Tohle je problém a rozdíl mezi schopnými a neschopnými kraji. I ten zmetek Hašek ví, že je lepší dopravu nechat odborníkům a nepolitikařit v tom.

0/0
4.10.2016 22:28

J29i89ř22í 87J33o53z42a 3348263790391

to se netvrdí, to je fakt... např. na trati 220 (Praha) - České Budějovice v relaci Veselí nad Lužnicí - České Budějovice: ve směru na Budějovice jede 7 spojů v pracovní dny 7 spojů, v SO 4 spoje, v NE 4 spoje, ve směru na Veselí n. L. je situace stejná: pracovní dny 7 spojů, v SO 4 spoje, v NE 4 spoje , ... na trati 199 České Velenice - České Budějovice je dokonce o víkendech interval 4 hodiny s tím, že první vlak o víkendu z Budějc na Velenice jede až 08:09 hod.! Na trati 201 Ražice - Tábor, je to také k pošušnání... pokud vám ujede např. v pracovní dny vlak z Písku do Tábor v 07:32 hod., další vám pojede za 4 hodiny... tj, v 11:32 hod. Pokud by jste chtěl cestovat z Tábora do Bechyně o víkendu vlakem tak první spoj máte až v 09:07 hod., v opačném směru z Bechyně na Tábor jede sice o víkendu první spoj v 04:16 hod, ale následující spoj jede až cca. za 6 hodin!, tj. v 10:04 hod....

Nejvíc mě fascinuje ta hromada poznámek (omezení jízd) v jízdních řádech, asi si v tom jihočeský koordinátor libuje jako snad žádný jiný koordinátor v ČR, např. tyto jsou z jízdního řádu tratě 194 České Budějovice - Český Krumlov - Černý Kříž: 18 - jede v x do 30.VI. a od 1.IX. ,jede v x, S a 5.VII., 28.IX., 28.X., 17.XI.,nejede 29.X.31 - jede v N do 28.VIII.34 - jede do 7.X. denně, od 10.X. jede v x, 35 - jede v S a N do 26.VI. a od 3.IX., od 1.VII. do31.VIII. jede denně, 36 - jede do 2.X., 40 - jede 4. – 21.VIII., 55 - jede v N a 6.VII., 29.X. 61 - jede do 4.XI. denně, od 7.XI. jede v x,  18112 / 8116 (přímý vůz) Strakonice - ČeskéBudějovice do 2.X.Specifický způsob odbavování cestujících v S a 5.VII., 28.IX., 28.X., 17.XI. "Přeprava kol" - do 2.X.

x - značí pracovní dny, S - značí soboty a N - neděle.

+2/0
5.10.2016 8:54

M86a11r35e50k 23T84o13m11s41a 4372619234939

Pan Vančura je obdivuhodný podnikatel, který dokázal pozvednout místni osobní dopravu. Hrozně mě baví, jaký je náš národ "trenérů a podnikatelů". Spousta lidí tady ví přesně jak se co má dělat, ale kolik z nich to dokáže opravdu zrealizovat? Pane Vančuro, já Vám tímto děkuji, že už nemusím jezdit do Budějovic vlakem s čd(zážitek, který si rád odpustím). Přál bych si, aby si naši politici, kteří rozhodují o naší dopravě občas místo auta zvolili i něco lidovějšího. Třeba se jim potom bude lépe rozhodovat nehledě na osobní zájmy.

+1/−1
4.10.2016 21:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.