Diskuze

Jančura se pustil do hejtmana Zimoly. Kraj chce omezit žluté autobusy

Po billboardovém útoku na jihomoravského hejtmana Michala Haška spustil majitel Student Agency Radim Jančura kampaň i proti jihočeskému hejtmanovi Jiřímu Zimolovi. Do schránek Jihočechů nechal rozeslat 100 tisíc letáků, kde ho obviňuje z klientelismu. Zimola kvůli tomu podává trestní oznámení pro pomluvu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Žluté autobusy patří k neoblíbenějším v České republice, což dokazuje jejich vysoká obsazenost a to platí i pro linku Český Krumlov - České Budějovice - Praha. Navíc tato linka jezdí bez dotací. Dost dobře nechápu logiku Odboru dopravy Krajského úřadu Jihočeského kraje, že na této lince přibyly dotované spoje a porto Student Agency nedostane licenci. To je příšerné. Ano linkový autobus mezi ČB a ČK jezdí za 32 Kč a RegioJet za 40 Kč. Já si však rád připlatím za kvalitu. Já v tom cítím snahu o likvidaci nepohodlné konkurence.

0 0
možnosti

J66i68ř14í 20J47o18z35a

5. 10. 2016 9:58

Vyjdářit se můžete hejtmanovi e-mailem, jeho přímá adresa je hejtman@kr-jihocesky.cz

0 0
možnosti

J94i88ř38í 32J62o40z84a

5. 10. 2016 10:02

pardon: hejtman@kraj-jihocesky.cz

0 0
možnosti

My bychom potřebovali tady inteligentního hejtmana (bez ohledu na partaj), který by měl již nějaké životní zkušenosti, měl by také zkušenosti z nějaké předchozí práce, vážil si práce odborníků- vědců (viz NP Šumava, kde ukázal pravý opak) a to stejné platí i nyní. Ať to provozuje třeba čert, nebo RJ je to kvalitní, daleko lepší a rychlejší. Takže reakce Zimoly je proti lidem, proti komfortu cestování. Bohužel náš mladý hejtman dopláci na nedostatek zkušeností, nejde hloubky všcí a téměř ve všech ddůležitějších věcech sy mýlí i zásluhou neschopných podradců, cči neschopných a neeinteligentních úředníků, resp ostatních ne přiliš fundovaných zzastupitelů.

Kdyby tonu tak nebylo, nemohly by vycházet od něj takovétřesky, plesky, dokonce se mi to štítí opakovat.

A teď ho zvolíme, aby dělal ty stejné chyby společně s celoutou zastupitelskou a úřednickou klikou. Tento člověk není schopný dělat hejtmana. Mě, by s vrátit ke své půvofní praáci, kterou určitě dělěl dobře.

2 0
možnosti
Foto

Když jsem byl v sobotu dopoledne na autobusovém nádraží v ČB, tak jediné autobusy, které tam co chvíli jezdily, byly ty od REGIOJETu (jaká potom konkurence GW busu?). Rychlá spojení využívají turisté tak z 1/4, zbytek jsou normální lidé, kteří chtějí komfort. Plahočit se nějakýma pomalýma GW busama je taky zážitek...

2 1
možnosti
Foto

Ten "pomalý " spoj jezdí kvůli dopravní obslužnosti aby se i cestující dostali do míst kde vyžírka nestaví a tudíž ty dopravce obírá o peníze.

1 3
možnosti

rumplcimprcampr, proc by soukroma firma nemohla vozit zakazniky z mista x do mista y, kdyz za to nechce od statu ani od kraje zaplatit ? az si otevru pekarnu, mam se dojit zeptat nejakeho narudleho tajtrdlika, jestli muzu housky prodavat krome pepicka a marenky taky jeste frantovi ?

5 1
možnosti
Foto

Rohlíky a doprava je úplně něco jiného blbé přirovnání.

1 4
možnosti

M13a87r42e32k 57Š30n29o44b43r

4. 10. 2016 23:16

Založíte si firmu zabývající se přepravou osob. Které trasy pro svoji firmu budete vyhledávat? Ty zajímavé a ziskové, o kterých se ví, že je o ně zájem nebo ty, na kterých téměř nikdo nejezdí a pro jakýs takýs finanční balanc musí být dotovány z veřejných zdrojů?

Jančura si vybírá logicky a pokud na jeho podnikání nedoplácí kraj ani korunu, pokud jsou cestující spokojeni a pokud i kvůli němu museli kvalitu služeb zlepšit i konkurenti, tak s tím nemám sebemenší problém.

2 0
možnosti

M55a63r37e78k 12Š48n83o29b53r

4. 10. 2016 23:17

Pardon, to má být reakce na příspěvek pana Friči.

0 0
možnosti

J32i35ř82í 83J10o87z11a

4. 10. 2016 21:44

Hezky to řekl Jančura: „Nikdy jsem nekomunikoval vaši podezřelou podporu pana Krigara z GW." GW je myšlena dopravní společnost GW BUS (dříve ČSAD Jihotrans), spadající pod skupinu JIHOTRANS... o velmi nadstandardních vzatích mezi krajem a GW BUS by se daly popsat stohy papíru...

3 0
možnosti

J47a19n 40J23e22m44e76l56k53a

4. 10. 2016 21:43

Špatně je to, že regionální politici od roku 2008 mohou omezovat volný autobusový trh. Je to zákon proti inovaci. Oni stejně nedělali použitelné produkty. Navíc je to stojí peníze. A to spolu podle mě souvisí.

Srandovní, že Zimola (levičák, ČSSD) vesele vypral ČD ze Šumavy.

Tvrdí se, že vlaky v jeho kraji nejezdí zrovna často. A nyní tvrdí, jak mu jde o veřejnou dopravu.

1 1
možnosti

Tohle je problém a rozdíl mezi schopnými a neschopnými kraji. I ten zmetek Hašek ví, že je lepší dopravu nechat odborníkům a nepolitikařit v tom.

0 0
možnosti

M43a22r64e77k 73T54o11m46s28a

4. 10. 2016 21:40

Pan Vančura je obdivuhodný podnikatel, který dokázal pozvednout místni osobní dopravu. Hrozně mě baví, jaký je náš národ "trenérů a podnikatelů". Spousta lidí tady ví přesně jak se co má dělat, ale kolik z nich to dokáže opravdu zrealizovat? Pane Vančuro, já Vám tímto děkuji, že už nemusím jezdit do Budějovic vlakem s čd(zážitek, který si rád odpustím). Přál bych si, aby si naši politici, kteří rozhodují o naší dopravě občas místo auta zvolili i něco lidovějšího. Třeba se jim potom bude lépe rozhodovat nehledě na osobní zájmy.

1 1
možnosti

pan Vančura podniká v jakém oboru? :-P

1 0
možnosti

J79i34ř18í 34J79o57z30a

4. 10. 2016 21:40

Ona komunikace:

Dobrý den, pane Zimolo, mám k vám prosbu. Žádáme o obnovení busové licence na spojení ČK – ČB – Praha a váš odbor dopravy nám nechce povolit přepravu cestujících mezi Českým Krumlovem a Českými Budějovicemi. To by vážně poškodilo naši ekonomiku, a proto bychom část spojů ukončovali v ČB a nejezdili každou hodinu až do Krumlova, což by bylo pro druhé nejnavštěvovanější město v ČR škoda,“ uvedl ve své první SMS zprávě Zimolovi Jančura. „Je zde však ještě větší problém. Naše autobusy jsou na internetu a v turistických průvodcích nejdoporučovanějším spojením. Turisté však nechtějí navštívit jen Český Krumlov, ale chtějí se cestou zastavit i v Budějicích. Tzn. ponovu by museli vlézt do linkového busu nebo do Regionovy, o jejich existenci nemají ani tušení,“ dodal Jančura.

„Dobrý den, nevím o tom, zjistím si názor odboru a dám vědět,“ odvětil Zimola. O pár dní později chtěl znát Jančura odpověď. „Dobrý den. Nechal jsem se o problému informovat, jsem schopen Vám napsat své písemné vyjádření, napište mi prosím svou e-adresu,“ napsal hejtman. „Prosím, pošlete mi to ještě dnes, ať víme, na čem jsme. V létě jste povolili dopravu mezi Českým Krumlovem a Českými Budějovicemi firmě M express, s. r. o. Z Vaší SMS mi vyznívá, že to povolit nechcete. Spojením každou hodinu jsme spolehlivá obslužnost, která kraj nestojí ani korunu,“ zareagoval Jančura.

„Pane Jančuro, povolení nevydává Jihočeský kraj a hejtman, ale pověřený dopravní úřad. Stanovisko k tomuto rozhodnutí vydává nikoliv hejtman, ale odbor dopravy krajského úřadu v rámci přeneseného výkonu státní správy,“ odvětil Zimola s tím, že se na základě Jančurovy zprávy informoval, o co jde, a je připraven odpovědět písemně. „Platí, že hejtmanovi kraje nepřísluší jakkoli zasahovat do výkonu státní správy. Mrzelo by mě, kdybyste si mou dobrou vůli komunikovat v této záležitosti s Vámi vykládal jako připravenost zasahovat do tohoto státně správního procesu,“ napsal také Zimola.

0 0
možnosti

je to takové zajímavé. Jančura žádá osobně hejtmana o zásah do rozhodnutí úřadu = dožaduje se klientelsmu. Když mu není vyhověno, hejtmana z klientelismu obviňuje. A jelikož není vyhověno jeho vlastním ekonomickým zájmům, zasahuje do volební kampaně.

To je opravdu ta správná morální autorita, která může kritizovat politiky.

4 0
možnosti