- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Žluté autobusy patří k neoblíbenějším v České republice, což dokazuje jejich vysoká obsazenost a to platí i pro linku Český Krumlov - České Budějovice - Praha. Navíc tato linka jezdí bez dotací. Dost dobře nechápu logiku Odboru dopravy Krajského úřadu Jihočeského kraje, že na této lince přibyly dotované spoje a porto Student Agency nedostane licenci. To je příšerné. Ano linkový autobus mezi ČB a ČK jezdí za 32 Kč a RegioJet za 40 Kč. Já si však rád připlatím za kvalitu. Já v tom cítím snahu o likvidaci nepohodlné konkurence.
Vyjdářit se můžete hejtmanovi e-mailem, jeho přímá adresa je hejtman@kr-jihocesky.cz
My bychom potřebovali tady inteligentního hejtmana (bez ohledu na partaj), který by měl již nějaké životní zkušenosti, měl by také zkušenosti z nějaké předchozí práce, vážil si práce odborníků- vědců (viz NP Šumava, kde ukázal pravý opak) a to stejné platí i nyní. Ať to provozuje třeba čert, nebo RJ je to kvalitní, daleko lepší a rychlejší. Takže reakce Zimoly je proti lidem, proti komfortu cestování. Bohužel náš mladý hejtman dopláci na nedostatek zkušeností, nejde hloubky všcí a téměř ve všech ddůležitějších věcech sy mýlí i zásluhou neschopných podradců, cči neschopných a neeinteligentních úředníků, resp ostatních ne přiliš fundovaných zzastupitelů.
Kdyby tonu tak nebylo, nemohly by vycházet od něj takovétřesky, plesky, dokonce se mi to štítí opakovat.
A teď ho zvolíme, aby dělal ty stejné chyby společně s celoutou zastupitelskou a úřednickou klikou. Tento člověk není schopný dělat hejtmana. Mě, by s vrátit ke své půvofní praáci, kterou určitě dělěl dobře.
Když jsem byl v sobotu dopoledne na autobusovém nádraží v ČB, tak jediné autobusy, které tam co chvíli jezdily, byly ty od REGIOJETu (jaká potom konkurence GW busu?). Rychlá spojení využívají turisté tak z 1/4, zbytek jsou normální lidé, kteří chtějí komfort. Plahočit se nějakýma pomalýma GW busama je taky zážitek...
Ten "pomalý " spoj jezdí kvůli dopravní obslužnosti aby se i cestující dostali do míst kde vyžírka nestaví a tudíž ty dopravce obírá o peníze.
rumplcimprcampr, proc by soukroma firma nemohla vozit zakazniky z mista x do mista y, kdyz za to nechce od statu ani od kraje zaplatit ? az si otevru pekarnu, mam se dojit zeptat nejakeho narudleho tajtrdlika, jestli muzu housky prodavat krome pepicka a marenky taky jeste frantovi ?
Rohlíky a doprava je úplně něco jiného blbé přirovnání.
Založíte si firmu zabývající se přepravou osob. Které trasy pro svoji firmu budete vyhledávat? Ty zajímavé a ziskové, o kterých se ví, že je o ně zájem nebo ty, na kterých téměř nikdo nejezdí a pro jakýs takýs finanční balanc musí být dotovány z veřejných zdrojů?
Jančura si vybírá logicky a pokud na jeho podnikání nedoplácí kraj ani korunu, pokud jsou cestující spokojeni a pokud i kvůli němu museli kvalitu služeb zlepšit i konkurenti, tak s tím nemám sebemenší problém.
Pardon, to má být reakce na příspěvek pana Friči.
Hezky to řekl Jančura: „Nikdy jsem nekomunikoval vaši podezřelou podporu pana Krigara z GW." GW je myšlena dopravní společnost GW BUS (dříve ČSAD Jihotrans), spadající pod skupinu JIHOTRANS... o velmi nadstandardních vzatích mezi krajem a GW BUS by se daly popsat stohy papíru...
Špatně je to, že regionální politici od roku 2008 mohou omezovat volný autobusový trh. Je to zákon proti inovaci. Oni stejně nedělali použitelné produkty. Navíc je to stojí peníze. A to spolu podle mě souvisí.
Srandovní, že Zimola (levičák, ČSSD) vesele vypral ČD ze Šumavy.
Tvrdí se, že vlaky v jeho kraji nejezdí zrovna často. A nyní tvrdí, jak mu jde o veřejnou dopravu.
Tohle je problém a rozdíl mezi schopnými a neschopnými kraji. I ten zmetek Hašek ví, že je lepší dopravu nechat odborníkům a nepolitikařit v tom.
Pan Vančura je obdivuhodný podnikatel, který dokázal pozvednout místni osobní dopravu. Hrozně mě baví, jaký je náš národ "trenérů a podnikatelů". Spousta lidí tady ví přesně jak se co má dělat, ale kolik z nich to dokáže opravdu zrealizovat? Pane Vančuro, já Vám tímto děkuji, že už nemusím jezdit do Budějovic vlakem s čd(zážitek, který si rád odpustím). Přál bych si, aby si naši politici, kteří rozhodují o naší dopravě občas místo auta zvolili i něco lidovějšího. Třeba se jim potom bude lépe rozhodovat nehledě na osobní zájmy.
Ona komunikace:
Dobrý den, pane Zimolo, mám k vám prosbu. Žádáme o obnovení busové licence na spojení ČK – ČB – Praha a váš odbor dopravy nám nechce povolit přepravu cestujících mezi Českým Krumlovem a Českými Budějovicemi. To by vážně poškodilo naši ekonomiku, a proto bychom část spojů ukončovali v ČB a nejezdili každou hodinu až do Krumlova, což by bylo pro druhé nejnavštěvovanější město v ČR škoda,“ uvedl ve své první SMS zprávě Zimolovi Jančura. „Je zde však ještě větší problém. Naše autobusy jsou na internetu a v turistických průvodcích nejdoporučovanějším spojením. Turisté však nechtějí navštívit jen Český Krumlov, ale chtějí se cestou zastavit i v Budějicích. Tzn. ponovu by museli vlézt do linkového busu nebo do Regionovy, o jejich existenci nemají ani tušení,“ dodal Jančura.
„Dobrý den, nevím o tom, zjistím si názor odboru a dám vědět,“ odvětil Zimola. O pár dní později chtěl znát Jančura odpověď. „Dobrý den. Nechal jsem se o problému informovat, jsem schopen Vám napsat své písemné vyjádření, napište mi prosím svou e-adresu,“ napsal hejtman. „Prosím, pošlete mi to ještě dnes, ať víme, na čem jsme. V létě jste povolili dopravu mezi Českým Krumlovem a Českými Budějovicemi firmě M express, s. r. o. Z Vaší SMS mi vyznívá, že to povolit nechcete. Spojením každou hodinu jsme spolehlivá obslužnost, která kraj nestojí ani korunu,“ zareagoval Jančura.
„Pane Jančuro, povolení nevydává Jihočeský kraj a hejtman, ale pověřený dopravní úřad. Stanovisko k tomuto rozhodnutí vydává nikoliv hejtman, ale odbor dopravy krajského úřadu v rámci přeneseného výkonu státní správy,“ odvětil Zimola s tím, že se na základě Jančurovy zprávy informoval, o co jde, a je připraven odpovědět písemně. „Platí, že hejtmanovi kraje nepřísluší jakkoli zasahovat do výkonu státní správy. Mrzelo by mě, kdybyste si mou dobrou vůli komunikovat v této záležitosti s Vámi vykládal jako připravenost zasahovat do tohoto státně správního procesu,“ napsal také Zimola.
je to takové zajímavé. Jančura žádá osobně hejtmana o zásah do rozhodnutí úřadu = dožaduje se klientelsmu. Když mu není vyhověno, hejtmana z klientelismu obviňuje. A jelikož není vyhověno jeho vlastním ekonomickým zájmům, zasahuje do volební kampaně.
To je opravdu ta správná morální autorita, která může kritizovat politiky.