Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ve sporu o žluté autobusy jsou poraženými cestující. Přijdou o spoje

Na trase mezi Budějovicemi a Krumlovem a zpět přijdou lidé denně o třicet dva spojů. Důvodem je negativní stanovisko krajského odboru dopravy, kvůli kterému téměř jistě Student Agency nedostane na pražském magistrátu novou licenci na plný provoz na trase Praha - Písek - Budějovice - Krumlov a zpět.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J15a77n 54S87v56e20t21l13i81k 8537579229969

Chápu to tak, že Zimola nechce turisty, co už byly v Krumlově a chtějí se stejně kvalitním busem podívat i do Budějic nechce? Že jim chce doporučit raději Písek?

+2/0
24.10.2016 14:07

P22e72t36r 52H81á79l65a 6594626345856

Já nechápu co má vůbec co nějaký úředník co kecat podnikateli do toho kde bude nabírat lidi. Licence na to že se smí zastavit ve městě, která se nevydá protože to úředník naplánoval jinak? Nepostřehli snad v Českých Budějovicích změnu režimu v 89. či co?

+2/0
22.10.2016 10:05

O59t81a39k50a42r 79Z15e53m35e55k 3986524801929

Zimola je fakt čûro. Děkujeme, odejdětr.

+1/0
21.10.2016 21:53

J70a28k49u72b 25K68r76o35u46p94a 5644487298313

Co jste si zvolili, to máte. Následující roky můžete poděkovat vohnoutům co toho lháře volili.

+2/0
21.10.2016 18:59

J67a90n 80D51ě53d 8686389733801

Takže poslední spoj mezi CB - CK je out. Doma budete, když nemáte na tágo! Fakt díky, že se staráte o naše blaho ouřadové. Umlátit vás šanonem málo...

+1/0
21.10.2016 18:42

P69a70v12e47l 14D85v50o23ř29á55k 3590200601263

Tahle tupost má čistě lidský rozměr .!!!!!!!!

+1/0
21.10.2016 14:54

I86v47a 64K18a33i44s43e85r92o59v83a 6848431744578

Takže autobus z Prahy nesmí zastavit v ČB ale až v Krumlově - v zemi krále Miroslava ;-D;-D

0/0
21.10.2016 14:55

A97r21n63o96š46t 78M11á22č31e 9722482945816

No to asi ne - v Budějcích zastaví, lidi vyskáčou, ale další nebudou moci nastoupit... No a z Krumlova budou moci jet jen ti, co pojedou dál než Budějc...

+2/0
21.10.2016 15:22

I44v92a 69K21a16i74s92e13r88o59v14a 6388461824778

No a hlavně omezit dopravu do ČK - města v seznamu UNESCO - autobusy s průvodčími v Aj ... to je debilní rozhodutí, to je podpora cestovního ruchu - Zimola a spol. v praxi!!

+12/−1
21.10.2016 13:06

J51a63n 28H52a75r64c30u43b94a 6238231462849

Z Prahy tam dojet půjde. Ale je to pěkná blbost, to souhlasím.

0/0
21.10.2016 14:10

I35v43a 45K83a49i61s51e98r89o72v78a 6678801544198

Takže kraj předepisuje soukromému dopravci, kde smí zastavit a kde né? Trasa Praha-ČK ale bez zastávky v Budějicích? Tak snad jsou dálkové spoje a místní spoje, místní jsou dotované, dálkové ne - a jsou rychlejší... Jako vlaky !!!!

+1/0
21.10.2016 13:04

V60l58a67d10i94m32í70r 67K53r95á28l 4263236590742

psaný text je koukám pro řadu lidí problém, takže pro blondýny - z Prahy si normálně koupíte lístek jak do Budějc tak do Krumlova, pouze nebude možné si koupit lístek Budějce - Krumlov a to z důvodu aby se nekonkurovalo místním dopravcům, mají dohodu s krajem že budou jezdit bez dotací a na to potřebují mít ty busy obsazené

0/0
21.10.2016 15:11

I96v91a 38K17a77i55s24e30r88o84v41a 6788611904498

A když se někdo bude cpát do autobusu v ČB, že chce jet do ČK, tak mu v tom zabrání policie ?;-D;-D

0/0
21.10.2016 15:29

K83a94r20e21l 81Z45á54p23o50t61o63č74n90ý 5869303441

tak mu řidič neprodá jízdenku a třeba mu ani neotevře dveře ;-)

0/0
21.10.2016 23:13

J37i49ř25í 74K85o39c72u76r63e46k 6385774245638

Tak milí cestující. KOnečně se nám toho kapitalistu podařilo vyhnat. Ještě vyženeme toho kapitalistu, který vás okrádá o peníze za boty.

+5/0
21.10.2016 12:37

A53n19n75a 14V22e33s16e12l76á 3399510781870

je fakt , že z Krumlova jezdí mnoho turistů právě do Prahy a obráceně . Dost často je to polovina autobusu .

+1/0
21.10.2016 11:46

J54i23ř79í 33S43o68u49č13e38k 5466257639549

To se úředníkům zase něco povedlo. Nejen, že nutí české cestující, kteří potřebují z Prahy nebo Budějovic do Krumlova jezdit pomalými couráky, ale navíc je to na mezinárodní ostudu. Spojem Praha-Krumlov v sezóně jezdí nemálo asijských turistů, pro které je přímý spoj s anglicky-mluvící obsluhou jednoznačně preferovaný. Ostatní dopravci k němu nedokázali nabídnout alternativu, a tak ho musejí úředníci pod záminkou dotovaných couráků, kterým ve skutečnosti nekonkuruje, zrušit.

+5/−2
21.10.2016 11:20

P32a43v56e45l 16K76ř97i86v18á54n98e86k 7739953383352

Ale turistů nebo ostatních jedoucích z Prahy se to přece nijak nedotkne, ty spoje pojedou dál. Jen nebude možné jet z ČB do ČK nebo zpět, což asi nikoho z asijských turistů nezajímá...

0/−1
21.10.2016 12:49

J71i84ř32í 17J51o27z62a 3838223940191

Zajimave je ta lez o IDS. Do IDS nebude zarazeno mesto Cesky Krumlov. IDS bude koncit par kilometru pred Krumlovem a to ve Zlate Korune... takze cestujici z Krumlova i zde ostrouhaji... vice info o IDS Jihoceskeho kraje lze nalezt zde: www.jikord.cz

+6/0
21.10.2016 11:18

J74a59n 25V72a59l50o67u11c72h 6552407328740

Nevím proč se do toho vůbec ouřadové se*ou. Léta nejsou schopni zajistit IDS a pak ještě vyskakují proti komerčním linkách. Když se jim totiž IDS podaří zavést a cestující tak bude mít možnost na jednu jízdenku projet celý kraj vč. MHD, pak pro něj někdo s odloučeným tarifem bude pro cesty po kraji méně atraktivní a onen dopravce pak sám zváží, zda se mu takové podnikání vyplatí. S cenou dolů v rámci onoho regionu na dálkové lince jít nemůže, protože pak by měl vozy (zvláště s povinnou rezervací) blokovány "místními" klienty (mnohdy si "pro sichr" cestující zablokuje místo ve více spojích a pak je až na spoj, kterým pojede, na poslední chvíli stornuje) a na cestující jedoucí po celé trase (tedy pro dopravce atraktivnější) by se nedostalo, čímž by šla linka komerčně ke dnu. Ale chápu, že býky dráždí červená, mnohé vole-né zase žlutá...

+10/0
21.10.2016 10:40

J79i10n46d68ř79i45c68h 71Š20k77o65p60e92k 4555131140795

proč ? Protože kraj dotuje ty linky, které obsluhují při své trase i menší sídla, ne jen lukrativní zastávky. Proto je logické, že kraj nechce podporovat dopravce, který mu akorát vybere luktrativní zastávky a pro ostatní spoje bude muset akorát navýšit úhradu ztráty

+3/−4
21.10.2016 10:54

P71e32t21r 66N33i36v91n80i48c46k16ý 3942654795407

Existuje však velká skupina zákazníků, kteří jedou celé tratě a nemají zájem jezdit courákem, který stojí v každé obydlené zatáčce.

+9/−1
21.10.2016 11:01

J62i56n36d50ř79i93c13h 76Š35k47o64p80e58k 4225661930645

nj, ale nejen ve velkých městech žjií lidi, kteří se potřebují někam dopravit

Může klidně udělat ještě jednu linku, tak bude zastávková (vedle té přímé co jezdil) a kraj by žádný problém neměl

+1/−2
21.10.2016 11:39

P95e91t82r 17N20i18v56n72i54c86k41ý 3982624755547

Jistě, klidně může, ale úplně stejně tu linku může udělat kraj nebo kdokoli jiný. Pročpak tu druhou linku nezaplatí kraj, když ji tak potřebuje?

+3/−2
21.10.2016 11:51

J97i35n96d45ř29i61c34h 84Š67k55o84p29e68k 4555431680805

on ji platí, jen se brání provozu soukromé linky, která zvyšuje doplatky na dotovanou linku. Je to prosté na pochopení

+1/−3
21.10.2016 12:09

J52a50n 98D72ě95d 8326519483791

Takže si to zhrneme, stát, v tomto případě kraj, my sebere moje prachy aby zadotoval bus do kdejaké vilidž, protože "právo na autobus." Když chci jet autem, vetšinou se pak někde kodrcám za prázdným, nebo témeř prázdným šmejdem ze slovenska, který prostě nejezdí víc než padesát. No a ještě mi hodlají nakazovat, nepoužívat kvalitní a rychlí spoj, ale ten, který jsem si neobjednal a musím ho platit. Leda prd. SA na té lince nikomu nic nebere. lidé, kteří si doposud připláceli za komfort se do těch zastávkovejch šmejdů fakt hrnout nebudou. Normálně budeme jezdit autem. Nicméně mě dost štve, že za mě má někdo rozhodovat čí služby smím a nesmím využívat.

0/−1
21.10.2016 18:49

J76i35ř17í 71S76o72u70č19e82k 5336247309749

V každém případě je ale proti zdravému rozumu rušit obsazenou přímou linku, která je zavedená, mezi cestujícími oblíbená a funguje bez dotací. Obyvatelům malých obcí její zrušení nijak neprospěje a obyvatelům měst a turistice uškodí. Tohle rozhodnutí je výsledek uvažování ve stylu „když mi chcípne koza, ať chcípne i sousedovi“. Respektive stejně velký podíl na tom má pomsta politiků Jančurovi.

+4/−1
21.10.2016 11:58

J12i70ř16í 24K61o35c87u87r27e20k 6275594565218

Jinak řečeno, když nemají na vesnici dálnici, nebude ani mezi Prahou Budějovicemi. Protože pro cesty z Prčic do Tábora je ta dálnice k ničemu.

+2/0
21.10.2016 12:36

J76i80ř12í 12K54o95c48u84r98e77k 6955784215588

Jo! To je nápad! Kraj dotuje osobáky, ve kterých jezdí málo lidí. Zrušíme Pendolíno, které jenom projíždí, je nedotované a vyzobává rozinky.

+3/0
21.10.2016 12:33

I58v72a 20K53a59i77s48e37r65o80v70a 6268601914598

no přesně - to samé ...

0/0
21.10.2016 13:07

P24e88t21r 30V61i93n38a80ř 6303683343357

Nene, uděláme z něj spoj pro Pražáky, kteří jako jediní budou moci nastoupit ;-D

+1/0
21.10.2016 13:35

I27v71a 38K28a82i23s39e38r54o10v72a 6988771724488

Jo pojede z Prahy rovnou do Vídně - tam mu dovolí Rakušáci zastavit - v Jč. Čechách mu to Zimola zakáže ;-D;-D;-D

0/0
21.10.2016 14:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.