Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Úpravy u nádraží v Budějovicích trápí řidiče. Strážníci tam pokutují

Chodci jsou spokojení, ale těžko hledat řidiče, který pochválí nedávné dopravní změny u autobusového nádraží v Českých Budějovicích. Město tam nechalo postavit novou světelnou křižovatku a dvojici přechodů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J48a66n 24M83a47c73h 6306895226507

A kde jsou ty sliby o zavedení značky "Polib a jeď"? Viz: citace z článku:..."Další parkování zůstane blíže k vlakovému nádraží a má na něm fungovat režim K+R, tedy Kiss and Ride, což lze přeložit jako Polib a jeď. „Tento systém bude bezplatný a zastavení bude omezeno na tři minuty, což je nezbytná doba pro nastoupení nebo vystoupení z vozidla,“ doplnil Konečný.

Zdroj: http://budejovice.idnes.cz/polib-a-jed-dopravni-zmeny-budejovice-dw5-/budejovice-zpravy.aspx?c=A160810_2265363_budejovice-zpravy_mrl

0/0
1.11.2016 20:00

T14o21m74á90š 41M14a47r89t38í33n68e18k 9669403916698

Celá doprava v ČB stojí za h. Není snad v republice horší město než Budejice

0/0
1.11.2016 19:44

J87i87n54d37ř92i37c93h 93Š70k20o16p80e15k 4145811310395

V normální zemi při porušování zákonů nastoupí policie a donutí dotyčné zákony respektovat.

V ČB lezli chodci do silnice v křižovatce a radnice místo trestu jim tam udělala přechod

Bravo !!

+7/0
28.10.2016 16:51

J96i67ř41í 22S38o68u91č71e65k 5716437419259

Kolem nádraží se pohybuju hlavně jako chodec a byl jsem jedním z prvních, kdo tady v diskusích plány na tuto úpravu a vznik přechodů kritizoval. Když ale čtu „argumenty“ některých řidičů, neodpustím si jeden vzkaz: Pokud vám opravdu přijde adekvátní posílat chodce na několikanásobně delší trasu do po všech stránkách vevyhovujícího podchodu se strmými schody a stojící vodou, abyste ušetřili půl minuty času na semaforech, pak mám jedno doporučení: když se vám Nádražní nelíbí, proč si jí neobjedete sami, třeba přes Mladé kolem hřbitova a na Dobrovodskou? Když věříte, že by méně pohodlná a delší varianta neměla vadit chodcům, proč vadí vám? ;-)

0/−4
28.10.2016 9:38

J97i15n26d17ř80i59c12h 33Š95k76o27p47e95k 4475431370835

no řidiči taky musí kolikrát jet delší než přímou trasou

+2/0
28.10.2016 16:56

V57l27a64d35i44m11í93r 12Č56í75ž26e68k 4118657376326

Ten náměstek pro dopravu lže ostatně jako každý politik.Udělali křižovatku ůplně na h...o a hned přikázali měšťákům, ať tam vybírají.Jsou to hajzlové.

+5/0
28.10.2016 7:03

M36i77c89h82a98l 86M74r50a78z93i43k 6457457204300

Kdyz to je tak kdyz se delaji upravy uplne zbytecne kvuli lenosti lidi. V tom miste je podchod, ktery je nejbezpecnejsi formou prechodu hlavni silnice, ale lidi jsou moc lini jit tech par schodu dolu a podejit to a tak radsi behali pres silnici. A misto toho aby mesto postavilo mestaky a vybiralo pokuty za prechazeni v miste zakazu, tak to radsi rozkopou a udelaji krizovatku s prehcodem pro chodce, kdyz o metr vedle je ten podchod... tohle proste jeden nepochopi...

+9/0
27.10.2016 23:06

M94i34l32a43n 58W83e97l43s79e81r 5152858578551

lepsi reseni by bylo udelat eskalatory nebo vytahy do podchodu. Ted uz ten podchod nebude pouzivat nikdko a muzete ho zasypat.

+4/0
28.10.2016 0:56

M57i78c17h26a80l 67M24r16a59z93i74k 6277777604930

To bjy asi nemelo efekt, na te strane u autobusaku/mercury jsou eskalatory i vytah a prave odtamtud lide nejvice behali pres silnici - takze v tom to nebude, toto nepomuze...

+2/0
28.10.2016 7:26

M32i10l67a21n 39W16e47l15s41e15r 5872778938911

Ale na druhe strane nejsou. Podchod je mrtvy, smradlavy, skoro nebezpecny. Podle me by bylo lepsi na krizovatce u Grandu pridelat zabradli a prinutit lidi do podchodu. A ten samozrejme zmodernizovat.

+6/0
28.10.2016 7:46

M49i29c14h68a63l 30M48r84a65z37i92k 6497377194260

No to ano, urcite lepsi nez delat prechod pro chodce a dalsi semafory... kazdopadne ten podchod neni zase tak hrozny a ani nebezpecny - to dalekohorsi jsoutreba v Praze...

+1/0
28.10.2016 7:56

J83a64n 18M79a64c28h 6876825856897

nebo podchod u hřbitova Otýlie. Ten se také "povedl". Invalidi a matky s kočárkem si tam můžou tak akorát rozbít hubu, při letu dolů. Rv

0/0
1.11.2016 0:15

J44i28ř72í 69K21o49c62u35r37e64k 6115354965728

No jo, když ono je to tak, že vjedete do křižovatky levým odbočovacím pruhem a až tepre při pokusu odbočit vlevo se dozvíte, že nesmíte. Ani na kole. Před začátkem odbočovacího pruhu toto omezení není vyznačeno. Proč asi? Vybralo by se méně pokut, protože by málokdo odbočil do kázaku, když by o tom věděl předem.

0/0
27.10.2016 21:10

V90l40a11d60i81m54í11r 23V97á77v31r87a 9147224847218

Jistě, to není nic nového. Navíc po rekonstrukci bude údajně ulice Štítného jednosměrná směrem z Rudolfovské na Lannovu třídu. Takže já protože bydlím ve Štítného budu muset objíždět půl centra abych se dostal do Rudolfovské. Což je v kombinaci se situací u Mercury fakt super už teď. ;-D

0/0
27.10.2016 19:37

D83o11m26i85n76i39k 13K66a92č67í80r98e73k 7836874286626

Jak rika tata - Budejovice jsou mesto semaforu. A pribyvaji dalsi a dalsi a dalsi.

Ale co me v tomto clanku fasicinuje je, jak pisi, ze byl v Prumyslove ulici problem s nekolika ctverecnimi metry, protoze patrili soukrome osobe. To to jako promovani inzenyri nevedeli drive, nez se s tim zaclo? Je jasne, ze majitel je nenazrany a bude za odkup pozadovat hodne penez. Majiteli jen stacilo pockat, nez se zacne a vsimnou si, ze ten jeho kousek vlastne potrebuji. Pak uz jen natahl ruku a rekl dejte..vic..vic..vic..

+2/−1
27.10.2016 15:40

M82i81l91a36n 57W80e34l18s88e26r 5592718438281

A dalsi planovane semafory: Husova u kaplicky, Branisovska-Opletala, O.Nedbala-Opletala.....

+1/−1
27.10.2016 16:25

J73o31s25e79f 88H51o95n55e15š 7621712560253

Nechápu,proč na Opletala chtějí cpát semafory.Opletala je velice klidná,zvýšený provoz je na Branisovské

0/−1
27.10.2016 19:33

M61i43l41a97n 13W47e10l84s59e11r 5392908738681

protoze autobusy MHD maji problemy s odbocovanim. A protoze radnice miluje semaforovou firmu.

+1/0
28.10.2016 0:18

J14o51s31e24f 49H42o95n47e79š 7101612720483

Já myslel,že s odchodem Popelové se semafory zarazí.Kdo je ten padouch po Popelové?

0/0
28.10.2016 12:35

M72a41r84k45é30t93a 19V77o92l37t81r28o72v39á 4808723454650

a to ještě není v článku další lahůdka zmiňované přestavby - zrušená místa k parkování před železničním nádražím! a taky tam měšťáci docela rádi hlídají a pokutují auta, která zastaví u taxislužby a nejsou taxi!

+1/−1
27.10.2016 15:05

R77e59n59é 32C86v11r21k49a42l 9746289476926

Podobnost článku čistě náhodná?

http://dfens-cz.com/budejovicka-past-na-ridice/

+1/0
27.10.2016 14:42

P27a12v84e37l 45Ř85a69p53e55k 7522736939735

Náhoda to není. Automobilový lobbista D-Fens se několikrát chlubil, že má kontakty na někoho v novinách.

0/−2
27.10.2016 15:49

J38a86n 66N24o32v18á98k 9367262177707

"Náměstek primátora pro dopravu František Konečný ale upozorňuje, že ani před úpravou nemohla auta vyjíždět vlevo ze Žižkovy do Nádražní, takže je to pro některé jen výmluva."

-

Jenže mohla vyjíždět aspoň doprava na Nádražní, takže je to jen další z nekonečných výmluv k příšerným paskvilům diletnanta Konečného.

+3/−1
27.10.2016 14:21

V23l81a62d57i29m82í68r 44D27v18o44ř34á54k 6376946454984

Snad ten podchod zalejou betonem, nebo zavezou odpadem z Temelína, aby se v něm něco zlého nestalo. Jako chodec bych si ještě přál úplné odstranění zábradlí mezi silničními pruhy pro volné přecházení po celé délce nádraží, a také aby se lépe dalo zdrhat revizorům od zastávek;-D

+1/−1
27.10.2016 13:42

J78a17n 16N13o79v22á16k 9467212557177

Hlavně by se tam ještě tak troje čtvery semafory určitě vešly. A ke Koh-I-Nooru taky!

+3/−1
27.10.2016 14:22

O13n24d84ř28e74j 67N30o74v71á86k 9897964329909

Zapomněli jste na jednu věc.

Je tam podchod pro pěší. A nad (!!!) tímto podchodem jsou nově (!!!) zbudovány přechody pro pěší a semafory ....

Zdá se, že se radní Č.B. inspirovali Prahou 6 ....

+8/0
27.10.2016 13:19

P34a39v20e77l 32Ř89a77p79e13k 7902266379625

Doba, kdy se pojízdné popelnice upřednostňovaly na úkor chodců, už se naštěstí stává minulostí. Vy si vezete zadek, ale ostatní by kvůli vám měli chodit nahoru a dolů?

+1/−5
27.10.2016 13:48

J16a77n 82N45o23v45á57k 9877202147297

A hele - fanatik Řapek. Psi, auta a drony! Bu bu bu Řapku! :-P

+7/0
27.10.2016 14:24

O49n36d61ř37e25j 34N17o30v25á16k 9567314809179

Vždycky mne fascinují lidi, kteří se nechávají obsluhovat auty, ale když oni jdou po cestě, tak nechť auta zmizí ...

To mi připomíná, když lidi v Praze tenkrát brojili proti magistrále, že od ní jde hluk a zápach .... pražský magistrát řekl - dobře, tak magistrálu zavřeme - to bylo křiku, že oni se chtějí dostat autem domů ..... a že žádné zavření magistárly vlastně nechtějí, protože by oni museli chodit pěšky ...

+4/0
27.10.2016 14:52

O10n77d83ř23e46j 14N24o83v51á91k 9227654199179

Výborně. Čekám vás každý večer u své práce -a ponesete mi v každé ruce 40 kg přes celé město se dvěma přestupy ... a žádné pokládání na zem .... a budu to potřebovat tak dva měsíce ....

+2/0
27.10.2016 14:46
Foto

P61a19v55e76l 50J98o73s13e49f 51M28ö75r74t91l 9309421892717

Plně souhlasím[>-]

0/−1
27.10.2016 20:11

M36i24c41h38a57l 20M36r89a82z45i21k 6767847324210

neexistuje bezpecnejsi prechod nez podchod nebo nadchod - prost emimourovnove krizeni. Nic lepsiho neni. Ale nekteri to nedokazi pochopit a musi nutne lezt autum do cesty....

+2/0
27.10.2016 23:14

P51e20t18r 54D46l75o14u65h10ý 3135801732948

Nejen Prahou 6. V Plzni u nádraží je také podchod (Americká x Sirková). Eskalátory, bezbariérový, uvnitř obchody, čisto, velký pohyb lidí, takže se nikdo nemusel bát. Potom se postavil jeden přechod, následně další. Tím přestali lidé do pochodu chodit, přebíhají mezi auty (mimo přechody), obchodům ubývají zákazníci, takže zavírají. Když se rozbil eskalátor, už se neopravoval, protože se to už nevyplatí. Takže zanedlouho se z toho stane pěkný hotel pro bezdomáče. Takže města místo toho aby získalo peníze za pronájmy, bude řešit, co s tím a samozřejmě platit.To vše pod záminkou, že město je pro lidi a ne pro auta. Pěkné heslo, ale někdo zapomněl těm autům vysvětlit, aby si sama nejezdila po městě tam a zpět. Protože řidiči a spolujezdci asi nejsou lidi.

+1/0
27.10.2016 13:51

P84a47v19e59l 71Ř78a74p47e79k 7472766279285

Nedává žádný smysl, aby kvůli autům museli chodci jít delší trasu, motat se nahoru a dolů. Auta mají vzdálenosti zkracovat, nikoli prodlužovat. Pak se nejedná o pokrok, ale o sobectví a omezenost.

0/−5
27.10.2016 14:05

O40n72d82ř29e14j 39N51o90v52á79k 9787314819279

Nedává žádný smysl dávat 3 přechody v rozmezí 100 metrů, když tam je podchod ... ten, kdo chce žít ve městě - musí počítat s auty ... kdo nechce auta - nechť se odstěhuje na samotu ...

Jenomže vy chcete obojí - být obsluhován auty a zároveň auta nemít - a to jde dost těžko ...

+4/0
27.10.2016 14:50

P88e48t37r 71D56l16o54u26h86ý 3605731672358

Nekrmte trola, nemá to smysl.

+3/−1
27.10.2016 15:40

J59a42n 75N72o38v16á68k 9587842347367

To je logické. Když líné lemry odmítají používat podchod, skáčou pod auta a přelézají zábradlí v prostřed čtyřproudovky, tak jim tam postavíme semafory, přechody, ještě víc zmrvíme dopravu na okruhu a budeme pokutovat řidiče.

+3/0
27.10.2016 14:23

J29a60n 69D65u42d56í66k 8783921577927

Podchody jsou barierove a neodpovidaly poloham zastávek

0/0
28.10.2016 9:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.