Diskuze

S novým řádem už žluté autobusy nesvezou lidi z Budějovic do Krumlova

Žluté autobusy budou dál vozit lidi na jihu Čech. Ale od poloviny prosince dostanou linky RegioJet licenci, která nedovolí plný provoz na trase Český Krumlov - Praha a zpět. Nesmějí vozit cestující jen mezi Krumlovem a Českými Budějovicemi, spojí pouze obě města s metropolí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Aby se dostali do měst lidé třeba z Třebonína, zakážeme dopravu mezi Krumlovem a Budějovicemi. Tím se lidem z Třebonína rázem otevřou netušené možnosti:-/

0 0
možnosti

Tohle je taková pitomost. Proč se nesoutěží licence na linky jako komplexy? To by daný problém vyřešilo. Nedocházelo by k vyzobávání těch slavných rozinek a byla by zajištěna celková obslužnost.

2 0
možnosti

Je kolosální hloupost myslet si, že když snížíme kvalitu služeb, tak se nám podaří vytížit linky tím, že prostě lidi donutíme je využít. Nedonutíme. Využijí spolujízdu, budou jezdit autem, ale svůj komfort si vzít nenechají. Uvědomte si to vy sociální inženýři prosím.

2 0
možnosti

Ten, kdo chce toto rozhodnutí podporovat, ať si zkusí denně dojíždět do zaměstnání.Je velký rozdíl, když po práci cestujete rychlým, klimatizovaným a nepřecpaným spojem , nebo narvaným (cestující stojí i v uličce), pomalým (staví 16 x než dojede na AN v ČB.) a neklimatizovaným spojem (spoj z ČK v 16,25 hodin). Leta zpět vždy existoval alespoň jeden přímý rychlý spoj pro pracující .Doufám , že místo RJ tuto službu zajistí jiný dopravce.

2 0
možnosti

ANO a bude ještě hůř. Od ledna si lidi vyžerou následky EET. Pak přijde na řadu recese, rostoucí nezaměstnanost, další zadlužování. Za hranicemi čekají hordy primitivů a mediální fronta na "staromáku". Věru pěkné vyhlídky.

2 3
možnosti

Na modré radnici sedí berani,,,a za žluťáskem tupci,,,tak si jezděte do ČK přes Linec,,,krumlováci budou nastupovat tam,,,,ať žije kreténismus

0 0
možnosti

Stručně bych se k tomu vyjádřil asi takto. Je to vítězství stupidity nad zdravým rozumem. Nevidím jediný důvod, proč brát cestujícím jejich oblíbeného dopravce. Stejně tak nechápu logiku některých diskutujících a Zimoly, že potřebují dostat lidi do dotovaných spojů, které zastavují i ve vesnicích na cestě.

Podle této logiky bychom třeba na železnici mezi Veselím nad Lužnicí a Českými Budějovicemi mohli zrušit dopravu rychlíky s tím, že lidé mohou jezdit osobáky a je potřeba zajistit i dopravu lidí v Ševětíně, Horusicích atd. Takže od prosince by lidé v rychlících Praha - České Budějovice nesměli jezdit v úseku Veselí n. L. - ČB. To je samozřejmě kolosální hloupost, ovšem opatření vůči RJ je na stejné úrovni.

17 0
možnosti

Jakkoliv to působí blbě, je to logické. Kraj potřebuje obsloužit i vesnice po cestě, což RJ neudělá. Tím, že zatrhne jančurovi vyzobávání rozinek, získá se více cestujích do dotovaných spojů. Jinak by se to dalo kompenzovat protažením vlakových rychlíků z Prahy až na Krumlov.

3 13
možnosti

Není to logické. Popírá to jak základní princip nabídky a poptávky, tak elementární logiku. Základním důvodem existence dopravy je potřeba cestování z jednoho konkrétního místa na jiné konkrétní místo. V okamžiku, kde se přestává řešit, jak tuto službu provozovat co nejefektivněji a namísto toho kdosi začne tvrdit, že je důležité přelívat cestující z prosperující spojů do dotovaných, je něco extrémně špatně a logického na tom není nic.

Pokud je cestujících mezi jednotlivými obcemi skutečně tak málo, že nenaplní autobus, nemělo by se spíš hledat alternativní řešení? Na lecjakých linkách byly namísto autobusů nasazeny úspornější mikrobusy, jinde zase autobus vyjíždí (nebo do obce zajíždí) jen pokud si jej alespoň jeden cestující objedná. Případně se cestující dohodnou a jezdí společně autem. Způsobů řešení existuje celá řada i v závislosti na počtu cestujících. Likvidace zavedené, cestujícími oblíbené a finančně soběstačné linky ale není ani logická, ani ji nelze považovat za řešení.

12 0
možnosti

J87a19n 29M91a10r60k33o

4. 11. 2016 14:33

Ja predpokladam ze kdyby RJ povizoval dotovane spoje na dane trase tak by stim problem nebyl

ale RJ zadne dotovane spoje nejezdi protoze to neni pro jen kseft - nemuze na tem tolik vydelat

2 3
možnosti