- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jsem zvědav na nový jízdní řád za soukromníka, ten ale stejně objednává kraj, nyní se v zimní sezoně nedá dostat ve všední den vlakem na výlet na lyže ve smysluplnou dobu, ze Strakonic na Kubovou Huť a Volary nejede žádný vlak v celé trase od 4 59-11 09!! Jestli to je nyní záměr a pak to půjde je to vše cinknuté. Regio sprintery co jezdily na trati K.Vary-M-Lázně v zimě téměř netopily. Ty reko nevím. Letní frekvenci nemohou zvládnout absolutně, no oni ji zvládnou, protože když se tam lidé jednou nedostanou do vlaku víckrát tam vlakem nepojedou.
Pokud vím RegioSprinter nemá WC a jen dvě nápravy. To bude jak tramvaj
Modernizované regiosprintery jsou fajn, s tím mě potěšili. Nicméně jak s nimi chtějí uspokojit poptávku v sezóně na trase České Budějovice - Nové Údolí, to netuším. Několikrát jsem na této lince měl takovou zkušenost, že oba dvoupatrove vozy byly úplně plné + byl úplně koly naplněný služební vůz.
Asi jich pojede všech 15 na jedné trati a na zbytku vlaků bude NAD...
ČD se cukají, že ztrácejí monopol... a beztak uvažovaly o zrušení těch tratí (to je jen můj dojem)
ČD rozhodně nemůže uvažovat o zrušení tratí, které nevlastní ani nespravuje, pouze na nich provozuje přepravu. Místo dojmů je občas vhodné ověřit si fakta
Zajímavé.. Zde je smlouva na jízdenky GWTR/ČD podepsaná. Tak asi nebude v případě Plzeň -Most chyba u ČD nýbrž u MDČR.
V clanku se pise, ze se nepredpoklada zvyseni rychlosti vlaku. Ze to trat neumoznuje. Ale vzdyt loni cela trat z CB do Cerneho Krize prosla narocnou rekonstrukci. Jsou tam nove koleje, naspy, nove perony v kazde vesnicce. Nove prejezdy a semafory. Zabezpecovaci technika. Tak proc se za to utracely miliardy, kdyz vlaky nezrychli?
To je sice oprávněná otázka, na druhou stranu ty původní koleje byly z dob Rakousko-Uherska a byly s nimi už problémy (tuším, že praskaly a odcházely úchyty). Zřejmě šlo jen o uvedení do plně provozuschopného stavu bez dalších ambicí.
V dnesni dobe instalovat zasuvky na 220 V? Neni lepsi 230 V?
Zrejme to psal nejaky "historik". Me ale zaujal ten jizdenkovy automat uvnitr. To se mi libi. Doted se mi nekolikrat stalo, ze pruvodci k nam neprisell a tak jsme neplatili.
Tak jo. Mám z vás radost, jak budu jezdit z Plzně na Kubovku. Pěkně ve Strakonicích vystoupím a půjdu si koupit druhou jízdenku, přičemž mi mezitím ujede navazující spoj.
To jsem zvedav. Tato trat je v sezone velmi vytizena. Turiste ji maji v oblibe. Uz se mi nekolikrat stalo, ze jsem se temer nevesel do vlaku. A ta soucasna souprava s jednim cervenym a jednim modrym vagonem uz taky neni nejmladsi.