- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stát si momentálně půjčuje s negativním úrokem. Nevidím žádný důvod proč by se to muselo stavět pomocí PPP. To je dobré pokud má stát problém s likviditou a chce "zakrýt" zadlužení třeba kvůli Maastrichtským kritériím.
Nicméně je ostuda, jak dlouho trvá postavit blbých 5 km dálnice a i původní plán není dodržen.
Nevidím v tom žádnou výhodu.
- Firma si půjčí peníze v bance a stát to zaplatí s tím úrokem v bance a něco navíc
- Stát momentálně MÁ peníze na investice, jen neumí stavby připravit a spustit. Proto asi chce suplovat práci vlastních zaměstnanců ŘSD zaměstnanci stavebních firem.
"Stát si spočítal, že ho PPP model financování vyjde levněji."
Jak něco takového může vyjít levněji? Firma si i započítá svůj zisk, který stát bohatě zaplatí. Copak už si stát v nejrůznějších organizacích nevyzkoušel, že outsourcing je ve finále mnohem dražší, než si to udělat s vlastními zaměstnanci?
Zkuste se informovat o PPP. Vždycky to je levnější a o dost
O projektech PPP se v této zemi mluví více než 15 let... Další volby jsou za necelý rok. Kdo ví, kdo pak bude sedět na ministerstvu dopravy...?
Já to vnímám jako potvrzení toho, že tato vláda zkrátka není schopna postavit dálnici a postarat se o její údržbu. "Bravo", pane Ťoku
Jste nespravedlivý, osazování radary jde Ťokovi dobře
Vypadá to, že někdo pro někoho připravuje pěkný tunel
Vysvětlí mi někdo, na co máme na ministerstvech zaměstnance, kteří si na veškeré odborné práce najímají externí poradce? Nebyl náhodou důvodem ke zvyšování platů argument, že i "ve státním" je potřeba udržet odborníky, aby neodcházeli do soukromé sféry? Není to na palici - vypisovat výběrové řízení na někoho, kdo pak pomůže vypsat výběrové řízení na někoho jiného ???
ve statni sfere pracuji naprosti lemplove, kteri nedokazi nic napsat, aby to neopsahovalo chyby, bezny jev
A jak se ošetří, že starost bude dostatečná. Osobně to považuji za v našem prostředí velmi těžko funkční model. Ve výběrku se dá slíbit cokoliv, ale jen dohlížet na to, že to bude firma dodržovat za těch 25 let bude stát pravděpodobně víc než těch 500 mega co se má ušetřit.
Ve světě to tak běžně funguje. A nejen u silnic
nemuze se vyuzit tedy zkusenost ze zahranici a spolupracovat s nekym, kdo uz takhle stavel?