Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Můj prvotní nápor byl brutální, vysvětluje ředitel lázní odchody zaměstnanců

Loni zamířilo to třeboňských lázní 32 tisíc návštěvníků. Současný ředitel Milan Kramárik si přeje, aby se jejich počet dál navyšoval. Zároveň musí však řešit personální problémy - od ledna do října 2016 odešlo z Aurory zhruba 75 zaměstnanců. Prý kvůli tvrdým požadavkům, které na podřízené od svého nástupu měl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P27e92t15r 33C43h81o56v95a57n37e90c 3568298815627

Hodně se hovoří o tom, že lázně Aurora chce koupit náš ministr financí a také se hodně hovoří o tom, že pan Kramárik je tam nastrčen, aby lázně zlikvidoval, resp. jejich hodnotu pro p. Babiše zminimalizoval. A jak vidno, Babišův krajánek Krámárik, se opravdu snaží.

0/−1
25.1.2017 15:23

J75o80s51e17f 20Ř79i62m86n49á11č 1365780115611

Ježíši to jsou ale kecy. Nejspíš pan manažer moc dobře ví,proč tady na rovinu nenapíše,kolik platil oné nízkopříjmové skupině ? To,že jim přidal 10% je tak informace k ničemu. Osobně pár lidí,kteří znám a vím proč. V první řadě jde vždycky o peníze a v druhé řadě se tam příšerně změnilo prostředí pro to aby tam někdo vůbec chtěl pracovat, viz denní reporting, a další libůstky. Jedna z těch známých ,dělala tam léta na masážích,což vůbec není lehká práce odešla vedle do Rakous a jen tak na okraj, na "dýškách" od pacientů měla za měsíc víc,než na Auroře měsíční plat. Nemluvím o mnohem přívětivějšímu přístupu k zaměstnancům. Tohle ,co tady pan manažer mluví asi praktikují asijští zaměstnavatelé a to je něco,co Češi nedaj. Viz automobilka Hyunai před pár lety. Myslím ale,že v Třeboni zatím zaměstnance nebijou ale ..nevím ?

+5/0
22.1.2017 18:32

J54o47s78e92f 10Ř53i18m98n63á84č 1875830735661

A to ještě neřekli,kolik lidí uteklo v roce 2015!

+4/0
22.1.2017 18:48

M95i23r53o22s42l63a12v 83V77l97a69s52á45k 4518970233632

Něčím mi připomíná jistého Drymla. A studium ve Lvově také není k zahození.

+7/0
22.1.2017 16:07
Foto

T28o69m55á55š 11D21v54o66ř37á24k 3965873516626

Tak Dryml je první liga, tohle zatím jenom okresní přebor. ;-)

+2/0
22.1.2017 17:47

J12o80s97e11f 61Ř26i61m21n15á48č 1115340455381

Jenže tenhle se chce té první lize za každou cenu vyrovnat.

0/0
22.1.2017 18:47
Foto

T96o69m39á11š 92D42v51o41ř75á53k 3425933836666

O tom nepochybuji, dle článku má slušně našlápnuto. :-P

+1/0
23.1.2017 7:12

P85a61v90e38l 20M70a54l54e57č10e44k 5211814292671

Klasický důsledek z měny pacienta v klienta. Pacient se léčí, klient se zobchodovává. Tzn. s co nejmenšími náklady z něj co nejvíc vytřískat. Že by měl být léčen? Prdlajs. Vysyp prachy, neotravuj a zmizni - toť krédo tohoto prý manažera. Třebońské lázně se z jeho "manažerování" budou nejmíň 5 let vzpamatovávat.

+12/0
22.1.2017 15:59

M93a39r49t98i48n 28V35i88o60c58h53n91a 6715780151680

To bude těžkej psychopat :-\

+8/0
22.1.2017 14:58

Z19u83z84a67n72a 53Č27e67k59a76l15o40v29á 1407484861935

Nízkopřijmovým přidal 10%, to jako uklizečkám s minimálkou přidal 900 a tím má pocit, že uklizečka toho uklidí 2x víc. "Pracovat s denním reportingem", to znamená, že lidi každý den vyplňujou tabulku, co a jak dlouho dělali a pak ředitel je pak buzeroval, že toho dělali málo a moc dlouho.

To moc dobře znám. To člověk vydrží tak týden.

+11/0
22.1.2017 14:27

M41a40r42t59i73n 25R71a56c22e90k 8891900440644

Takze odesli lide, kteri zjistili, ze se situace zmenila a nemuzou si delat co chteji, pripadne maji manko na sklade, nicmene soucasne jich naprosta vetsina odesla tesne po tom, co nastoupili. A i kdyz odesli tesne po nastupu, projevilo se to rusenim dlouhodobe fungujicich individualnich procedur.

Pan mluvi trosku nekonsistentne a tudis bych rekl, ze trosku keca.

+13/0
22.1.2017 14:18

K93a97r55e52l 48F13r24a97n83ě54k 3638413757735

Možná by bylo zajímavé, udělat také rozhovor s těmi co odešli.

+24/0
22.1.2017 14:03
Foto

T18o31m11á81š 47D61v51o47ř65á81k 3255523546346

Zase další chytrák...

+9/0
22.1.2017 13:57
Foto

M23i79l11a94n 13S63t24e50h37l95i82k 4923953849875

Nechapu proc jeden zasranej cobol rusi zavedeny program krery tam fungoval i za komancu a lide i zamestnanci byly nadmiru spokojeni PROC!?

+13/0
22.1.2017 13:33

M92a55r58c26e87l 11S57t59a24r26ý 9368434923259

tenhle typ manažerů už je naštěstí na ústupu. řvát a ždímat všechny kolem už dnes opravdu nefunguje....

+22/0
22.1.2017 13:26

M17a89r95t64i57n 26R68a11c19e16k 8611930160354

Ale mrzi tim stihne jeste rozes*at trebonsky lazne.

+6/0
22.1.2017 14:19

P96a28u33l 21Š23k51a82r88v29a67d65a 2404672300833

Sebestředný, arogantní dobrodruh.

+19/−1
22.1.2017 12:44

V17l11a16s63t36i20m69i48l 10B79a76l96á95č 1898103101282

K příspěvku pana Rykra - tam kde působil, se z toho dodnes nevzpamatovali.....

25 let jezdím do Aurory.Poslední 2 roky katastrofa. Každé léčení je 70% psychologická záležitost - to vše je z Aurory pryč. Vzniklé morální škody odchodem mnoha odborníků jsou už nyní neodvratitelné. Může mně pan manažer vysvětlit, proč se musí čekat na malou proceduru do 16.00 hod odpoledne, když dané pracoviště zeje téměř prázdnotou? Proč musí jít pacient do posilovny přesně na minutu, když se zrovna necítí dobře? Proč vidíme jen vynervované servírky, pokojské, rehabilitační pracovníky, tedy ty osoby, které se dříve usmívaly a dodávaly těch zmíněných 70%? Ti mohou za to, že se někde snad kradlo? Proč se taková záležitost nevyřeší s příslušnou kompetentní osobou a okolí o tom ani neví? Proč jsou stěny v posilovně, v rehabilitačních místnostech a jinde vybíleny, bez obrázků, bez výzdob? Proč jsou pryč všechny hodiny z rehabilitačních místností, kdy pacient přesně věděl, že za x minut se v klidu zvedne a půjde s úsměvem na další proceduru či oběd? Proč jsou v jídelnách automaty na kávu a místo roznosu od usmívajících se servírek, pohyblivě hendikepovaní pacienti ve frontách do sebe naráží, vyhýbají se a po těžkém boji kávu přinesou ke stolu? Proč jsou uzavřeny některé kavárny a bary, proč veškerá kulturní činnost, taneční večírky jsou maximálně omezovány? Proč starší klienti odcházejí z Aurory do Berty, aby mohli za kulturou přímo do města, když v Auroře je úplně mrtvo? Proč stovky klientů z Aurory a Berty odchází natrvalo a ostatní obdobné lázně - Hodonín, Bohdaneč, Jáchymov praskají ve švech? Proč slavný ředitel chodí po procedurách a poučuje personál, jak mají pracovat, když nemá žádné odborné ani psychologické znalosti v oboru? Proč se plánují investice na opravy, když balneo je 10 let po generální přestavbě a budovy s ubytováním teprve několik let po přestavbě? Proč?. Proč? Proč?

Je neuvěřitelné, jak jeden dobrodruh může za 2 roky vše zničit, co se za 40 let vybudovalo?

+46/−1
22.1.2017 12:39

V10l48a52d61i32m29í17r 94N96o83v78á82k 3232744376481

Protože radní města jsou blbci a pana ředitele se každý bojí.

+7/0
22.1.2017 13:51
Foto

T43o52m74á93š 72D31v27o95ř21á68k 3835123816436

Takových případů je bohužel teď mnoho. Přijde nýmand, prohlásí se za odborníka a všechno rozxebe. Než se přijde na to, že jsou škody trvalé, tak už je většinou pozdě.

+13/0
22.1.2017 13:59

N87e48l90a 68Š43á76f29r83o87v11á 1678200732

To melo byt plus.

0/0
23.1.2017 12:04

V87i49k41t14o82r 91N28á23r76o35ž72n79ý 3659942768

Obrovská fluktuace 75 lidí z 400 během ledna až října ?

To žádná obrovská fluktuace není. V jiných firmách je taková fluktuace za 2 týdny...

+2/−9
22.1.2017 12:35

J67i58ř96í 89S97o84u24č93e79k 5416407489989

Ve firmách, kde z >90 % pracuje odborný úzce specializovaný personál?

+6/−1
22.1.2017 12:59

V51i83k40t26o52r 47N38á93r53o57ž20n24ý 3419122838

Lázně nezaměstnávají z 90% nějaký extra odborný personál. To nejsou jenom rehabilitační pracovníci. Ale číšníci ,servírky, kuchaři, údržbáři, pokojské, recepční atd. atd...

Lázně nejsou po personální stránce něčím jako je například výzkumný ústav pro letecké motory...

Jinak ta fluktuace je dnes vyšší v jakékoliv firmě..

0/−1
22.1.2017 14:02

J65i97ř49í 30S10o93u21č18e44k 5716427169389

Ještě doplňte, kolik z celkového počtu zaměstnanců lázní tvoří číšníci, servírky a recepční, a pak vám možná dojde, jaký nesmysl jste napsal.

+2/−1
22.1.2017 15:05

J51o50s16e96f 77H33o43n44e94š 7331792240203

To je obrovská fluktuace.Když 1 pracovník odejde a nastoupí nový tak trvá min.3 měsíce než se díra zacelí a pokud je tam prodleva,tak musí výpadek pokrýt ostatní a ne vzdy si to nechají líbit,při situaci na trhu práce

+9/−3
22.1.2017 13:00

V46i50k15t59o60r 13N41á65r83o64ž98n37ý 3649432538

U většiny dodavatelů pro ŠKODA Kvasiny byla fluktuace za rok 2016 kolem 300 %...na průměrné pozici se vystřídali během roku 3 zaměstnanci. Takže asi tak .

0/0
22.1.2017 13:58

J43o20s26e58f 36H29o59n80e24š 7141842890613

Tam děláte na pásu,takže novýmu řeknete "budeš šroubovat to či ono" a funguje to.Jiná situace je když musíte používat mozek a mít nějaké znalosti

0/0
22.1.2017 19:09

N76e67l30a 26Š85á64f97r86o38v30á 1608950642

Tam jde asi hlavne o to, ze pred jeho nastupem lide de facto neodchazeli... A najednou behem ani ne pul roku petina lidi...

+1/0
23.1.2017 12:02

P33e91t88r 12C65h22o48v78a45n66e68c 3468708765357

Pak s takovou firmou ovšem není něco v pořádku.

0/0
25.1.2017 15:08

F56r33a40n53t59i50š79e78k 19K75l86í74m33a 2263348604594

Typický čobol, který si hraje na drsoně, protože jediná vlastnost, která jim opravdu nechybí je sebevědomí. Máslo na hlavě má ten, kdo to kopyto najal.....

+21/0
22.1.2017 12:32

V48l90a39d30i28m48í61r 96F71i74b12i17g77e17r 5284411281904

Nevím kolik si takzaměstnanci lízní u nich vydělají, ale pokud je to podobné jako všude jinde, tak za tu mzdu bude loajální málokdo.

Podle pana ředitele je důležitější denně reportovat co kdo dělá, než aby zaměstnanci dělali co mají v popisu práce.

+22/0
22.1.2017 12:00

J58i83n70d40ř75i67š57k57a 16B70u68r98g36e89r81o70v47á 3595104728955

Lázně Poděbrady - pokojská s mopem stojí v hale a neustále vytírá podlahu, aby vedení šlo na oběd po čisté. Ve tři v noci vyzvedávají uklízečky na úklidy po plesech, ráno ty samé pokračují ve směně. Horror. Utekla jsem odtamtud! Platy nejnižší možné, buzerace a šikana.

+9/0
22.1.2017 12:53

V83l49a24d38i32m40í27r 21F14i21b72i25g48e27r 5414271301104

Jo kravaťáci umí buzerovat, to taky znám, dost jich není o mnoho lepších než tzv. šmejdi prodávající hrnce důchodcům.

0/0
24.1.2017 12:47

Š79t46e56f18a84n 39F23r26i95č46a 7192178913516

Ředitel, který rovnou nastoupí s tezí, že vše co bylo před ním je špatné, je hloupý a špatný ředitel. Narcis.

+41/−2
22.1.2017 11:28

J46i30ř21í 33S70o66u79č83e18k 5436767489379

„Anebo pochopili, že pokud mají ve skladě účetní rozdíl ve výši deseti procent hodnoty skladu, tak asi nejsou těmi pravými na správném místě.“

Nějak si nedovedu představit, jakými sklady mohou lázně disponovat, aby ztrátu deseti procent hodnoty nemohl zodpovědný člověk dorovnat ze svého a radši kvůli tomu odešel. Spíš mi to přijde jako způsob, jak vznosně popsat vyhazov uklízečky, když je záminkou chybějící lahev saponátu.

+21/−1
22.1.2017 10:46

Š80t25e84f69a97n 32F21r81i41č77a 7622488433916

To je sporné. Také někdy někdo nezná metody účtování. Do skladu vstupují postupně často i stejné předměty v různých cenách. Stává se, že někdy neumí FIFO metodou (nebo jinými metodami) účtovat účetní a dělá pitomce ze skladníka.

+2/0
22.1.2017 11:31

P75e32t41r 81H89l94a76d78í39k 2196495751830

To musí být hrozný hajzlRv

+37/−2
22.1.2017 10:31

M78i67r22o84s50l14a54v 14V81l28a96s80á36k 4768650753312

Sympaťák už podle fotky. Holt čobol.

0/0
22.1.2017 16:05

Z88d22e87n35ě12k 30V68a10l83e72n14t49a 3425930738314

No a co teď pravdu ty chudáčku manažere např., že jste se k zaměstnancům zrovna nechovali slušně a ne v souladu s pracovním právem :-P .......

+35/−1
22.1.2017 10:28

V52l80a72d90i11m78í68r 74N79o89v81á36k 3362854226571

Podle životopisu tenhle pán bude vyložený škodič.Divím se Třeboni,že není schopno na funkci ředitele lázní najít Čecha.

+32/−1
22.1.2017 10:25

O80l57d82ř71i19c17h 57R78y98k96r 6259129340

Z páně ředitelova CV :

Od roku 2003 nastoupil do Lázní Piešťany do funkce generálního ředitele. Potom působil v Mariánských Lázních, Jáchymově, Bohdanči a v Teplicích nad Bečvou. Od března 2015 je ředitelem lázní v Třeboni.

Ve volném čase se věnuje cyklistice, lyžím a sportovní střelbě.( a to prý trávil v práci 20 hodin denně ! )

Tak nevím: nadčlověk ? Fluktuant ? Žvanil ?

Každopádně ho asi všude měli tak rádi, že se s ním rádi rozloučili ...

+67/−1
22.1.2017 10:24

V45l81a44d33i76m85í43r 70N12o10v45á40k 3252434106511

Vy jste to rozepsal lépe než já.Gratuluji!

+11/0
22.1.2017 10:26

L98a34d13i82s32l22a16v 18K61v73a71s33n88i28č90k70a 1213957793915

No tak dvacet hodin je pravděpodobně myšleno v době kdy v té práci je, ne sedm dní v týdnu, bez ironie. Bývalí zaměstnanci si přišli podiskutovat ?

+2/−6
22.1.2017 11:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.