Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Můj prvotní nápor byl brutální, vysvětluje ředitel lázní odchody zaměstnanců

Loni zamířilo to třeboňských lázní 32 tisíc návštěvníků. Současný ředitel Milan Kramárik si přeje, aby se jejich počet dál navyšoval. Zároveň musí však řešit personální problémy - od ledna do října 2016 odešlo z Aurory zhruba 75 zaměstnanců. Prý kvůli tvrdým požadavkům, které na podřízené od svého nástupu měl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P14e47t19r 58C80h87o21v76a10n28e52c 3528648295437

Hodně se hovoří o tom, že lázně Aurora chce koupit náš ministr financí a také se hodně hovoří o tom, že pan Kramárik je tam nastrčen, aby lázně zlikvidoval, resp. jejich hodnotu pro p. Babiše zminimalizoval. A jak vidno, Babišův krajánek Krámárik, se opravdu snaží.

0/−1
25.1.2017 15:23

J92o45s22e59f 80Ř62i32m73n43á62č 1455350155671

Ježíši to jsou ale kecy. Nejspíš pan manažer moc dobře ví,proč tady na rovinu nenapíše,kolik platil oné nízkopříjmové skupině ? To,že jim přidal 10% je tak informace k ničemu. Osobně pár lidí,kteří znám a vím proč. V první řadě jde vždycky o peníze a v druhé řadě se tam příšerně změnilo prostředí pro to aby tam někdo vůbec chtěl pracovat, viz denní reporting, a další libůstky. Jedna z těch známých ,dělala tam léta na masážích,což vůbec není lehká práce odešla vedle do Rakous a jen tak na okraj, na "dýškách" od pacientů měla za měsíc víc,než na Auroře měsíční plat. Nemluvím o mnohem přívětivějšímu přístupu k zaměstnancům. Tohle ,co tady pan manažer mluví asi praktikují asijští zaměstnavatelé a to je něco,co Češi nedaj. Viz automobilka Hyunai před pár lety. Myslím ale,že v Třeboni zatím zaměstnance nebijou ale ..nevím ?

+5/0
22.1.2017 18:32

J60o38s24e56f 80Ř40i28m64n73á97č 1315170385711

A to ještě neřekli,kolik lidí uteklo v roce 2015!

+4/0
22.1.2017 18:48

M41i11r65o94s66l23a40v 52V41l80a91s41á83k 4148260233672

Něčím mi připomíná jistého Drymla. A studium ve Lvově také není k zahození.

+7/0
22.1.2017 16:07
Foto

T37o40m24á77š 53D18v88o29ř93á38k 3345833836456

Tak Dryml je první liga, tohle zatím jenom okresní přebor. ;-)

+2/0
22.1.2017 17:47

J34o80s90e55f 78Ř88i46m13n96á39č 1875950225891

Jenže tenhle se chce té první lize za každou cenu vyrovnat.

0/0
22.1.2017 18:47
Foto

T84o73m14á33š 30D65v50o25ř95á86k 3375843526366

O tom nepochybuji, dle článku má slušně našlápnuto. :-P

+1/0
23.1.2017 7:12

P38a82v26e74l 86M71a12l22e89č75e91k 5391834912151

Klasický důsledek z měny pacienta v klienta. Pacient se léčí, klient se zobchodovává. Tzn. s co nejmenšími náklady z něj co nejvíc vytřískat. Že by měl být léčen? Prdlajs. Vysyp prachy, neotravuj a zmizni - toť krédo tohoto prý manažera. Třebońské lázně se z jeho "manažerování" budou nejmíň 5 let vzpamatovávat.

+12/0
22.1.2017 15:59

M42a85r97t39i10n 81V89i40o94c94h87n32a 6435940271500

To bude těžkej psychopat :-\

+8/0
22.1.2017 14:58

Z54u67z79a61n81a 42Č10e67k37a47l57o44v31á 1177554781785

Nízkopřijmovým přidal 10%, to jako uklizečkám s minimálkou přidal 900 a tím má pocit, že uklizečka toho uklidí 2x víc. "Pracovat s denním reportingem", to znamená, že lidi každý den vyplňujou tabulku, co a jak dlouho dělali a pak ředitel je pak buzeroval, že toho dělali málo a moc dlouho.

To moc dobře znám. To člověk vydrží tak týden.

+11/0
22.1.2017 14:27

M22a83r96t61i92n 22R52a46c76e83k 8871880410124

Takze odesli lide, kteri zjistili, ze se situace zmenila a nemuzou si delat co chteji, pripadne maji manko na sklade, nicmene soucasne jich naprosta vetsina odesla tesne po tom, co nastoupili. A i kdyz odesli tesne po nastupu, projevilo se to rusenim dlouhodobe fungujicich individualnich procedur.

Pan mluvi trosku nekonsistentne a tudis bych rekl, ze trosku keca.

+13/0
22.1.2017 14:18

K40a98r45e95l 43F94r68a71n46ě67k 3568843417115

Možná by bylo zajímavé, udělat také rozhovor s těmi co odešli.

+24/0
22.1.2017 14:03
Foto

T37o57m62á93š 29D94v95o47ř82á29k 3475223116826

Zase další chytrák...

+9/0
22.1.2017 13:57
Foto

M69i57l13a16n 44S34t14e96h53l32i66k 4893473209535

Nechapu proc jeden zasranej cobol rusi zavedeny program krery tam fungoval i za komancu a lide i zamestnanci byly nadmiru spokojeni PROC!?

+13/0
22.1.2017 13:33

M96a26r95c78e57l 76S15t46a29r41ý 9568694383709

tenhle typ manažerů už je naštěstí na ústupu. řvát a ždímat všechny kolem už dnes opravdu nefunguje....

+22/0
22.1.2017 13:26

M86a43r48t74i73n 75R98a84c36e46k 8291100540874

Ale mrzi tim stihne jeste rozes*at trebonsky lazne.

+6/0
22.1.2017 14:19

P14a90u23l 59Š70k42a84r75v24a55d20a 2454582140163

Sebestředný, arogantní dobrodruh.

+19/−1
22.1.2017 12:44

V88l47a55s56t30i48m85i46l 57B89a49l24á35č 1388613391812

K příspěvku pana Rykra - tam kde působil, se z toho dodnes nevzpamatovali.....

25 let jezdím do Aurory.Poslední 2 roky katastrofa. Každé léčení je 70% psychologická záležitost - to vše je z Aurory pryč. Vzniklé morální škody odchodem mnoha odborníků jsou už nyní neodvratitelné. Může mně pan manažer vysvětlit, proč se musí čekat na malou proceduru do 16.00 hod odpoledne, když dané pracoviště zeje téměř prázdnotou? Proč musí jít pacient do posilovny přesně na minutu, když se zrovna necítí dobře? Proč vidíme jen vynervované servírky, pokojské, rehabilitační pracovníky, tedy ty osoby, které se dříve usmívaly a dodávaly těch zmíněných 70%? Ti mohou za to, že se někde snad kradlo? Proč se taková záležitost nevyřeší s příslušnou kompetentní osobou a okolí o tom ani neví? Proč jsou stěny v posilovně, v rehabilitačních místnostech a jinde vybíleny, bez obrázků, bez výzdob? Proč jsou pryč všechny hodiny z rehabilitačních místností, kdy pacient přesně věděl, že za x minut se v klidu zvedne a půjde s úsměvem na další proceduru či oběd? Proč jsou v jídelnách automaty na kávu a místo roznosu od usmívajících se servírek, pohyblivě hendikepovaní pacienti ve frontách do sebe naráží, vyhýbají se a po těžkém boji kávu přinesou ke stolu? Proč jsou uzavřeny některé kavárny a bary, proč veškerá kulturní činnost, taneční večírky jsou maximálně omezovány? Proč starší klienti odcházejí z Aurory do Berty, aby mohli za kulturou přímo do města, když v Auroře je úplně mrtvo? Proč stovky klientů z Aurory a Berty odchází natrvalo a ostatní obdobné lázně - Hodonín, Bohdaneč, Jáchymov praskají ve švech? Proč slavný ředitel chodí po procedurách a poučuje personál, jak mají pracovat, když nemá žádné odborné ani psychologické znalosti v oboru? Proč se plánují investice na opravy, když balneo je 10 let po generální přestavbě a budovy s ubytováním teprve několik let po přestavbě? Proč?. Proč? Proč?

Je neuvěřitelné, jak jeden dobrodruh může za 2 roky vše zničit, co se za 40 let vybudovalo?

+46/−1
22.1.2017 12:39

V12l39a47d44i15m19í50r 38N26o98v39á57k 3602244146661

Protože radní města jsou blbci a pana ředitele se každý bojí.

+7/0
22.1.2017 13:51
Foto

T10o60m32á73š 88D19v38o98ř83á33k 3225253846646

Takových případů je bohužel teď mnoho. Přijde nýmand, prohlásí se za odborníka a všechno rozxebe. Než se přijde na to, že jsou škody trvalé, tak už je většinou pozdě.

+13/0
22.1.2017 13:59

N36e38l18a 62Š54á18f89r79o60v84á 1258730272

To melo byt plus.

0/0
23.1.2017 12:04

V19i48k12t52o80r 98N84á19r39o32ž81n30ý 3879342808

Obrovská fluktuace 75 lidí z 400 během ledna až října ?

To žádná obrovská fluktuace není. V jiných firmách je taková fluktuace za 2 týdny...

+2/−9
22.1.2017 12:35

J43i53ř86í 76S49o16u69č39e72k 5366117889809

Ve firmách, kde z >90 % pracuje odborný úzce specializovaný personál?

+6/−1
22.1.2017 12:59

V44i33k92t64o36r 64N30á19r13o72ž36n98ý 3209462278

Lázně nezaměstnávají z 90% nějaký extra odborný personál. To nejsou jenom rehabilitační pracovníci. Ale číšníci ,servírky, kuchaři, údržbáři, pokojské, recepční atd. atd...

Lázně nejsou po personální stránce něčím jako je například výzkumný ústav pro letecké motory...

Jinak ta fluktuace je dnes vyšší v jakékoliv firmě..

0/−1
22.1.2017 14:02

J89i15ř19í 73S18o14u70č31e62k 5436537399839

Ještě doplňte, kolik z celkového počtu zaměstnanců lázní tvoří číšníci, servírky a recepční, a pak vám možná dojde, jaký nesmysl jste napsal.

+2/−1
22.1.2017 15:05

J66o67s98e92f 32H45o12n68e91š 7181922850443

To je obrovská fluktuace.Když 1 pracovník odejde a nastoupí nový tak trvá min.3 měsíce než se díra zacelí a pokud je tam prodleva,tak musí výpadek pokrýt ostatní a ne vzdy si to nechají líbit,při situaci na trhu práce

+9/−3
22.1.2017 13:00

V98i97k29t92o21r 23N51á49r30o68ž63n74ý 3889692978

U většiny dodavatelů pro ŠKODA Kvasiny byla fluktuace za rok 2016 kolem 300 %...na průměrné pozici se vystřídali během roku 3 zaměstnanci. Takže asi tak .

0/0
22.1.2017 13:58

J16o13s58e26f 90H21o15n42e51š 7721652660173

Tam děláte na pásu,takže novýmu řeknete "budeš šroubovat to či ono" a funguje to.Jiná situace je když musíte používat mozek a mít nějaké znalosti

0/0
22.1.2017 19:09

N42e32l47a 20Š79á85f67r67o61v70á 1348590522

Tam jde asi hlavne o to, ze pred jeho nastupem lide de facto neodchazeli... A najednou behem ani ne pul roku petina lidi...

+1/0
23.1.2017 12:02

P49e67t68r 78C10h20o31v60a29n70e48c 3398218555397

Pak s takovou firmou ovšem není něco v pořádku.

0/0
25.1.2017 15:08

F10r23a88n62t95i60š37e25k 36K21l11í32m13a 2903728804214

Typický čobol, který si hraje na drsoně, protože jediná vlastnost, která jim opravdu nechybí je sebevědomí. Máslo na hlavě má ten, kdo to kopyto najal.....

+21/0
22.1.2017 12:32

V16l20a34d46i73m89í12r 41F16i63b92i64g77e40r 5794751461174

Nevím kolik si takzaměstnanci lízní u nich vydělají, ale pokud je to podobné jako všude jinde, tak za tu mzdu bude loajální málokdo.

Podle pana ředitele je důležitější denně reportovat co kdo dělá, než aby zaměstnanci dělali co mají v popisu práce.

+22/0
22.1.2017 12:00

J41i98n85d30ř41i93š38k67a 65B20u57r34g10e91r55o21v27á 3195324358195

Lázně Poděbrady - pokojská s mopem stojí v hale a neustále vytírá podlahu, aby vedení šlo na oběd po čisté. Ve tři v noci vyzvedávají uklízečky na úklidy po plesech, ráno ty samé pokračují ve směně. Horror. Utekla jsem odtamtud! Platy nejnižší možné, buzerace a šikana.

+9/0
22.1.2017 12:53

V50l17a50d89i49m12í77r 62F31i98b90i95g36e78r 5264421741404

Jo kravaťáci umí buzerovat, to taky znám, dost jich není o mnoho lepších než tzv. šmejdi prodávající hrnce důchodcům.

0/0
24.1.2017 12:47

Š58t10e66f57a12n 54F85r32i98č36a 7202748683276

Ředitel, který rovnou nastoupí s tezí, že vše co bylo před ním je špatné, je hloupý a špatný ředitel. Narcis.

+41/−2
22.1.2017 11:28

J21i16ř49í 52S73o12u31č71e12k 5586257129169

„Anebo pochopili, že pokud mají ve skladě účetní rozdíl ve výši deseti procent hodnoty skladu, tak asi nejsou těmi pravými na správném místě.“

Nějak si nedovedu představit, jakými sklady mohou lázně disponovat, aby ztrátu deseti procent hodnoty nemohl zodpovědný člověk dorovnat ze svého a radši kvůli tomu odešel. Spíš mi to přijde jako způsob, jak vznosně popsat vyhazov uklízečky, když je záminkou chybějící lahev saponátu.

+21/−1
22.1.2017 10:46

Š44t60e88f77a58n 95F19r40i39č82a 7702908183246

To je sporné. Také někdy někdo nezná metody účtování. Do skladu vstupují postupně často i stejné předměty v různých cenách. Stává se, že někdy neumí FIFO metodou (nebo jinými metodami) účtovat účetní a dělá pitomce ze skladníka.

+2/0
22.1.2017 11:31

P18e53t77r 94H72l96a46d19í13k 2796895321100

To musí být hrozný hajzlRv

+37/−2
22.1.2017 10:31

M71i40r88o59s18l58a80v 83V10l37a33s60á59k 4658210753552

Sympaťák už podle fotky. Holt čobol.

0/0
22.1.2017 16:05

Z60d74e24n15ě22k 40V71a75l53e21n96t29a 3515440108634

No a co teď pravdu ty chudáčku manažere např., že jste se k zaměstnancům zrovna nechovali slušně a ne v souladu s pracovním právem :-P .......

+35/−1
22.1.2017 10:28

V33l21a93d29i78m89í10r 85N24o46v22á88k 3442644476641

Podle životopisu tenhle pán bude vyložený škodič.Divím se Třeboni,že není schopno na funkci ředitele lázní najít Čecha.

+32/−1
22.1.2017 10:25

O35l12d52ř65i70c49h 15R29y22k14r 6579839660

Z páně ředitelova CV :

Od roku 2003 nastoupil do Lázní Piešťany do funkce generálního ředitele. Potom působil v Mariánských Lázních, Jáchymově, Bohdanči a v Teplicích nad Bečvou. Od března 2015 je ředitelem lázní v Třeboni.

Ve volném čase se věnuje cyklistice, lyžím a sportovní střelbě.( a to prý trávil v práci 20 hodin denně ! )

Tak nevím: nadčlověk ? Fluktuant ? Žvanil ?

Každopádně ho asi všude měli tak rádi, že se s ním rádi rozloučili ...

+67/−1
22.1.2017 10:24

V78l87a95d60i84m15í54r 23N56o14v25á74k 3602804106461

Vy jste to rozepsal lépe než já.Gratuluji!

+11/0
22.1.2017 10:26

L52a95d63i20s21l15a14v 32K20v28a68s73n38i93č76k47a 1443257733415

No tak dvacet hodin je pravděpodobně myšleno v době kdy v té práci je, ne sedm dní v týdnu, bez ironie. Bývalí zaměstnanci si přišli podiskutovat ?

+2/−6
22.1.2017 11:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.