Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Můj prvotní nápor byl brutální, vysvětluje ředitel lázní odchody zaměstnanců

Loni zamířilo to třeboňských lázní 32 tisíc návštěvníků. Současný ředitel Milan Kramárik si přeje, aby se jejich počet dál navyšoval. Zároveň musí však řešit personální problémy - od ledna do října 2016 odešlo z Aurory zhruba 75 zaměstnanců. Prý kvůli tvrdým požadavkům, které na podřízené od svého nástupu měl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P25e87t81r 90C45h46o93v91a83n98e33c 3178638445837

Hodně se hovoří o tom, že lázně Aurora chce koupit náš ministr financí a také se hodně hovoří o tom, že pan Kramárik je tam nastrčen, aby lázně zlikvidoval, resp. jejich hodnotu pro p. Babiše zminimalizoval. A jak vidno, Babišův krajánek Krámárik, se opravdu snaží.

0/−1
25.1.2017 15:23

J32o33s80e87f 76Ř27i43m38n13á73č 1305400765431

Ježíši to jsou ale kecy. Nejspíš pan manažer moc dobře ví,proč tady na rovinu nenapíše,kolik platil oné nízkopříjmové skupině ? To,že jim přidal 10% je tak informace k ničemu. Osobně pár lidí,kteří znám a vím proč. V první řadě jde vždycky o peníze a v druhé řadě se tam příšerně změnilo prostředí pro to aby tam někdo vůbec chtěl pracovat, viz denní reporting, a další libůstky. Jedna z těch známých ,dělala tam léta na masážích,což vůbec není lehká práce odešla vedle do Rakous a jen tak na okraj, na "dýškách" od pacientů měla za měsíc víc,než na Auroře měsíční plat. Nemluvím o mnohem přívětivějšímu přístupu k zaměstnancům. Tohle ,co tady pan manažer mluví asi praktikují asijští zaměstnavatelé a to je něco,co Češi nedaj. Viz automobilka Hyunai před pár lety. Myslím ale,že v Třeboni zatím zaměstnance nebijou ale ..nevím ?

+5/0
22.1.2017 18:32

J24o82s20e87f 36Ř55i83m14n55á37č 1745210925331

A to ještě neřekli,kolik lidí uteklo v roce 2015!

+4/0
22.1.2017 18:48

M40i98r78o50s44l13a17v 14V87l59a76s59á80k 4588770263242

Něčím mi připomíná jistého Drymla. A studium ve Lvově také není k zahození.

+7/0
22.1.2017 16:07
Foto

T16o27m57á69š 26D22v28o36ř87á98k 3275763526236

Tak Dryml je první liga, tohle zatím jenom okresní přebor. ;-)

+2/0
22.1.2017 17:47

J64o34s20e97f 13Ř94i79m94n73á36č 1205930595211

Jenže tenhle se chce té první lize za každou cenu vyrovnat.

0/0
22.1.2017 18:47
Foto

T75o74m35á36š 38D23v67o93ř44á63k 3235863606236

O tom nepochybuji, dle článku má slušně našlápnuto. :-P

+1/0
23.1.2017 7:12

P56a14v88e36l 44M46a21l35e70č60e74k 5311434212521

Klasický důsledek z měny pacienta v klienta. Pacient se léčí, klient se zobchodovává. Tzn. s co nejmenšími náklady z něj co nejvíc vytřískat. Že by měl být léčen? Prdlajs. Vysyp prachy, neotravuj a zmizni - toť krédo tohoto prý manažera. Třebońské lázně se z jeho "manažerování" budou nejmíň 5 let vzpamatovávat.

+12/0
22.1.2017 15:59

M30a59r31t61i17n 59V23i73o90c48h39n54a 6705880561830

To bude těžkej psychopat :-\

+8/0
22.1.2017 14:58

Z26u44z66a47n68a 47Č82e59k23a98l50o13v73á 1607164781565

Nízkopřijmovým přidal 10%, to jako uklizečkám s minimálkou přidal 900 a tím má pocit, že uklizečka toho uklidí 2x víc. "Pracovat s denním reportingem", to znamená, že lidi každý den vyplňujou tabulku, co a jak dlouho dělali a pak ředitel je pak buzeroval, že toho dělali málo a moc dlouho.

To moc dobře znám. To člověk vydrží tak týden.

+11/0
22.1.2017 14:27

M50a24r14t90i34n 52R62a42c40e97k 8871140900504

Takze odesli lide, kteri zjistili, ze se situace zmenila a nemuzou si delat co chteji, pripadne maji manko na sklade, nicmene soucasne jich naprosta vetsina odesla tesne po tom, co nastoupili. A i kdyz odesli tesne po nastupu, projevilo se to rusenim dlouhodobe fungujicich individualnich procedur.

Pan mluvi trosku nekonsistentne a tudis bych rekl, ze trosku keca.

+13/0
22.1.2017 14:18

K46a24r75e57l 86F76r72a82n82ě75k 3718483177195

Možná by bylo zajímavé, udělat také rozhovor s těmi co odešli.

+24/0
22.1.2017 14:03
Foto

T19o98m39á41š 59D97v30o74ř52á91k 3915903136156

Zase další chytrák...

+9/0
22.1.2017 13:57
Foto

M38i49l94a54n 31S58t14e88h96l12i29k 4123823669405

Nechapu proc jeden zasranej cobol rusi zavedeny program krery tam fungoval i za komancu a lide i zamestnanci byly nadmiru spokojeni PROC!?

+13/0
22.1.2017 13:33

M37a29r84c44e52l 32S40t67a56r54ý 9918304703719

tenhle typ manažerů už je naštěstí na ústupu. řvát a ždímat všechny kolem už dnes opravdu nefunguje....

+22/0
22.1.2017 13:26

M83a65r95t72i67n 54R43a80c27e26k 8581150300114

Ale mrzi tim stihne jeste rozes*at trebonsky lazne.

+6/0
22.1.2017 14:19

P36a22u57l 25Š62k43a24r72v16a55d59a 2824972800483

Sebestředný, arogantní dobrodruh.

+19/−1
22.1.2017 12:44

V10l38a38s42t27i23m45i33l 38B25a22l96á56č 1128683851472

K příspěvku pana Rykra - tam kde působil, se z toho dodnes nevzpamatovali.....

25 let jezdím do Aurory.Poslední 2 roky katastrofa. Každé léčení je 70% psychologická záležitost - to vše je z Aurory pryč. Vzniklé morální škody odchodem mnoha odborníků jsou už nyní neodvratitelné. Může mně pan manažer vysvětlit, proč se musí čekat na malou proceduru do 16.00 hod odpoledne, když dané pracoviště zeje téměř prázdnotou? Proč musí jít pacient do posilovny přesně na minutu, když se zrovna necítí dobře? Proč vidíme jen vynervované servírky, pokojské, rehabilitační pracovníky, tedy ty osoby, které se dříve usmívaly a dodávaly těch zmíněných 70%? Ti mohou za to, že se někde snad kradlo? Proč se taková záležitost nevyřeší s příslušnou kompetentní osobou a okolí o tom ani neví? Proč jsou stěny v posilovně, v rehabilitačních místnostech a jinde vybíleny, bez obrázků, bez výzdob? Proč jsou pryč všechny hodiny z rehabilitačních místností, kdy pacient přesně věděl, že za x minut se v klidu zvedne a půjde s úsměvem na další proceduru či oběd? Proč jsou v jídelnách automaty na kávu a místo roznosu od usmívajících se servírek, pohyblivě hendikepovaní pacienti ve frontách do sebe naráží, vyhýbají se a po těžkém boji kávu přinesou ke stolu? Proč jsou uzavřeny některé kavárny a bary, proč veškerá kulturní činnost, taneční večírky jsou maximálně omezovány? Proč starší klienti odcházejí z Aurory do Berty, aby mohli za kulturou přímo do města, když v Auroře je úplně mrtvo? Proč stovky klientů z Aurory a Berty odchází natrvalo a ostatní obdobné lázně - Hodonín, Bohdaneč, Jáchymov praskají ve švech? Proč slavný ředitel chodí po procedurách a poučuje personál, jak mají pracovat, když nemá žádné odborné ani psychologické znalosti v oboru? Proč se plánují investice na opravy, když balneo je 10 let po generální přestavbě a budovy s ubytováním teprve několik let po přestavbě? Proč?. Proč? Proč?

Je neuvěřitelné, jak jeden dobrodruh může za 2 roky vše zničit, co se za 40 let vybudovalo?

+46/−1
22.1.2017 12:39

V40l44a95d76i66m36í56r 20N59o49v22á83k 3552614416261

Protože radní města jsou blbci a pana ředitele se každý bojí.

+7/0
22.1.2017 13:51
Foto

T86o30m71á12š 86D89v87o28ř98á49k 3465663706476

Takových případů je bohužel teď mnoho. Přijde nýmand, prohlásí se za odborníka a všechno rozxebe. Než se přijde na to, že jsou škody trvalé, tak už je většinou pozdě.

+13/0
22.1.2017 13:59

N69e22l79a 67Š49á14f13r61o70v16á 1698130852

To melo byt plus.

0/0
23.1.2017 12:04

V78i10k14t86o22r 37N23á35r58o65ž41n83ý 3149142128

Obrovská fluktuace 75 lidí z 400 během ledna až října ?

To žádná obrovská fluktuace není. V jiných firmách je taková fluktuace za 2 týdny...

+2/−9
22.1.2017 12:35

J68i83ř12í 51S85o65u15č46e79k 5266107579359

Ve firmách, kde z >90 % pracuje odborný úzce specializovaný personál?

+6/−1
22.1.2017 12:59

V82i53k26t79o62r 73N14á26r36o77ž32n86ý 3709542158

Lázně nezaměstnávají z 90% nějaký extra odborný personál. To nejsou jenom rehabilitační pracovníci. Ale číšníci ,servírky, kuchaři, údržbáři, pokojské, recepční atd. atd...

Lázně nejsou po personální stránce něčím jako je například výzkumný ústav pro letecké motory...

Jinak ta fluktuace je dnes vyšší v jakékoliv firmě..

0/−1
22.1.2017 14:02

J19i67ř67í 45S50o74u19č43e87k 5476627559739

Ještě doplňte, kolik z celkového počtu zaměstnanců lázní tvoří číšníci, servírky a recepční, a pak vám možná dojde, jaký nesmysl jste napsal.

+2/−1
22.1.2017 15:05

J62o33s70e22f 78H86o51n15e49š 7611302390103

To je obrovská fluktuace.Když 1 pracovník odejde a nastoupí nový tak trvá min.3 měsíce než se díra zacelí a pokud je tam prodleva,tak musí výpadek pokrýt ostatní a ne vzdy si to nechají líbit,při situaci na trhu práce

+9/−3
22.1.2017 13:00

V85i41k15t78o64r 24N20á98r36o22ž58n63ý 3179602738

U většiny dodavatelů pro ŠKODA Kvasiny byla fluktuace za rok 2016 kolem 300 %...na průměrné pozici se vystřídali během roku 3 zaměstnanci. Takže asi tak .

0/0
22.1.2017 13:58

J20o38s42e10f 28H39o62n12e17š 7201172830133

Tam děláte na pásu,takže novýmu řeknete "budeš šroubovat to či ono" a funguje to.Jiná situace je když musíte používat mozek a mít nějaké znalosti

0/0
22.1.2017 19:09

N10e69l15a 46Š15á49f88r76o37v18á 1818480442

Tam jde asi hlavne o to, ze pred jeho nastupem lide de facto neodchazeli... A najednou behem ani ne pul roku petina lidi...

+1/0
23.1.2017 12:02

P74e36t20r 22C57h71o35v76a93n21e28c 3308218695337

Pak s takovou firmou ovšem není něco v pořádku.

0/0
25.1.2017 15:08

F39r97a68n57t39i17š97e66k 16K21l57í66m71a 2963818294604

Typický čobol, který si hraje na drsoně, protože jediná vlastnost, která jim opravdu nechybí je sebevědomí. Máslo na hlavě má ten, kdo to kopyto najal.....

+21/0
22.1.2017 12:32

V60l82a64d35i90m93í61r 45F57i35b15i58g86e26r 5934791641474

Nevím kolik si takzaměstnanci lízní u nich vydělají, ale pokud je to podobné jako všude jinde, tak za tu mzdu bude loajální málokdo.

Podle pana ředitele je důležitější denně reportovat co kdo dělá, než aby zaměstnanci dělali co mají v popisu práce.

+22/0
22.1.2017 12:00

J39i48n33d18ř36i75š68k14a 11B98u14r63g79e21r90o67v68á 3375144968475

Lázně Poděbrady - pokojská s mopem stojí v hale a neustále vytírá podlahu, aby vedení šlo na oběd po čisté. Ve tři v noci vyzvedávají uklízečky na úklidy po plesech, ráno ty samé pokračují ve směně. Horror. Utekla jsem odtamtud! Platy nejnižší možné, buzerace a šikana.

+9/0
22.1.2017 12:53

V13l16a22d81i81m91í18r 29F93i63b86i16g59e52r 5794361511554

Jo kravaťáci umí buzerovat, to taky znám, dost jich není o mnoho lepších než tzv. šmejdi prodávající hrnce důchodcům.

0/0
24.1.2017 12:47

Š87t66e86f92a62n 41F92r55i93č66a 7282568653746

Ředitel, který rovnou nastoupí s tezí, že vše co bylo před ním je špatné, je hloupý a špatný ředitel. Narcis.

+41/−2
22.1.2017 11:28

J67i98ř35í 42S21o36u54č83e60k 5846167449269

„Anebo pochopili, že pokud mají ve skladě účetní rozdíl ve výši deseti procent hodnoty skladu, tak asi nejsou těmi pravými na správném místě.“

Nějak si nedovedu představit, jakými sklady mohou lázně disponovat, aby ztrátu deseti procent hodnoty nemohl zodpovědný člověk dorovnat ze svého a radši kvůli tomu odešel. Spíš mi to přijde jako způsob, jak vznosně popsat vyhazov uklízečky, když je záminkou chybějící lahev saponátu.

+21/−1
22.1.2017 10:46

Š57t29e68f20a40n 26F80r26i40č59a 7202528803876

To je sporné. Také někdy někdo nezná metody účtování. Do skladu vstupují postupně často i stejné předměty v různých cenách. Stává se, že někdy neumí FIFO metodou (nebo jinými metodami) účtovat účetní a dělá pitomce ze skladníka.

+2/0
22.1.2017 11:31

P35e97t50r 10H47l96a21d48í59k 2266475251250

To musí být hrozný hajzlRv

+37/−2
22.1.2017 10:31

M11i14r15o12s85l27a24v 45V35l34a55s87á39k 4848580373482

Sympaťák už podle fotky. Holt čobol.

0/0
22.1.2017 16:05

Z25d88e40n47ě28k 84V19a83l68e46n14t19a 3685510728254

No a co teď pravdu ty chudáčku manažere např., že jste se k zaměstnancům zrovna nechovali slušně a ne v souladu s pracovním právem :-P .......

+35/−1
22.1.2017 10:28

V11l79a21d34i57m33í35r 65N51o10v72á93k 3212174226621

Podle životopisu tenhle pán bude vyložený škodič.Divím se Třeboni,že není schopno na funkci ředitele lázní najít Čecha.

+32/−1
22.1.2017 10:25

O20l21d11ř57i84c77h 81R28y94k27r 6279799190

Z páně ředitelova CV :

Od roku 2003 nastoupil do Lázní Piešťany do funkce generálního ředitele. Potom působil v Mariánských Lázních, Jáchymově, Bohdanči a v Teplicích nad Bečvou. Od března 2015 je ředitelem lázní v Třeboni.

Ve volném čase se věnuje cyklistice, lyžím a sportovní střelbě.( a to prý trávil v práci 20 hodin denně ! )

Tak nevím: nadčlověk ? Fluktuant ? Žvanil ?

Každopádně ho asi všude měli tak rádi, že se s ním rádi rozloučili ...

+67/−1
22.1.2017 10:24

V36l65a81d82i72m38í14r 46N12o90v90á63k 3732944286221

Vy jste to rozepsal lépe než já.Gratuluji!

+11/0
22.1.2017 10:26

L25a71d60i34s51l97a57v 50K25v39a32s97n92i39č40k16a 1543567243445

No tak dvacet hodin je pravděpodobně myšleno v době kdy v té práci je, ne sedm dní v týdnu, bez ironie. Bývalí zaměstnanci si přišli podiskutovat ?

+2/−6
22.1.2017 11:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.