- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hodně se hovoří o tom, že lázně Aurora chce koupit náš ministr financí a také se hodně hovoří o tom, že pan Kramárik je tam nastrčen, aby lázně zlikvidoval, resp. jejich hodnotu pro p. Babiše zminimalizoval. A jak vidno, Babišův krajánek Krámárik, se opravdu snaží.
Ježíši to jsou ale kecy. Nejspíš pan manažer moc dobře ví,proč tady na rovinu nenapíše,kolik platil oné nízkopříjmové skupině ? To,že jim přidal 10% je tak informace k ničemu. Osobně pár lidí,kteří znám a vím proč. V první řadě jde vždycky o peníze a v druhé řadě se tam příšerně změnilo prostředí pro to aby tam někdo vůbec chtěl pracovat, viz denní reporting, a další libůstky. Jedna z těch známých ,dělala tam léta na masážích,což vůbec není lehká práce odešla vedle do Rakous a jen tak na okraj, na "dýškách" od pacientů měla za měsíc víc,než na Auroře měsíční plat. Nemluvím o mnohem přívětivějšímu přístupu k zaměstnancům. Tohle ,co tady pan manažer mluví asi praktikují asijští zaměstnavatelé a to je něco,co Češi nedaj. Viz automobilka Hyunai před pár lety. Myslím ale,že v Třeboni zatím zaměstnance nebijou ale ..nevím ?
A to ještě neřekli,kolik lidí uteklo v roce 2015!
Něčím mi připomíná jistého Drymla. A studium ve Lvově také není k zahození.
Tak Dryml je první liga, tohle zatím jenom okresní přebor.
Klasický důsledek z měny pacienta v klienta. Pacient se léčí, klient se zobchodovává. Tzn. s co nejmenšími náklady z něj co nejvíc vytřískat. Že by měl být léčen? Prdlajs. Vysyp prachy, neotravuj a zmizni - toť krédo tohoto prý manažera. Třebońské lázně se z jeho "manažerování" budou nejmíň 5 let vzpamatovávat.
Nízkopřijmovým přidal 10%, to jako uklizečkám s minimálkou přidal 900 a tím má pocit, že uklizečka toho uklidí 2x víc. "Pracovat s denním reportingem", to znamená, že lidi každý den vyplňujou tabulku, co a jak dlouho dělali a pak ředitel je pak buzeroval, že toho dělali málo a moc dlouho.
To moc dobře znám. To člověk vydrží tak týden.
Takze odesli lide, kteri zjistili, ze se situace zmenila a nemuzou si delat co chteji, pripadne maji manko na sklade, nicmene soucasne jich naprosta vetsina odesla tesne po tom, co nastoupili. A i kdyz odesli tesne po nastupu, projevilo se to rusenim dlouhodobe fungujicich individualnich procedur.
Pan mluvi trosku nekonsistentne a tudis bych rekl, ze trosku keca.
Možná by bylo zajímavé, udělat také rozhovor s těmi co odešli.
Nechapu proc jeden zasranej cobol rusi zavedeny program krery tam fungoval i za komancu a lide i zamestnanci byly nadmiru spokojeni PROC!