Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jedna jízdenka ušetří cestujícím v autobusech stovky korun měsíčně

Ve veřejné dopravě i vlacích funguje na celém Českobudějovicku, části Českokrumlovska a Prachaticka nový jízdní systém. Jihočeský kraj za to dopravcům zaplatí o 13,5 milionu korun ročně navíc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J84i53ř44í 60J48o16z48a 3158803250141

Ano konecne se nekam posouvame jako v jinych krajich... O IDS JMK (Integrovany dopravni system Jihomoravskeho kraje, vice zde www.idsjmk.cz), ten patri k tomu nejlepsi v nasi zemi... o nem si tady na JIHU CECH muzeme jen nechat zdat...

+2/0
9.2.2017 5:48

M47i41r80o92s61l59a61v 30T39r81e68s83t45i42k 4538755423791

V překladu to znamená jediné. Jedna strana ušetří 13,5 a druhá strana musí 13,5 milionu zaplatit. V praxi to znamená, že stát musí okrást daňového poplatníka o 13,5 milionu, ty pak poslat kraji a kraj je pošle dopravcům. V praxi to má ještě jeden háček, vybere se patrně o nemalou částku více, protože se musí zaplatit množství zbytečných úředníků a s nimi související náklady.

+1/0
8.2.2017 22:59

P22a48v89e52l 22J36o46s35e44f 73M30ö25r55t75l 9629581352527

Jednoduché, ale slaboučké počty. Co do toho pletete úředníky? Vyjmenujte mi ty, kteří budou IDS zajišťovat - nemyslím jmény, ale funkcemi. Jsem moc zvědav[>-]

0/0
8.2.2017 23:04

M93i64r30o95s14l46a63v 88T34r90e23s30t66i47k 4638685473711

I kdyby to bylo bez úředníků, tak je to stále 13,5 mega. Těžko vám vyjmenuji všechny úředníky, kteří mají co do činění s výběrem daní. Ale snad pochopíte, že to není tak, že byste poslal peníze na účet finančního úřadu a ten by peníze automaticky poslal na kraj, na dopravu a odtud by samy putovaly k dopravcům. Někdo musí peníze ukrást, musí se zkontrolovat, jestli se ukradlo všechno, co se ukrást mělo. Bude se psát hromada hlášení o ukradených penězích, pak někdo musí dát příkaz kam peníze půjdou, pak se zase bude kontrolovat kolik mělo přijít a kolik přišlo, atd atd atd. ta cesta je dlouhá a musí cestou uživit hromadu zbytečných lidí. O tom přeci byrokracie je.

0/0
9.2.2017 9:44

V37á15c60l68a54v 70N17o48v93o91t55n33ý 6206242266962

Tak pokud se podaří přitáhnout více lidí do autobusů, tak to budou dobře vynaložené peníze. Ale to je dost nejisté. To záleží na mnoha okolnostech.

0/0
9.2.2017 16:34

O10n78d30ř85e95j 95N86o91v39á41k 9887794839959

Aha, tak proto museli vyštípat Jančuru.

0/0
8.2.2017 17:25

J34i42ř55í 95J21o71z82a 3558913910901

Jancura nema problem s tim, aby jeho linky byly take zaintegrovany do IDS JK... mimochodem od brezna tohoto roku je mozno opet vyuzivat vsechny spoje v relaci Budejce - Krumlov...

0/0
9.2.2017 5:45

J53i76ř19í 28J27o52z28a 3388203230521

Cestující začnou opět jezdit z Českých Budějovic do Českého Krumlova a zpět ve žlutých autobusech. Končí tím půlroční spor Jihočeského kraje se společností RegioJet. Vozy navíc dvakrát denně pojedou až k Lipnu a brzy i do Třeboně. Zdroj: budejovice.idnes.cz

+1/0
9.2.2017 5:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.