Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jedna jízdenka ušetří cestujícím v autobusech stovky korun měsíčně

Ve veřejné dopravě i vlacích funguje na celém Českobudějovicku, části Českokrumlovska a Prachaticka nový jízdní systém. Jihočeský kraj za to dopravcům zaplatí o 13,5 milionu korun ročně navíc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J88i19ř40í 79J76o85z28a 3488703390561

Ano konecne se nekam posouvame jako v jinych krajich... O IDS JMK (Integrovany dopravni system Jihomoravskeho kraje, vice zde www.idsjmk.cz), ten patri k tomu nejlepsi v nasi zemi... o nem si tady na JIHU CECH muzeme jen nechat zdat...

+2/0
9.2.2017 5:48

M56i14r85o74s31l16a59v 72T73r74e61s14t85i23k 4338465653381

V překladu to znamená jediné. Jedna strana ušetří 13,5 a druhá strana musí 13,5 milionu zaplatit. V praxi to znamená, že stát musí okrást daňového poplatníka o 13,5 milionu, ty pak poslat kraji a kraj je pošle dopravcům. V praxi to má ještě jeden háček, vybere se patrně o nemalou částku více, protože se musí zaplatit množství zbytečných úředníků a s nimi související náklady.

+1/0
8.2.2017 22:59
Foto

P56a18v91e72l 93J38o56s69e45f 72M45ö92r16t38l 9909101642207

Jednoduché, ale slaboučké počty. Co do toho pletete úředníky? Vyjmenujte mi ty, kteří budou IDS zajišťovat - nemyslím jmény, ale funkcemi. Jsem moc zvědav[>-]

0/0
8.2.2017 23:04

M87i18r62o88s61l56a15v 21T36r15e54s66t52i49k 4618205233311

I kdyby to bylo bez úředníků, tak je to stále 13,5 mega. Těžko vám vyjmenuji všechny úředníky, kteří mají co do činění s výběrem daní. Ale snad pochopíte, že to není tak, že byste poslal peníze na účet finančního úřadu a ten by peníze automaticky poslal na kraj, na dopravu a odtud by samy putovaly k dopravcům. Někdo musí peníze ukrást, musí se zkontrolovat, jestli se ukradlo všechno, co se ukrást mělo. Bude se psát hromada hlášení o ukradených penězích, pak někdo musí dát příkaz kam peníze půjdou, pak se zase bude kontrolovat kolik mělo přijít a kolik přišlo, atd atd atd. ta cesta je dlouhá a musí cestou uživit hromadu zbytečných lidí. O tom přeci byrokracie je.

0/0
9.2.2017 9:44

V64á83c19l56a27v 60N70o86v37o80t68n32ý 6226842586232

Tak pokud se podaří přitáhnout více lidí do autobusů, tak to budou dobře vynaložené peníze. Ale to je dost nejisté. To záleží na mnoha okolnostech.

0/0
9.2.2017 16:34

O57n57d74ř67e56j 44N66o82v12á51k 9257774299949

Aha, tak proto museli vyštípat Jančuru.

0/0
8.2.2017 17:25

J40i95ř25í 69J45o79z11a 3408893120281

Jancura nema problem s tim, aby jeho linky byly take zaintegrovany do IDS JK... mimochodem od brezna tohoto roku je mozno opet vyuzivat vsechny spoje v relaci Budejce - Krumlov...

0/0
9.2.2017 5:45

J73i28ř34í 52J14o91z68a 3188393900141

Cestující začnou opět jezdit z Českých Budějovic do Českého Krumlova a zpět ve žlutých autobusech. Končí tím půlroční spor Jihočeského kraje se společností RegioJet. Vozy navíc dvakrát denně pojedou až k Lipnu a brzy i do Třeboně. Zdroj: budejovice.idnes.cz

+1/0
9.2.2017 5:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.