- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jako občan mohu říct, že je riskantní jezdit v noci po frekventované silnici, ale když to řekne policejní mluvčí, tak je to na vyhazov. Od toho je tady policie, aby se občané dodržující zákony cítili bezpečně.
Policie je tu také kvuli prevenci, a když policajtka řekne, že by si lidé neměli nechávat v autě cennosti, tak ji také nebudete nadávat a chtít ji vyhazovat..
Tak dlouho budou řidiči zabíjet a zraňovat cyklisty, až je ze silnic úplně vytlačí. A nebo brát řidičáky i za překročení rychlosti nebo přejetí plné čáry, to by zase ze silnic dostalo ty bezohledné.
pak by měli vydávat zákaz jízdy na kole za jízdu po chodníku, po pěší zóně, za jízdu na červenou (při odbočení vpravo ji nedodržuje téměř žadný cyklista, někteří rovnou plynule přejedou na chodník). My chodci se také cítíme cyklisty ohroženi
Já jsem už přes mnoha lety opustil silniční cyklistiku, když mi pár krát šlo o hubu a koupil si horáka a teď jezdím převážně pole, lesy, louky a cyklostezky.
Už z principu vznikají kolizní situace v případě, že se na silnici pohybuje něco, co má násobně jinou rychlost, než ostatní účastníci, vždy se najde někdo, kdo bude předjíždět nevhodným způsobem a když vás něco předjíždí několikrát do minuty po celou dobu jízdy, tak pravděpodobnost, že to někomu nevýjde je obrovská.
Není to jen o nějaké nevhodnosti. Cyklista ve dne nesvítí a tak není oproti svítícím autům vidět. Pokud chybí krajnice a silnice je úzká a frekventovaná vznikají nebezpečné až kolizní situace.
Smutná ukázka silnic v ČR... jako cyklista bych zde sice v noci nejel, ale zakázané to není takže ... a o ohleduplnosti mezi řidiči (ať už jedou v čem nebo na čemkoliv ) škoda mluvit. Btw.. jsou i lidi co mají kolo jako dopravní prostředek a nevozí si zadel jen v autě a zakázat jim jízdu po silnicích I. tř ? Proč? Jsou to snad míň lidi než ty v autě?
Samozřejmě že nejsou míň lidi. Jen jsou daleko víc ohroženi, než ti v plechovkách.
Osobně nechápu například drtivě většinového řidiče kamionu, který místo toho aby za cyklistou zpomalil a předjel ho, až to bude bezpečné, riskuje jeho život, život protijedoucích a svou práci a svobodu tím, že nezpomalí, narve se mezi cyklistu a protijedoucí auto v naději, že to vyjde. Jenže ono to jednou nevyjde.
Jsem cyklista,ale na mnohe cesty bych se nepustil ani ve dne. Na druhou stranu,mel moznist jet jinak a neporusit pritim vyhlasku (napr. tim ze by jel po chodniku)
vzhledem k tomu že český mozky jezdí na silnicích 1.třídy běžně 120 rychlostí místo povolenou 90, tak je tam cyklista nevhodný
120 se jezdí i na okreskách, kde nejsou samostatné krajnice a zpravidla mají i menší šířku jízdních pruhů. To je úplně stejné hardcore jako jedničky. Pokud řidič jede kam vidí, nikoho neohrozí ani když pojede 150, technicky sice porušuje zákon ale nemusí nikoho ohrozit ani omezit. Ale když nevidí, musí zpomalit. Což se neděje.
Kdo v dnesnim provozu jezdi na kole po hlavnich tazich (ty tucne cary na mape) je u me normalni sebevrah.
Kdyz jim to nedojde jim samotnym, meli by to zakazat ti nahore, jinak to asi nepude.
cyklisti nemají podle mého názoru na silnicích prvních tříd co dělat, zakázal bych to, jako na dálnicích
Klidne,kdyz vedle udelate cyklostezku
Docela dost chaotů na jednom místě. A jako již obvykle pěkně vytrestali všechny nevinné
vinu mají všichni
Cyklista že jel v noci na frekventované silnici.
Řidička Toyoty zejména bezdůvodně pomalou jízdou.
Řidič první oktávie se nepřesvědčil, jestli bude moci manévr dokončit.
A řidič druhé oktávie že nedodržel dostatečný odstup.
pěkně bych jim pokuty napařil všem.