Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P75e65t32r 75M29o48o93s 6422875287

Zaplať Pán Bůh za ty dary. A co se týče úseku Nemanice - Ševětín: děkuji NIMBYům z řad obyvatel Hrdějovic, Hosína a Dobřejovic. Pročpak neprotestovali vaši předkové za c&k monarchie, když se přes vaše pozemečky stávající trasa stavěla? Aha - Rakušáci se s tím zřejmě příliš nemazali a Kaiser Franz Josef Bahn tehdy měla prioritu a jakákoliv akce proti ní by zřejmě tehdy byla brána jako podrývání zájmů c&k monarchie.;-)Rv[>-]

0/0
doporučit
4.4.2017 8:20

J76a38n 62J69e94m50e72l40k93a 1505560

Opět největší low cost.

0/0
doporučit
3.4.2017 10:49

L45u65k83á74š 70Š43m65a96h60e94l 2247854632284

Úsek Sudoměřice - Votice ušetří více než 5 minut. Je to expresem 18 minut nyní, zrychlení na 160 km/h bude dvojnásobkem současné rychlosti, navíc dojde i ke zkrácení tratě o téměř 3 km. Výsledek vidím jízdní dobu na 9-10 minut, tedy zkrácení o 8-9 minut.

+4/0
doporučit
31.3.2017 16:03

V16l35a36s86t85i87m45i94l 42K68o22c33u22r89e37k 4786893170884

Bude to jeden z velmi obtížných a důležitých úseků, jeho vizualizaci si můžete prohlédnout na youtube. Jedná se o stavbu Středočeskou pahorkatinou, v úplně nové stopě, s tunely, novými malými stanicemi, a myslím, že na každý km připadá jeden most či estakáda, viz youtube.

0/0
doporučit
31.3.2017 20:07

L59u40d98ě47k 11Š57i15š38á44k 3377328619524

No alespoň něco. Ale tĕch 160 je dneska ukrutně málo. To už se měly ty koridory přestavět rovnou na 350 km/h.

+1/−2
doporučit
31.3.2017 10:07

T98o50m87á25š 46C52h18v62a20s50t33e25k 4623476300743

to je u nás nereálný. každopádně, třeba railjet nebo pendolino můžou jet až 230, tak nechápu, proč se to nestaví aspoň na 200 km/h. to by snad takový problém nebyl.

+3/0
doporučit
31.3.2017 10:17
Foto

P69a81v14e16l 95J13o87s17e86f 35M38ö79r59t10l 9669191162697

Víc než 160 raději ne, co kdyby v budoucnu nám EU "nařídila", abychom do Prahy a zpět jezdili pomaleji. To bychom museli "implementovat" naše drážní předpisy a zase by byla ve sněmovně mela.[>-]

0/0
doporučit
1.4.2017 6:29

R34a71d11e22k 41J46a98n36a48t89a 9745326484202

350 km/h není nereálných. Je to celkem normální rychlost pro osovbní VRT v současnosti projektované v Evropě i ve světě.

Tzv. koridory se ovšem na tuto rychlost nepředělávaly, jednoduše proto, že to nejde, a hlavní účel byl ty polorozpadlé tratě opravit do normového stavu za účelem dosáhnout evropské kompatibility pro nákladní dopravu. Novostavba je taky o něco dražší, zatímco oprava koridorů byla řádově za 100-150 mil.Kč/km, novostavba je tak za 500-800 mil.Kč/km.

Jinak stavět tratě, podle toho, co zrovna má nějaký dopravce za vozidla, je nesmysl. Životnost tratě je řádově 100 let, vozidla řádově 30 let. Když navíc, uvážíte, že trať se staví nejmíň 10 let, tak ja jasné, že po narpsotou většinu životnosit tam budou jezdit vozidla, ktará ještě nebyla vyrobena.

0/0
doporučit
5.4.2017 23:05

V83l62a74d55i27m55í55r 94K61r80y37c21h24t37á12l20e82k 4232189917222

160 km/h na trať regionálního významu je tak akorát. Mohlo by být tedy 200 km/h.

Ale myslet si, že mezi Táborem a Budějovicemi bude jezdit ICE 350 km/h, tak to nesvědčí o přílišné inteligenci autora příspěvku.

+2/0
doporučit
31.3.2017 10:46

V57l73a56s49t67i17m69i63l 97K41o63c86u27r95e96k 4346213910604

Nejedná se o trať do Tábora nebo do Českých Budějovic, ale o IV. mezinárodní koridor z Berlína přes Prahu do Lince, který je důležitou železniční kžížovatkou např. pro cestu do Innsbrucku a dále do Itálie, ale také do Švýcarska. EUEU

+1/−1
doporučit
31.3.2017 20:03

V23l38a20d29i83m30í32r 70K33r38y17c60h24t55á97l35e87k 4282159597472

No, co k tomu. Ano, formálně je to mezinárodní koridor. ;-D Ale do Itálie se dostanete rychleji přes Mnichov nebo Vídeň. A tak to bude takových 100 let.

+2/0
doporučit
31.3.2017 21:21

V85l41a63s48t72i34m95i41l 15K84o70c31u56r77e83k 4476543720284

Tak to chápu, ono také Mnichov je atraktivnější zastávka než České Budějovice a Linz. Jak píšete, mohlo být těch 200. Souhlasím.

0/0
doporučit
1.4.2017 19:57

R45a46d45e34k 90J79a49n40a29t69a 9195166164412

Ale no tak. Je to trasa pouze na Linec, max. Salzburg. Dál jsou totiž Alpy!

A jistě víte, že Rakušané je překonávají za pomocí Brenner basis tunnelu a Semmering Basis tunelu. Obě tyto rychlé a kapacitní stavby budou dokončené dříve, než kterákoliv VRT u nás. Kdežto na tratách, které navazují na Linec, tj. Salzburg-Spittal a Linec-Setlzthal, se Rakoušané nic takové nechystají, budou to stále pomalé jendokolejka.

Takže do té Verony, Innsbrucku a Švýcarska bude lepší cesta přes Mnichov do Villachu, Udine, Slovinska zase přes Vídeň.

0/0
doporučit
5.4.2017 23:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.