Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

M94i24l71a83n 40C50h78a66l93u59p47a 7114546887403

Samotná komunikace by se měla vejít do 20 miliónů. Bylo by vhodné, aby součástí článku byl stručný popis co vše dalšího je zahrnuto do stavby. Takto nahodit do textu 2 čísla bez širších souvislosti může nahrávat dojmu, že se jedná o předraženou stavbu. Což určitě není.

0/0
doporučit
15.4.2017 11:15

M61i92l62a67n 82W62e39l14s15e27r 5802408838731

Takze hlavni stavba ( obycejna silnice) ma hodnotu asi 20 mega. A ty doprovodne stavby stoji 80mega.....Tady opravdu neco smrdi.

0/0
doporučit
16.4.2017 15:01

M62i40l79a54n 32C38h80a62l94u80p57a 7614456347473

Nekvalitní novinářská práce. Těch 80 miliónů musí být ještě někde vidět. Opravy okolních komunikací, zatrolejování, chodníky, cyklostezky, přeložky sítí, mosty, protihlukovky... Jestli si myslíte, že si investor s dodavatelem a dozorem rozdělí 80% ceny stavby, tak jste mimo. Bohužel takto masírují lidi média. Tok peněz je na státních stavbách docela hlídaný a tak většinou ti, co na stavbě opravdu makají, vyjdou jakžtakž a odklonit se kdesi nahoře podaří jen malý zlomek. Ale i to může být dobrá sumička.

0/0
doporučit
16.4.2017 22:25

J94a69n 22M95a35c97h 6476835686927

On to bude stavět Metrostav jen o sobotách a nedělích? Za tu dobu by to postavili Číňané šestiproudé, vyhřívané a ještě se stříškou. Co jim bude trvat 400 dní? Tak to mi tedy hlava nebere. To už by to snad svépomocí trvalo kratší dobu. Rv

+1/−1
doporučit
12.4.2017 22:35

M36i90l19a53n 12C98h66a14l13u63p78a 7924786267173

Vemte lopatu a můžete vyrazit. Ukažte nám to.

0/−1
doporučit
15.4.2017 11:17

J77a65n 21M14a15c47h 6376915196447

Proč zrovna já? Si vygůglujte stavby ve světě a uvidíte ten časový rozdíl. A proč jsem psal svépomocí? Protože si pamatuji stavby kulturních domů, obchodů, školek atd co si stavěli lidi sami. Trvalo to sice déle, ale ne zas tak, jako dnes. Lidí je na stavbě jak mravenců, ale dělá jich jen hrstka. Zbytek je to samý manager. Proto ta drahota a ty dlouhé termíny. 28 let po převratu a jsme ve větších srač...ch, než před tím. A to je hodně smutné.

0/0
doporučit
20.4.2017 10:04

J14i83ř15í 84M36a77t71l86a27s 7417287377593

Kde to žijeme? Kde je nějaký veřejný zájem? "Z dřívějšího průzkumu MF DNES vyplynulo, že pro její stavbu byla drtivá většina dotazovaných obyvatel Máje. Několik lidí však proti ní dlouhodobě protestuje." Pár "blbečků" blokuje stavbu důležité silnice. Ještě, že to vede přes pozemky, které má město a nemusí se ještě řešit výkupy.

+1/0
doporučit
12.4.2017 20:46

M95i23l53a57n 81W54e53l26s53e15r 5282688858421

700metru za 100 milionu Kc?

0/0
doporučit
12.4.2017 15:41

P77e30t64r 44N81o73v48á27k 8936808773340

A doba stavby přes rok?

0/0
doporučit
12.4.2017 19:00

M91i91l74a46n 96W79e27l69s97e60r 5572658818471

Pridam trochu matematiky. I kdyz je to celkove nesmyslny vypocet, pripada mi to vtipne. Pokud stavba stoji 100mega, je dlouha 700 metru a bude trvat 400dni tak vysledek je: Kazdy den postavi 1,75metru silnice. A kazdy den stoji 250 tisic korun.

0/0
doporučit
12.4.2017 19:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.