- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
1. Veřejnosti by měla být předložena vizualizace projektu. Je papodivné, že tak velká budova má být opravena jen za 200 mil, Kč. Aby to nebyla další blamáž.
2. Parkování nechť si zajistí SŽDC na svých pozemcích, to přeci patří k sobě: budova a její parkování. Už z toho je zřejmé, že je v tom jako obvykle CHAOS. Dosavdní úprava nádraží (nástupiště) nebyla dostatečná, chybí eskalátory, nástupiště měla být řešena úplně jinak. Ale proč se rozčilovat, když lidem, kteří jsou za to odpovědní, je vlastně všechno jedno.
Támhle na té stráni, šnélcuk uhání.... ale kampak? České dráhy chrněly a chrněly a teď po létech nekonání jakési italské firmy to honí. Leč minutu po 12.00
No, radní omezili dopravu okolo nádraží, zrušili možnosti parkování, nabouchali několik přechodů pro chodce vzádlené od sebe pár metrů ....
Začíná být pomalu zbytečné to nádraží opravovat .... když se k němu (pomalu) nedá dostat jinak, než pěšky ...
Zrušeno bylo pár parkovacích míst ve prospěch MHD. Musíte se naučit chodit pěšky, to není nic obtížného, i když asi nejste zvyklý, a nebojezdit MHD, které má ve mětě velmi dobrou úroveň. I chodci jsou součástí města, takže přechody tm patří.
Pan Carda by měl být potichu, chodník patřící městu na proti nádraží je několik let vyspraven recykláží jak nějaká polní cesta