- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Politici Jihočeského kraje měli vždy jen jedno téma - D3, IV. koridor. U D3 nejsou vykoupené pozemky, a nesmyslně drahé tunely na IV. koridoru nebudou zřejmě realizovány.
Měli mít ještě jedno téma, a to společně s ostatními kraji prosadit zjednodušení legislativy a dotáhnout tento požadavek do konce. Jeda věc je přání, a druhá věc je schopnost dosažení konkrétních výsledků v situaci, kdy je to velmi obtížné.
Tyo, letos se bude otevírat nových 5km dálnice? To je spoustu nových km dálnice...Timhle tempem se dálnice neskonči ani v roce 2050...
Pak ať se nikdo nediví státnímu 'přebytku'. Jednoduše neumí ani investovat.
Důvodem je chyba stavebníhoúřadu v Kaplici, který se dostatečně nevypořádal s připomínkami.
A dělá tam ten pracovník co to zazdil ještě?
Samozrejme. A uz se tesi na delsi dovolenou a vyssi plat, ktery mu CSSD slibila.Je super motivovat statni (mestske) zamestnance.
Za zbytečnou smrt lidí při takových dopravních nehodách mohou politici svou neschopností dostavět kvalitní dálniční síť. A to máme už 27 let po převratu.
Politici vždycky říkají něco, co nejsou sto splnit. Jinak by je totiž nikdo nevolil. A že si přihřál polívčičku zástupce hnutí Důha, to chápu. On musí, aby se o hnutí vědělo.
V normálních zemích se staví dálnice postupně od hlavního (největšího) města, kde je nejhustší provoz. Ne tak v našem kocourkově. Ani dálnice Praha–Vary nezačínala od Prahy.
Ten někdo, kdo pochybyl, by to měl zaplatit ..
:D:D:D do deseti let od Prahy po Rakousko, přičemž trasa přes střední Čechy je dodnes ve hvězdách...
Kdy už začnou u nás dopravní infrastrukturu řešit odborníci a inženýři místo ne/všeho - schopných úředníků