Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

L81u46k39á51š 73C69v68r44č40e74k 1566284567

Jednou jsem jel do Turecka autobusem a podruhé už bych to nechtěl zažít. Co musí cestou vytrpět na korbě kamionu chudáci zvířata si radši ani nechci představovat. Nevidím jediný důvod, proč by si nemohli jihočeské hovězí koupit už poražené a naporcované.

+43/0
doporučit
9.6.2017 14:44

P73e24t80r 49T66y77č58k58a 6935392509102

A tohle EU nevadí - emise, týrání zvířat.

+29/−1
doporučit
9.6.2017 16:09

M74a68r25t67i27n 56S81k59á19l72a 2828351394745

Hnus...

+28/−1
doporučit
9.6.2017 15:43

Š85á65r77k58a 22S42t15a45ň86k38o41v58á 9243835809229

Když jde o peníze tak prodejce vůbec nezajímá, že ty zvířata týrají cestou! Hlavně získat co nejvíc peněz! Pro prachy všechno!

+20/0
doporučit
9.6.2017 16:31

V87l16a88d50i98m11í52r 75P23o28l74á68k 9477108413547

Takže každý býček má pomalu s sebou rodokmen a k nám se dováží maso se salmonelou z Brazílie. Kam ten svět spěje. Opravdu jsme taková žumpa Evropy?

+25/−3
doporučit
9.6.2017 15:41

V20á91c90l92a80v 44V26a18n94ě38k 2803863358671

Posílat živý skot přes půl kontinentu nacpaný v náklaďáku kde je posledním aspektem stav zvířete je záležitost, která by měla být trestná a nikoliv oslavována jako výhra zemědělství.

V celé Evropě se tyhle převozy razantně omezují, ale u nás je to pochopitelně - in.

Co je špatného dokrmit skot u nás, porazit ho a poté ho poslat náklaďákem s řízenou teplotou do Turecka.

Hovězímu to nevadí, - dobré hovězí stejně musí zrát několik týdnů pověšené na háku v podobném prostředí.

Převoz živých zvířat na takovéhle vzdálenosti je zvrácenost.

+15/0
doporučit
9.6.2017 23:58

J41i97n77d95ř83i75c46h 87Š75k83o22p11e45k 4935671450975

Přeprava živých zvířat by měla být silně omezena, určitě mimo zákon postavit vývoz zvířat na dokrmení či dokonce porážku.

Jakoukoli přepravu tak zpřísnit, že by se vyplatila víceméně jen na nejbližší jatka či u cenných chovných kusů

+14/−1
doporučit
9.6.2017 17:06

D85a96v86i47d 32C91h87m41e53l88í80č55e70k 3309659504544

Zvirata, ktera jsou chovana na kseft trpi to je fakt. To, ze je jeste pravazi tisice kilometru a prodaji je na halal porazku je neuveritelne svinstvo. Co co dela Dienbier, Sabatova, neziskovky.... ?

+13/−1
doporučit
9.6.2017 17:27

V85l76a89d50i26m64í18r 31P25o17l79á78k 9987328493587

Oni si jej chtějí porazit sami - halal. Není nad byznys. Za kolik ho musí prodat, že se Turkům vyplatí i doprava. Možná za tu jejich cenu by se to u nás prodávalo lépe. Apropo, toho hovězího v našich obchodech není moc vidět.

+12/−1
doporučit
9.6.2017 15:38

M39a93r88t48i29n 19V16í89t64e40k 3859651416

Největší hnus na tom je, že v tom Turecku je podříznou po muslimsku hallal. Tedy bez omráčení jim tamější úchylové proříznou krk, nechají je 10 minut ve stresu mlátit sebou v nějaké garáži přivázané řetězem za nohu a u toho jim recitují verše z koránu.

To by se mělo zakázat. Vyvézt zmražené maso odsud. Jenže to muslimové nepapají, když u toho není násilí a masakr.

+7/−1
doporučit
9.6.2017 19:50

E14l63i56š60k89a 18S90v54o57b69o42d77o25v16á 6831172611540

Zákaz transportu živých zvířat, obnovit a vystavět nová jateční zařízení a vyvážet hotové produkty...

+7/−1
doporučit
9.6.2017 18:03

P66a40v96e40l 36J76e12ř34á76b70e10k 7841842774517

Nevím proč zde omdléváte, že se vozí od nás živá zvířata do Turecka, kde si je sami porazí, a neomleváte, že se z Polska vozí opět živá zvířata do Itálie, z Británie do Francie apod., kde žádný halal není tradicí.

Kdo si zde vzpomene, kolik je to let, kdy mnoho ovcí zemřelo žízní při převozu z Británie do Francie?

Jak je to dlouho, co se řešily polámané končetiny koní, při převozu z Polska na jih Evropy?

Podívejte se na dokumenty o řidičích třeba z Austrálie, kde jatečný skot se přepravuje v obrovských kamionech tisíce kilometrů, jinde se zas převáží několik dní na dobytčích lodích atd.

Kdysi se z jižní Moravy vozil skot a prasata na jatka do Prahy - Písnice. A nebo z jižních Čech apod. Zvířata vystresovaná, z kamiónu rovnou na porážku. Výsledkem nekvalitní maso, protože stresem dochází k horší kvalitě masa.

Když tehdejší Českoslovenští moci páni jeli "na výlet" myslím do Zambezi, byli překvapeni kvalitou uzenin. A nakonec zjistili, že masokombinát vlastní český veterinář, který před vlastní porážkou nechává dopravená zvířata několik dní "odpočinout", aby se stresové hormony usadily a zvíře na vlastní porážku šlo poměrně klidné.

Takže - mě osobně celkově vadí přeprava živých zvířat tisíce kilometrů, a je jedno, kde. Mimo jiné - převáží se tak i mnoho nevyužitelné hmoty, jako jsou střeva a další nezpracovatelné části zvířat

Převážet by se mělo již jen čisté maso, ale zřejmě problém je, že musí být zmrazené, a to může ovlivnit kvalitu.

+3/0
doporučit
10.6.2017 0:19

V89l21a52d33i28m18í23r 58K13r81á33l 4563696140122

mladí býčci turkům, staré krávy z rajchu a Polska Čechům a to je ten důvod proč se hovězina málo papá

+3/−1
doporučit
9.6.2017 21:13
Foto

D31a81v13i84d 28F35r44a73n37e78k 6583643400308

Neuvěřitelná sprosťárna, prachy a nic jinýho. Trpící zvířata, smradlavý náklaďáky...Paralela mezi koncentráky a velkochovy je zřejmá. Go vegan, jiná cesta beztak není.

+6/−8
doporučit
9.6.2017 18:23

A54g71á83t63a 36K35i94š40o83v42á 7453520804929

Já už vážně nestačím zírat. Předevčírem se tady strhla obrovská diskuse o zákazu kožešinových farem, kde většina diskutujících byla proti jakémukoli "diktování" od "ekoteroristů". Ale převoz živých zvířat a jejich utrpení po cestě byste zakazovali hned? A to, že ty zvířata trpí u nás taky, než jdou pod kudlu, to je v pořádku? Pokrytectví level milion.

+1/−7
doporučit
9.6.2017 18:24

M58a12r29t42i30n73a 48L28e81v10á 6596268549

Zak Unie má hranice,kde se dlouho čeká, já myslela, že žádné hranice nemá. Kolik dostanou od Turků, že se jim to vyplatí?

0/−1
doporučit
9.6.2017 16:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.