Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

M16i57c53h96a80l 26K24l32a17c34á35k 1610832605

Je škoda, že se toto " ožehavé " téma nevytáhlo na přetřes minulý týden, když byl ve Vimperku na objížďce JČK unser Präsident - Hr. Milouš Eman. Určitě by nějakým "neotřelým bonparem" poznamenal: že silnic na území NP Šumava netřeba a zda nebylo by racionálnější vykopat nové plavební kanály a navzdory suchým létům s nízkým stavem vody v krajině po nich začít plavit do Bavorska a Rakouska dříví po vodě. Čínští investoři to zajisté rádi zafinancují a místní lidem se naskytnou nové pracovní příležitosti ;-D

A jestli ne, tak jsme se zmýlili ( jako v 80. letech s melioracemi) Rv

+1/0
doporučit
20.6.2017 1:23

V82l80a39d22i44m60í88r 67K41r10á67l 4183476680372

Problém je že se v lese naloží kamion až po "střechu" a pak se u rakouských hranic klády přendaj na dva aby nebyli přetížený. Chtělo by to semtam ty střelce zvážit a silnice budou OK

0/0
doporučit
19.6.2017 16:21

M32i18l98a27n 52L76i46n68h47a87r29t 8904686387396

Nějak nám nejdou čárky v souvětích a ani " nebyli " není úplně správně...;-)Máte na procvičování celé prázdniny, než půjdete na střední školu... Tak s tím koukejte něco udělati!:-/

0/0
doporučit
19.6.2017 20:53

M30i71r38o57s81l50a92v 48T11r59e82s74t56i85k 4878435563861

A což takhle k věci? Nemá snad pan Linhart pravdu?

0/0
doporučit
20.6.2017 10:16

V10e97r34o17n19i17k23a 24M42a51r91t53í91n59k37o20v38á 1383593640

Nevím proč to nevozí po dálnici a nebo železnicí :-)

0/0
doporučit
19.6.2017 16:12

M27i43c82h16a49l 44K76l29a60c79á14k 1410422895

Ten článek má být o tom, že nákladní soupravy ničí místní komunikace = obecní asfaltky, povrch okrsek a hlavního tahu 1/4 opečovává SÚSJK.

V tomto šumavském cípu naštěstí žádná dálnice nevede a snad ani nikdy nepovede !!!!

Úsek železniční trati Stožec - Haidmühle, po které se ještě před válkou do Reichu kulatina přepravovala ( v podstatě až do Pasova) byl díky železné oponě definitivně uzavřen. Bavoráci v 50. letech trať na svém území od hranic zrušili úplně (zmizela navždy z krajiny) a těžko jí i třeba s podporou EU budou znovu obnovovat = mají naprosto jiné starosti s jistými "Besuchery".....

A poněvadž v komerčních časech jsou peníze až na prvním místě, využívají povětšinou němečtí a rakouští dopravci liknavosti našich kontrolních úřadů a tahají Pošumavím z 75% přeložené klanicové soupravy. Na nějaké deponii před čárou ( u Strážnýho např. u osady Řasnice = früher Pumperle) část kulatiny odloží a pak se pro ní vrátí nebo jí sveze jiný kamion. Vjet přetíženi na jejich komunikace si nelajznou.

Takže hlavní problém je, že z českého lesa táhne náklaďák 50-60.ti tunovou fůru a na to místní komunikace rozhodně nejsou konstruované a stavěné !

0/0
doporučit
20.6.2017 1:20

M69i14c31h21a64l 24U43k49r98o11p93e19c 9980544647281

Park má výsadní práva zasahovat do chodu a majetku obcí. Park nemá právo odškodňovat obce za své zásahy. Další důkaz o Bláhovém, duhovém zákoně o N.P.

0/0
doporučit
19.6.2017 15:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.