Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

M85i38c77h38a40l 98K34l80a35c63á16k 1770412645

Je škoda, že se toto " ožehavé " téma nevytáhlo na přetřes minulý týden, když byl ve Vimperku na objížďce JČK unser Präsident - Hr. Milouš Eman. Určitě by nějakým "neotřelým bonparem" poznamenal: že silnic na území NP Šumava netřeba a zda nebylo by racionálnější vykopat nové plavební kanály a navzdory suchým létům s nízkým stavem vody v krajině po nich začít plavit do Bavorska a Rakouska dříví po vodě. Čínští investoři to zajisté rádi zafinancují a místní lidem se naskytnou nové pracovní příležitosti ;-D

A jestli ne, tak jsme se zmýlili ( jako v 80. letech s melioracemi) Rv

0/0
doporučit
20.6.2017 1:23

V12l48a85d64i83m33í92r 33K52r39á25l 4583526880972

Problém je že se v lese naloží kamion až po "střechu" a pak se u rakouských hranic klády přendaj na dva aby nebyli přetížený. Chtělo by to semtam ty střelce zvážit a silnice budou OK

0/0
doporučit
19.6.2017 16:21

M13i30l38a23n 88L18i87n55h57a56r21t 8224206807506

Nějak nám nejdou čárky v souvětích a ani " nebyli " není úplně správně...;-)Máte na procvičování celé prázdniny, než půjdete na střední školu... Tak s tím koukejte něco udělati!:-/

0/0
doporučit
19.6.2017 20:53

M84i52r98o53s13l57a53v 74T86r80e21s62t85i48k 4228805553451

A což takhle k věci? Nemá snad pan Linhart pravdu?

0/0
doporučit
20.6.2017 10:16

V81e31r43o76n63i51k55a 23M92a37r18t71í21n82k52o11v54á 1723593980

Nevím proč to nevozí po dálnici a nebo železnicí :-)

0/0
doporučit
19.6.2017 16:12

M84i50c58h54a51l 42K76l55a12c16á45k 1750642765

Ten článek má být o tom, že nákladní soupravy ničí místní komunikace = obecní asfaltky, povrch okrsek a hlavního tahu 1/4 opečovává SÚSJK.

V tomto šumavském cípu naštěstí žádná dálnice nevede a snad ani nikdy nepovede !!!!

Úsek železniční trati Stožec - Haidmühle, po které se ještě před válkou do Reichu kulatina přepravovala ( v podstatě až do Pasova) byl díky železné oponě definitivně uzavřen. Bavoráci v 50. letech trať na svém území od hranic zrušili úplně (zmizela navždy z krajiny) a těžko jí i třeba s podporou EU budou znovu obnovovat = mají naprosto jiné starosti s jistými "Besuchery".....

A poněvadž v komerčních časech jsou peníze až na prvním místě, využívají povětšinou němečtí a rakouští dopravci liknavosti našich kontrolních úřadů a tahají Pošumavím z 75% přeložené klanicové soupravy. Na nějaké deponii před čárou ( u Strážnýho např. u osady Řasnice = früher Pumperle) část kulatiny odloží a pak se pro ní vrátí nebo jí sveze jiný kamion. Vjet přetíženi na jejich komunikace si nelajznou.

Takže hlavní problém je, že z českého lesa táhne náklaďák 50-60.ti tunovou fůru a na to místní komunikace rozhodně nejsou konstruované a stavěné !

0/0
doporučit
20.6.2017 1:20

M37i58c16h17a87l 56U96k89r63o25p65e24c 9680384207831

Park má výsadní práva zasahovat do chodu a majetku obcí. Park nemá právo odškodňovat obce za své zásahy. Další důkaz o Bláhovém, duhovém zákoně o N.P.

0/0
doporučit
19.6.2017 15:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.