- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak je potřebné vytvářet pěší zóny. Zásobování v pěších zónách městské památkové rezervace bude prováděno výhradně v brzských ranních hodinách, a to ne tak ,že ka kažé hodspodě a baru pojede auto, ale obstará to několik elektroaut speciálně k tomu určených, kde budou napaketovány všechny potřeby daného podniku v jednom igelitu, který si okamžitě odtáhnou do zázemí. Takže sautem se tam nepotkáte.
Tp, co je v článku napsané, jakože se to budeme regulovat atd. to je akorát chos a nepochopení pěší zóny.
K dotazu paní, která poukazuje na to, že oddělení chodníku obrubníkem v pěší či zklidnění zóně je nesprávné. Opak je pravdou, právě vyškové zarovnání bez obrubníků vytváři plnohodnotnou silnici pro provoz aut, jejichž řidiči nerespektují
žádné omezující dopravní značení. Pro Kněžskou v části, kde probíhá zasobování Zvonu je naopak ideální šířka vozovky přesně na cm vyměřena pro středně velké nákladní zásobovasí auto a nic více. Chodník je i historickým prvkem a je nutné jej zachovat a pořádně vysoké obrubníky.
no jsem zvědavej, jak se v kněžskej budou vyhýbat dvě aauta v protisměru
Krajinská jim ukázala, že "zklidnit" to prostě nepůjde... ale oni řekli trvají na dalším "zklidnování" .. Doba je prostě taková, že kam nedojedu autem, tam nejdu.. Pak se diví, že vybetonovaný/vykostkovany město je prázdný, a Gecko na konci města praská ve švech.. A tiché zdražení parkování v domu naproti zimáku je asi taky pokus o zklidnění (parkování)..
" kam nedojedu autem, tam nejdu" To je váš problém, historické město s turistickým ruchem má zcela přirozeně pěší zóny, a do budoucna jich bude více.
Ano "dnes je doba taková" krajně buranská, že nejsme schopni bez auta ujít 50 m, ale město je nadčasový fenomén a změnií se to, a že se to mění, je vidět
v jiných zahraničních městech.
Nevím proč do toho pletete Géčko, to je úplně o něčem jiném.