Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J57o84s72e55f 50P30o39l48í31v44k11a 1982767576309

A co kdyby v první fázi začali radní jezdit na kole sami? Když před lety uzavřeli pro cyklisty Panskou a Mlýnskou, tak jsem měl dlouhou komunikaci s "cyklistkou" Popelovou, proč alespoň Mlýnská pro cyklisty nezůstala. Napřed mi napsala asi 5 naprosto zcestných mailů svědčících o tom, že se tam těch pár set metrů z radnice nevypravila, aby viděla situaci na místě. A nakonec to uzavřela, že ani Panská ani Mlýnská ulice nemají parametry pro jízdu cyklistů. A to v tu dobu byla Popelová na radnici výjimkou, co občas na kole i jela.

+1/0
doporučit
25.7.2017 17:36

J94a88r42m37i27l25a 92P29í38c70h97o83v79á 5402607454563

Jezdila jsem na kole do práce přes 20 let, nejdřív 10 km tam + 10 km zpátky + nějaký ten nákup nebo cyklovýlet, potom 4+ 4 km. Za každého počasí, když nebyl sníh, tak i v zimě. Problem není v ježdění, ale v nekvalitních náhradních dílech pro kolo, hlavně součásti brzd, pneumatiky a řetězy. Řetěz měl vydržet cca 2.000 km, když ale vydržel 200 km, bylo třeba ho vyměnit, byl vytahaný a oddělal pětikolečko, což byl náklad navíc. Jeden čas jsem si dala práci a víc než rok počítala náklady. Ježdění na kole mne vyšlo stejně, jako ježdění autobusem. Kolo mělo jedinou výhodu: jelo, kdy jsem potřebovala, bez čekání na autobus. Takže jsem v závěru pověsila kolo na hřebík a jezdila autobusem.

Jízda městem na kole je mimo jiné těžký adrenalin, kam se hrabe bungee jumping. Když jedete na kole rovně, ae vedle vás je odbočovací pruh doprava, rázem jedete uprostřed silnice a jako cyklista jste velmi zranitelní, stačí malé zaváhání a jste pod nějakým autem. A což teprve křižovatky! Když odbočujete na rušné křižovatce doleva a napravo máte kloubový autobus, nalevo náklaďák a vy máte prostor jen pro ta řidítka, to je panečku terno, to jste rád, že jste projel ve zdraví. Jo, jezdit na kole do práce není rekreační jízda někde na polní cestě, obvykle jezdíte docela ve špičce. Pak taky nemáte kolo kam dát, aby vám ho někdo neukradnul. Byla jsem z toho tak vyšťavená, že jsem nakonec po 20 letech celé slavné cyklistiky skončila u ježdění autobusem. Takže kolo již nikdy více!!

+1/0
doporučit
25.7.2017 17:19

P74a22v17e36l 32Ř32a75p77e17k 7642826779485

Nožičky lidem narostly k tomu, aby chodily, nikoli šlapaly na spojku a plyn. Bohužel masový automobilismus zdevastoval prostředí kolem nás natolik, že z procházky městem se stává jedna velká hrůza plná neskutečného kraválu, ostřikování blátem, smradu, nebezpečí, čekání, obcházení a překážení. Masový automobilismus tak do sebe jako černá díra chytá další a další lidi, kteří by normálně šli pěšky nebo jeli na kole, jenže to nejde, prostor ulic určený k chůzi je jedno velké peklo, což si neuvědomuje nikdo z těch, kteří se od počátku zavírají do svých popelnic, kde postupně degenerují a odlučují se od reality.

Je třeba učinit rázná rozhodnutí a zásadně omezit automobilismus ve městě ve prospěch pěších, cyklistů a MHD. Parkovací místa zprivatizovat a z eráru už žádná nestavět.

+2/−6
doporučit
25.7.2017 17:22

M94i23l46a19n 98B81u13r45i54a57n 4397692792361

Tak nám ty plány pěkně osvětlili, řekl bych, že už asi po desáté. Udělá se nějaký ten průzkum za peníze daňových poplatníků a odloží se do šanonu. A zase napřesrok se udělá nový a tak pořád dokola. Ještě že alespoň v semaforech se daří plnit plán. Jinak celé divadlo má jeden smysl - rozdělovat veřejnost, V tomto případě na chodce a motoristy. A jak vidno, daří se jim.

+1/−1
doporučit
26.7.2017 7:04

P22e59t41r 64B51á13č49a 8625306815185

Jo jasne, tak si tam sednete laskave sami a dejte pokoj. 8-o

+1/−1
doporučit
25.7.2017 18:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.