Diskuze

Jihočeská města zatím stará auta nevytlačují, zkoušejí elektromobily

Zavádět ve městech ekologické a nízkoemisní zóny, které omezí vjezd aut do center, je trend. V Jihočeském kraji však radnice spíše jen zkoušejí elektromobily, na víc prozatím není prostor.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"V Táboře častěji čistí silnice" - ono jim také nic jiného nezbývá, když celé město vybetonovali. U Zemědělky bývaly krásné květinové záhony a dneska je tam jen hladká betonová plocha. Sice je tam osazeno několik stromů, ale mezi nimi je dlažba.

2 0
možnosti

Souhlasím, obecně platí, že větší plochy se zatravňují a menší plochy se pokryjí dlažbou, s výjimkou některých historických prostor města, kde dlažba vhodně doplňuje historickou atmosféru.

Místo, o kterém píšete, je stvořeno pro zatravnění a květinovou výzdobu.

Lidé, kteří takové věci řeší, čsto nemají potřebné znalosti a estetický rozhled.

0 0
možnosti

"V Táboře častěji čistí silnice" - přesně to by bylo mimořádně potřebné v Českých Budjovicích, kde je obrovská prašnost, a navíc se zde kácejí stromy ve velkém, množství a často bez povolení. To znamená město má stále rizikovější zdravotní podmínky pro své obyvytele. Polétavý prach je velmi nebezpečný.

Prašnost se zvyšuje i tím, že na mnoha plochách, na kterých by měly být pečlivě upraveny trávníky, je v podstatě jen nepořádek a to i v centru města.

Prašnost ovšem zvyšue i stavba IGY II, Budvaru, a mnoha jiných staveb.

Z uvedeých staveb v Č. Budějovicích, které jsou uvedeny v článku, má konkrétní budoucnost pouze obchvat D3. Jižní tangenta je odložena (viz článek stejného autora na iDNES), severní spojku posunuje ŘSD jako neprioritní stále do budoucnosti.... kdoví možná do ztracena ???? - nehci to přivolávat. A skutečně moderní dopravu více podpoří až severní tengenta k D3, ta ovšem ještě vůbec není ani v dlouhodobém výhledu ŘSD.

Pokud jsou v příspěvku nějaké chyby, prosím opravte.

0 0
možnosti

U nás v Českých Budějovicích se podporuje elektromobilita tak, že (pomalá) nabíječka EONu pro elektromobily z Mercury centra zmizela. Také máme jedno vyhrazené parkovací místo na náměstí. Ale bez nabíječky. V každém podobně velkém městě je alespoň jedna rychlonabíječka samozřejmostí, jen u nás nemáme stále nic. Jen pár soukromníků tu udělalo pro elektromobilitu co bylo v jejich silách. Díky aspoň jim. Když už se léta neangažuje energetická společnost, mohlo by aspoň město. Elektromobilů už je tu vcelku dost.

1 0
možnosti