Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Hokejisty k postupu nedohnaly ani rudé ochozy. Extraliga pro ně končí

  9:53aktualizováno  9:53
Českobudějovická Budvar aréna zažila v neděli rudé peklo. Drtivá většina fanoušků domácích hokejistů přišla na šesté čtvrtfinále alespoň částečně oblečena v červené barvě. Chtěli tím podpořit hráče Mountfieldu, kterým šlo o všechno - pouze výhra je mohla zachránit od vyřazení v sérii s Vítkovicemi. Nakonec ale soupeři podlehli 2:0.

Hokejisté Českých Budějovic se po prohraném zápase s Vítkovicemi loučí s fanoušky. | foto: Ladislav Němec, MAFRA

"Přišli jsme fandit! Možná to bude poslední zápas sezony, ale to my nedopustíme," hecoval své kamarády před utkáním jeden z fanoušků. Oblečen byl předpisově - kromě červeného dresu měl i červenou čapku a červené boty.

V úvodních dvou domácích utkáních play-off proti Vítkovicím vyzval klub fanoušky k vytvoření bílého pekla. Mezi lidmi se však příliš neuchytilo. Také proto za nedělním červeným peklem stál fanklub. "My jsme tentokrát akci neorganizovali. Jen jsme vyjádřili podporu," vysvětlil mluvčí Mountfieldu Antonín Vansa.

"Podle členů fanklubu je pro lidi jednodušší sehnat červené oblečení," dodal. Vstupenky na nedělní klíčové utkání se prodávaly již od sobotního poledne. Cena lístků byla stejná jako na první dva zápasy čtvrtfinálové série - na stání za 250 korun, místa k sezení od 300 do 350. Děti přitom neměly žádnou slevu.

"Je to nehorázné, aby platily děti. Koupila jsem čtyři vstupenky - dvě pro děti, jejich dědečka a pro manžela. To znamená 1200 korun. Máme to místo divadla," zlobila se ve frontě Kateřina Monteleone z Budějovic.

Budějovická aréna byla v letošní sezoně vyprodaná dvakrát

Pro srovnání: ve Vítkovicích platili diváci 150 korun a děti měly vstup zdarma. Na ostatních stadionech týmů, které jsou v play-off, mají alespoň děti, studenti a důchodci slevy. Podle mluvčího Vansy není vstupné předražené. "Nemyslíme si, že by cena byla přemrštěná. Určili jsme ji tak, abychom zvýhodnili permanentkáře, kteří si koupili vstup na celou sezonu," argumentoval.

Podle něj nebylo možné ponechat bezplatný vstup pro děti do 130 centimetrů, jako tomu bylo v základní části. "U utkání, kde očekáváme vyprodáno, není vstupné pro děti zdarma. Kvůli nim sedají lidé na schodech, za což nám nadávají hasiči," řekl Vansa.

Jenže vyprodat Budvar arénu se tuto sezonu podařilo všehovšudy dvakrát - právě v neděli a v říjnovém zápase se Slavií. Na první dva domácí duely play-off proti Vítkovicím o všechny lístky zdaleka zájem nebyl. Na pokladnách jich pokaždé zbylo zhruba po tisícovce.

Nedělní zápas s Vítkovicemi skončil pro budějovické smutně. Soupeři podlehli 2:0 a zahráli si tak poslední extraligový zápas v sezoně.

Autoři:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

„Věda není žádná věda“, Techmania Science Center
Budějovice představily velkolepý plán. Postaví vědecké centrum

Na výstavišti v Českých Budějovicích by mohlo vyrůst vědecké centrum za stovky milionů korun. Do města může přilákat desetitisíce návštěvníků. Do akce se...  celý článek

Průmyslová zóna v Písku.
Písek prodá další část své průmyslové zóny za 30 milionů korun

Město Písek prodá společnosti s.n.o.p. pozemky o celkové výměře přes deset hektarů. Firma tak může dál plánovat rozšíření výroby v tamní průmyslové zóně....  celý článek

(Ilustrační snímek)
Voda v Budějovicích zůstane Čevaku. Má zakázku na dalších deset let

Další desetiletí se bude starat o dodávku pitné vody v Českých Budějovicích společnost Čevak. Vyhrála koncesní řízení, vše ještě musí schválit zastupitelé....  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.