Cenu pro nejlepšího podnikatele získal Borovka poprvé v roce 2008, po třech letech si pocit vítěze mohl vychutnat znovu.
"Je to příjemné a určitě to má smysl, když chce jít člověk dopředu," svěřil se čtyřiadvacetiletý David Borovka, který patří ve svém oboru mezi českou špičku.
Zaměřuje se na videomapping, tedy promítání vysoce výkonnými videoprojektory na různé objekty, nejčastěji na fasády budov. Promítá se ale také například na auta během představování na autosalonech, na uměle vytvořené kulisy a dokonce i na umělou mlhu. Každý videomapping je připravován přesně na míru danému prostoru a stává se tak jedinečným originálem.
"Videomapping je hodně zajímavý obor v rámci České republiky a nejen u nás. Výroba animace není jednoduchá, aby to všechno sedělo. Konkurenti vám pochopitelně nechtějí poradit, jak se to dělá, naopak by měli radost, kdyby se to nepovedlo," říká podnikatel, který v práci tráví běžně 12 i 14 hodin denně.
Videomapping se promítal i na stěny hradu Rožmberk
Mezi videomappingy připravenými jeho týmem, které mohli vidět lidé na jihu Čech, byl například Příběh růže promítaný na stěně hradu Rožmberk. V Holašovicích zase viděli videomapping u příležitosti svěcení nových praporů obecního spolku hasičů.
"Je to nový umělecký směr, který stojí na spojení obrazů s hudbou. U nás se na tom podílejí čtyři lidi a neustále konzultujeme nové možnosti a varianty, každá nová zakázka je nejdřív nepřeberný gejzír nápadů," popisuje tvůrčí proces Borovka.
Mnohem víc zkušeností však má s pořádáním klasických firemních oslav, maturitních plesů či svateb. Už ve svých jednadvaceti letech připravoval svatbu Ivety Bartošové s Jiřím Pomeje v Hluboké nad Vltavou.