Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nový turistický web navrhne dovolenou na míru i s výlety a ubytováním

  9:02aktualizováno  9:02
Dosavadní internetové stránky jihočeské centrály cestovního ruchu opustila víc než polovina lidí takřka ihned poté, co je otevřela. To se má teď změnit. Web je přehlednější, umí filtrovat tipy na výlety podle několika parametrů a nabízí také balíčky, které rovnou zahrnují zážitky i s ubytováním.

Nový web jiznicechy.cz připravila Jihočeská centrála cestovního ruchu. | foto: jiznicechy.cz

„Vše je teď srozumitelnější a uživatelsky více přívětivé. Když je například někdo na Písecku, vybere si jednoduchým kliknutím tuto turistickou oblast a rovnou se mu zúží nabídka atraktivních míst,“ upozornil Jaromír Polášek, ředitel Jihočeské centrály cestovního ruchu, která za novou tváří stránek stojí.

Polášek upozornil, že proti starému portálu zmizely některé přebytečné a rušivé informace. Stránky nabízejí několik základních rozdělení, lze si pomocí nich sestavit plán na jednodenní výlet i na celý týden.

Uvnitř jsou rozhraní určená i pro školní výlety, rodiny s dětmi nebo páry. Turisté tam najdou i celé návštěvnické balíčky s programem a ubytováním.

„Museli jsme udělat změnu. V některých měsících nám stránky opustili hned po vstupu dokonce tři ze čtyř lidí. Už minulý týden, kdy jsme spustili veřejnou zkušební verzi, se čísla hodně zlepšila, ale na nějaké závěry je ještě dost času. Cílem rozhodně je, aby se uživatel zdržel déle a hlavně našel to, co hledá,“ vysvětlil Polášek.

Kromě rozdělení do turistických oblastí nechybí ani kalendář stěžejních akcí a tipy na slevové karty. Portál jiznicechy.cz také funguje jako důležité rozhraní, kde člověk najde celou řadu dalších odkazů na konkrétní místa s podrobnějšími informacemi.

Obnova stránek stála půl milionu korun a pravidelně tam budou přibývat aktuální informace.

Nejpozději v červenci naběhne anglická verze a za další měsíc bude fungovat i německá mutace webu. Šéf centrály navíc slibuje, že v cizím jazyce nebudou jen ty nejzákladnější věci, ale mnohem více informací a textů. Do budoucna by pak on i zástupci kraje chtěli rozšíření i na další jazyky - čínštinu a ruštinu.

„Vzhledem k počtu turistů z těchto zemí, kteří k nám proudí, by i tyto verze nemusely mít o uživatele nouzi,“ dodal Polášek. Upozornil, že portál je propojený na sociální sítě, Facebook, Instagram i YouTube kanál. Fungovat bude i newsletter, kdy budou zájemci dostávat aktuální informace z webu rovnou do e-mailu.

Staré stránky měly zhruba 15 až 18 tisíc návštěv za měsíc, centrála chce nárůst až na 25 tisíc měsíčně.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Ilustrační snímek
Pitka při rybolovu skončila rvačkou a pobodáním. Cizinec dostal osm let

Osm let ve věznici s ostrahou a vyhoštění z ČR na sedm let uložil budějovický krajský soud 55letému cizinci za pokus o vraždu známého. Při rybolovu na...  celý článek

Parkovací dům u sportovní haly v návrhu Atelieru 8000.
Parkovací dům u haly pojme 500 aut. Stavba vyjde na 80 až 100 milionů

U českobudějovické sportovní haly začne za dva roky vyrůstat parkovací dům pro bezmála 500 aut. V další etapě pojme až 800 vozů. Radní už vybrali firmu, která...  celý článek

Petr Šimek (vlevo) s kolegou se dívají do mapy, kudy povede sobotní 16. ročník...
Historické felicie projedou Jindřichohradeckem. Sraz mají v Karvánkách

Jihočeský Felicia Coupé Club pořádá v sobotu v kempu Karvánky u Soběslavi na Táborsku sraz vozů Škoda 450 a Škoda Felicia. Nablýskané kabriolety pak pojedou na...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.