Neznamená to však, že jihočeští fanoušci přijdou o „své“ pivo zcela.
Kde Budvar seženou třeba už ve čtvrtek během úvodního utkání nové sezony proti Hradci Králové? „Jde o výčepní místa mimo arénu. U hlavního vchodu a v blízkosti domácího kotle,“ přibližuje pro iDNES.cz Petr Nitsche, šéf hokejové sekce BPA.
Svaz udělil licenci i Budějovicím. Jak extraligu ovlivní covid a karanténa? |
Zůstat by tak měla zhruba varianta z minulého týdne, stánky a jedno výdejní okénko mimo vnitřní prostory areny, ačkoliv o ní Motor chtěl ještě vyjednávat.
Je totiž pochopitelné, že klubový sponzor (Budvar), který na chod klubu přispívá miliony, není nadšený, že se v areně nesoucí jeho název nebude čepovat jeho pivo.
O reálných následcích klub mluvit nechtěl, o finanční situaci si ale můžete udělat obrázek z následujícího vyjádření generálního manažera Stanislava Bednaříka.
Rozpočet totiž není takový, jaký předpokládal: „Nakonec jsme rádi, že se bude pohybovat v podobné výši jako loni. Globální situace zasáhla všechny, navíc jsme přišli i o příjem ze vstupného na konci minulé sezony. Rozpočet se bude pohybovat okolo 70 milionů korun na A tým a 20 milionů na mládež.“
Ani BPA nechtěla podepsání dohody blíže komentovat. Dle tiskové zprávy má smlouva o marketingových právech na působení v extralize platit do sezony 2022/23. V případě sestupu se její účinnost pozastaví, nicméně tahle sezona bude nesestupová, takže platit bude minimálně dva ligové ročníky (pokud se neobjeví nečekané potíže).
„Nad rámec se BPA dohodla s pivovarem Radegast, který je od roku 2012 partnerem extraligy, a nabídla klubu Madeta Motor České Budějovice několik možností, kde si mohou fanoušci koupit v rámci areálu stadionu i místní pivo Budvar. Věříme, že toto vstřícné gesto fanoušci klubu ocení,“ uvádí v prohlášení ředitelka agentury BPA Jana Obermajerová.
Motor se vrací do extraligy po sedmi letech, začíná ve čtvrtek od 17:30 doma proti Hradci.